Ο Cristianoδιέσχισε σιγά σιγά το δωμάτιο. Πλησίασε την ηλέκτρα εκεί που κοιμόταν. Έσκυψε και την φίλησε στο μέτωπο. Η Ηλέκτρα χαμογέλασε. Ο Cristianoδάγκωσε τα χείλη του και κουνώντας το κεφάλι του είπε: ‘’ τι θα κάνω εγώ με εσένα ,πες μου! ‘’ ψιθύρισε και πήγε προς την πόρτα.
- Cristiano ;
- Κοιμήσου , κοιμήσου Ηλέκτρα. Είναι αργά!
- Θα έρθεις να κοιμηθείς μαζί μου;
- Δεν ξέρεις τι λες. Πέσε να κοιμηθείς θα τα πούμε το πρωί.
- Ξέρω πολύ καλά τι λέω. Έλα εδώ μαζί μου! Είπε και έκανε χώρο δίπλα της.
- Ηλέκτρα κοιμήσου.
- Μην με αφήνεις μόνη μου.
- Είμαι κουρασμένος Ηλέκτρα , κοιμήσου!
- Τι έχεις; Μου λες; Γιατί φέρεσαι τόσο περίεργα; Είπε και σηκώθηκε όρθια στο κρεβάτι.
- Ηλέκτρα τίποτα δεν έχω , κοιμήσου είπα μην το συζητάμε όλη νύχτα.
- Ωραία Cristiano. Αφού θέλεις να φύγεις , ορίστε η πόρτα δεν είναι κλειδωμένη. Μπορείς να φύγεις!
Ο Cristianoάνοιξε την πόρτα.
- Ωραία λοιπόν , λες και σου ζήτησα κάτι τρομερό.
Η Ηλέκτρα έχασε τον ύπνο της. Σηκώθηκε και πήγε να καθίσει δίπλα στο παράθυρο. Από την υπερένταση δεν την έπιανε πλέον ο ύπνος. Μετά από λίγο άκουσε βήματα στο διάδρομο και μια πόρτα να κλείνει. Χάρηκε και καθώς καθόταν στην πολυθρόνα του παραθύρου έκλεισε τα μάτια της για να κάνει πως κοιμάται. Ο ήχος σταμάτησε όταν έφτασε μπροστά στην πόρτα της. Η Ηλέκτρα σκέφτηκε πως ο Cristianoτο ξανασκέφτηκε και ήρθε να της ζητήσει συγνώμη. Όλα όμως αυτά που σκεφτόταν διαλύθηκαν όταν άκουσε τον ήχο των βημάτων του να πηγαίνουν προς την σκάλα. Άνοιξε τα μάτια της παραξενεμένη. ‘’ που πάει τώρα;’’ Είπε ψιθυριστά. Η μόνη απάντηση που πήρε ήταν η εξώπορτα να κλείνει με δύναμη . ‘’ έφυγε;’’ , κοίταξε έξω από το παράθυρο. Ο Cristianoμπήκε μέσα στο μαύρο αγαπημένο αυτοκίνητο της Ηλέκτρας .Καθώς έμπαινε στο αμάξι κοίταξε στο παράθυρο της Ηλέκτρας. Η Ηλέκτρα πρόλαβε και κρύφτηκε πίσω από την κουρτίνα. Αυτός χαμογέλασε γιατί είδε τις κουρτίνες να κουνιούνται. Μπήκε μέσα και έβαλε μπρός στο αυτοκίνητο. Όταν κοίταξε το ρολόι ήταν 2.00. τώρα πια δεν μπορούσε να κοιμηθεί με τίποτα. Κάθισε και περίμενε. Η ώρα περνούσε αργά και βασανιστικά. Κάθε δυο λεπτά κοιτούσε το ρολόι της. ‘’ πού είσαι;’’ Είπε και άρχισε να πηγαίνει πέρα δώθε στο δωμάτιο. Εντωμεταξύ ο Cristianoέφτασε στο σπίτι της Irina. Χτύπησε την πόρτα και η Irinaάνοιξε.
- Μωράκι μου , ήρθες επιτέλους; Η Irinaπήγε προς τα πάνω του να τον φιλήσει. Ο Cristiano την έδιωξε από πάνω του.
- Θέλω να μιλήσουμε.
- Να μιλήσουμε;
- Τόσο παράξενο σου φαίνετε; Είπε με θυμωμένο ύφος.
- Καλά , έλα μέσα να σε κεράσω ένα ποτό.
- Δεν θέλω ποτό από εσένα.
- Ούτε ένα ποτήρι νερό δηλαδή; Πέρασε να καθίσεις.
Ο Cristiano κάθισε στον καναπέ. Η Irina έλυσε την κορδέλα από την ρόμπα της.
- Μαζέψου!
- Να σου βάλω ένα ποτηράκι ουίσκι;
- Θα βάλω μόνος μου , δεν σε εμπιστεύομαι!
- Ορίστε , βάλε μόνο σου!
Ο Cristianoέβαλε σε ένα ποτήρι λίγο ουίσκι και κάθισε πάλι πίσω.
- Πες μου λοιπόν τώρα , τι είναι αυτά που στέλνεις στην Ηλέκτρα;
- Ποια δηλαδή;
- Μην κάνεις την ανήξερη. Το γράμμα λέω.
- Δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάς.
Ο Cristiano σηκώθηκε να πάρει το μπουφάν του από την κρεμάστρα δίπλα στην πόρτα. Η Irinaκαθώς ο Cristianoέφευγε , άρπαξε ένα μπουκάλι με χάπια και έριξε ένα στο ποτό του , το οποίο διαλύθηκε στη στιγμή. Ο Cristiano γύρισε με το χαρτάκι στα χέρια.
- Τι είναι αυτά;
- ΑΑΑΑ… γι αυτό λες; Έτσι το έστειλα , για να δω τι κάνει!
- Επειδή δεν θέλω πάλι να γίνει καυγάς , μη τυχών ξανά στείλεις τίποτα. Δεν ξέρω ούτε εγώ που μπορώ να φτάσω. Είπε και ήπιε μια γουλιά από το ποτό του.
Ο Cristianoπήγε προς την πόρτα , ξαφνικά άρχισε να παραπατάει.
- Είσαι καλά;
- Να καθίσω κάπου…
Η Irina τον πήγε στον καναπέ για να καθίσει και του άνοιξε το πουκάμισο.
- Είσαι καλύτερα;
Ο Cristiano δεν πρόλαβε να απαντήσει και έκλεισε τα μάτια του.
- Καληνύχτα miamor…! Τον φίλησε και έφυγε.
Το επόμενο πρωί ο Cristiano ξύπνησε ζαλισμένος στον καναπέ της Irina.
- Τι κάνω εγώ εδώ;
- Καλημέρα και σε εσένα!
- Πες μου τι κάνω εδώ! Είπε θυμωμένα.
- Σε πήρε ο ύπνος και δεν μπορούσα να σε ξυπνήσω.
Ο Cristiano είδε το ρολόι του , η ώρα ήταν 11.00. Σηκώθηκε τρέχοντας και έφυγε. Έφτασε πολύ γρήγορα στο σπίτι. Η Ηλέκτρα καθόταν στον κήπο.
- Ηλέκτρα μου;
Η Ηλέκτρα δεν του απάντησε…
- Τι κάνεις; Πότε ξύπνησες; Είπε και την πλησίασε για να τη φιλήσει.
- Το άρωμα της βρωμάει από χιλιόμετρα μακριά. Πες μου τι πήγες να κάνεις στο σπίτι της…
YOU ARE READING
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...