Κεφάλαιο 47

879 49 0
                                    

Η Fer κράτησε την Ηλέκτρα για να την πάει μέσα στο σπίτι. Ο Hugo κάθισε λίγο με τον Cristianoγιατί ήθελε να του πει κάποια πράγματα που θα έπρεπε να πάρει για το σπίτι , ώστε να οργανώσει κάτι για την Ηλέκτρα. Ο Hugoπρόσεξε το αυτοκίνητο στην άλλη μεριά του δρόμου.

-       Cristiano …αυτό το….

-       Για το αυτοκίνητο λες;

-       Ναι..

-       Ξέρεις ποια είναι;

-       Πού να καταλάβω… μια μαύρη φιγούρα φαίνετε , άνδρας ή γυναίκα είναι;

-       Γυναίκα…

-       Μην μου πεις… είναι αυτή που νομίζω;

-       Ναι… αυτή είναι!

-       Το έχει παραξηλώσει , λοιπόν πες μου τι θες να κάνω.

-       Προσπάθησε να μάθεις για όλους τους φίλους της Ηλέκτρας , και ποιους θα καλέσουμε.

-       Καλά , θα πω στη Fer, και θα σου πω!

-       Καλά , πάω να πάρω τα φάρμακα και έρχομαι. Δεν θα αργήσω!

-       Οκ… πάω και εγώ να βοηθήσω τα κορίτσια μέσα.

Ο Cristianoμπήκε μέσα στο αυτοκίνητο και ξανά γύρισε πίσω στο δρόμο. Το μαύρο Jeepτον ακολούθησε. Ο Cristianoέφτασε γρήγορα στο φαρμακείο , όταν πάρκαρε το Jeepέφυγε και δεν σταμάτησε , όπως περίμενε ο Cristiano. Μπήκε και πήρε τα φάρμακα ακόμα πιο γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο μέσα στο μαγαζί. Γύρισε ξέγνοιαστος στο σπίτι και πήγε επάνω στο σαλόνι που ήταν μαζεμένοι όλοι. Ήταν ο Hugoη Ferκαι η Katiaπου ήρθε να τους δει.

-       Ήρθα και εγώ!

-       Καλώς τον , είπε χαμογελώντας πλατιά η Ηλέκτρα. Έλα να κάτσεις δίπλα μου.

Ο Cristianoκάθισε δίπλα της και την κράτησε στην αγκαλιά του. Κάθισαν και έφαγαν όλοι μαζί. Ο Cristianoφρόντισε να πάρει τα φάρμακα της η Ηλέκτρα και την πήγε να ξαπλώσει. Όλοι οι υπόλοιποι κάθισαν λίγο ακόμα να κάνουν παρέα στον Cristiano. Μετά από λίγο όταν έφυγαν όλοι , κοντά στο απόγευμα η Ηλέκτρα κατέβηκε στο κάτω σαλόνι που έβλεπε τηλεόραση.

-       Τι βλέπεις;

-       Έναν αγώνα , αλλά κάτσε να τον κλείσω!

-       Όχι , κάτσε να τον δεις! Θα πάω να κάνω βόλτα έξω στον κήπο.

-       Θα έρθω μαζί σου. Δεν θες;

-       Θέλω , πως δεν θέλω! Αλλά να , ήθελα να κάνω μια βόλτα μόνη μου , σε πειράζει πολύ;

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang