Boy Uzatma

11.2K 394 113
                                    

Boy uzatma teknikleri içinde yer alan en etkili ve sağlıklı olanı bu tekniktir. Sadece boy uzatma egzersizleri ve boy uzatmaya yönelik bir beslenme programı uygulayarak inanamayacağın şekilde boyunu 10 santime kadar uzatabilirsin. Tabi ki bu kaç yaşında olduğuna göre değişkenlik gösterecektir.

Dik bir duruşa sahip ol!

Bizler ufaklığımızdan beri bilgisayar başında eğik bir duruşla oyun oynamaya, eğik duruşla okul sıralarında yazı yazmaya, eğik birduruşla oturmaya alıştık. 20-30 yıl boyunca eğik bir şekilde durduğunu düşünsene, haliyle omurga bir süre sonra eğilmeye başlıyor. Sırf omurga duruşunu düzelterek bile 4-5 santimetre uzayabilirsin.

Her insanın omurgasında eğrilik bulunur. Yıllarca eğik durmaya alıştığımız, koltukta televizyon izlerken eğildiğimiz, ders çalışırken öne doğru kafamızı eğdiğimiz için omurgamız dik bir konumda değildir.

Bu da en az 3-4 santimlik bir boy kaybı anlamına gelir.

Boy Uzatma Egzersizleri Nelerdir?

1) Bir duvara sırtını daya.

2) Ayaklarını omuz genişliğinde aç ve duvara değdir.

3) Vücudunun her yeri mümkün olduğunca duvara değecek şekilde dimdik dur.

4) Yukarı doğru esnemeye çalış.

5) Bu sırada boynunun eğik olmadığından emin ol.

6) Bu işlemi 2 dakika boyunca uygula.

7) 30 saniye dinlen ve aynı işlemi tekrar uygula.

8) Bu şekilde 5 set yap.

Bu egzersiz omurga duruşunu düzeltmeni ve otomatikman boyunu uzatmanı sağlayacak.

(İnternetten alıntıdır, ben yazmadım.)

Umarım faydalı olur :) Kendinize iyi bakın ♡
İSTEKLERİNİZİ BURAYA YAZABİLİRSİNİZ

Okul Tavsiyeleri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin