Κεφάλαιο 20

1.2K 79 0
                                    

Πήγε σιγά σιγά προς τα μέσα. Ξάφνου ακούστηκε ένα μεγάλο ‘’ ΕΚΠΛΗΞΗΗΗΗΗΗ!!!!’’ και από μακριά μέσα στο σκοτάδι φάνηκαν μικρές σπίθες!’’ δε σας πιστεύω’’!  Τα φώτα άνοιξαν. Τους είδε όλους εκεί. Την Ηλέκτρα , τις αδερφές του , τον αδερφό του και πολλούς άλλους φίλους και γνωστούς. Η τούρτα ήταν υπερβολικά μεγάλη. Πάνω στην τούρτα έγραφε με μεγάλα γράμματα CR7 ! ‘’ Απορώ ποιος το σκέφτηκε…’’ είπε και κοίταξε την Ηλέκτρα. Η Ηλέκτρα του χαμογέλασε. Γιόρτασαν και για τα δύο. Χόρευαν και τραγουδούσαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Αποφάσισαν να φύγουν και να πάνε για ύπνο. Ήταν και ο γάμος το απόγευμα. Ο Cristiano και η Ηλέκτρα μπήκαν στο αυτοκίνητο και πήραν το δρόμο για το σπίτι.

-       Θα με αφήσεις στο σπίτι μου;

-       Τι εννοείς;

-       Εννοώ ότι θα με πας στο σπίτι μου;

-       Θέλεις να σε αφήσω στο σπίτι κάποιας φίλης σου; O Cristiano τα έλεγε αυτά χωρίς να σκέφτεται από την κούραση και κοιτώντας αφοσιωμένα στο δρόμο.

-       Όχι όχι , δεν είπα κάτι τέτοιο.

-       ΕΕΕΕ… τότε τι θέλεις; ΠΟΥ ΠΑΣ ΒΡΕ ΒΛΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΣ; ΠΟΟΟ..!

-       Καλά τώρα αλήθεια δεν καταλαβαίνεις;

-       Τι να καταλάβω ρε συ Ηλέκτρα;

-       ΟΧΟΥ!

Ο Cristiano πήγε στην άκρη το αυτοκίνητο.

-       Πες τώρα τι θέλεις γιατί δεν καταλαβαίνω τίποτα.

-       Η Ηλέκτρα έβαλε τα χέρια της σταυρωμένα μπροστά στο στήθος της και είπε  , τίποτα ξεκίνα το αυτοκίνητο.

-       Κοίτα είμαι τόσες ώρες ξάγρυπνος και πραγματικά δεν θέλω να σου βάλω τις φωνές , πες γιατί αρχίζω και τα παίρνω.

-       Εγώ απλά σε ρώτησα αν θα ε πας σπίτι μου , αυτό μόνο.

-       Ωραία , και πες ότι δεν σε πάω σπίτι σου , σου θες να σε πάω; Κοντεύουμε να μπούμε στην πόλη και δεν ξέρεις τι θέλεις μου φαίνετε.

-       Ξέρω πολύ καλά  τι θέλω. Είπε μέσα από τα δόντια της η Ηλέκτρα.

-       Λοιπόν θα σε κατεβάσω να πας με τα πόδια μου φαίνετε , έτσι;

-       Ξεκίνα το αυτοκίνητο.

Ο Cristiano ξεκίνησε το αυτοκίνητο προσπαθώντας να μπει ξανά μέσα στην κυκλοφορία. Όταν μπήκε πέτυχε κόκκινο φανάρι.’’ ΕΕΕ…ΟΧΙ…!’’ Το φανάρι άργησε να ανάψει πράσινο. Η Ηλέκτρα έχανε την ευκαιρία της. Πήρε την ευκαιρία στα χέρια της.

-       Θέλω να έρθω μαζί σου!

Ο Cristiano γύρισε και την κοίταξε.

-       Τι θέλεις να πεις;

-       Θέλω να έρθω μαζί σου  , τώρα.

-       Που μαζί μου; Τι λες;

-       Μαζί σου στο σπίτι.

Ο Cristiano την κοίταξε με ένα βλέμμα απορίας.

-       Μη πάει το μυαλό σου στο πονηρό.

-       Ο Cristiano έσκυψε και την φίλησε. Άντε πάμε!

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now