Sivilcelere Son!

7.1K 206 29
                                    

🌼Diş Macunu

Eğer hızlı bir şekilde gelişerek dikkat çekici hale gelen bir mamut sivilceniz varsa ve bunu en kısa yoldan tedavi etmek istiyorsanız, diş macunu içerdiği silica ile iyi bir seçenek sayılabilir. Sivilcelerin kuruması ve etkilerinin azalması için uykudan önce diş macunu sürerek sivilceli bölgeye yedirin, sabah uyandığınızda, suyla güzelce yıkayıp temizleyin.

🌼Bal Maskesi

Bal lezzetinin yanı sıra, naturel bir antibiotiktir. Mükemmel bir sağlık kaynağı olduğu gibi, sivilce ve akneleride azaltıcı etkisi vardır, yapışma özelliğinden dolayı, ciltte biriken kir ve pislikleri temizleyerek, gözeneklerin nefes almasını sağlar. Basit bir maske yapmak için baldan yararlanın, iki yemek kaşığı altın iksiri balı bir çay kaşığı tarçın ile karıştırarak, yüzünüzün sivilceli bölgelerine uygulayın.
Kendinizi kirli ve pasaklı hissedebilirsiniz, netice alabilmek için tahminen 10 dakika sabredin, daha sonra yüzünüzü ılık su ile bolca durulayın.

🌼Buhar Banyosu

Buhar akne ve sivilcelerin tedavisinde rahatlıkla kullanılan bir yöntemdir, çünkü gözeneklerin açılmasını sağlarak, cilde nefes aldırır. Yüzünüze buhar banyosu yaptığınızda, cildiniz nemlenir ve toksinlerinden arınır.

🌼Salatalık

Salatalık bir anti-enflamatuar olarak çalışır, bazı insanlar salatalık dilimlerini yorgun ve şişmiş gözlerine kompres yapmak için kullanırlar. Bir diğer etkisi de, kızgın ve kızarmış sivilceler içindir.
İnce rendelenmiş salatalık ile, iki üç çay kaşığı limon suyunu harmanlayarak, elde ettiğiniz karışımı akneleriniz üzerine sürün, on veya on beş dakika beklettikten sonra yıkayarak temizleyin.

🌼Limon

Limon içeriğindeki salisik asit sayesinde sivilceyi soldurur ve daha küçük bir görünüm kazanır. Günde 2 kez sivilcenizin üstüne pamuk ile birlikte sürün ve 20 dakika bekleyip ılık suyla durulayın.

Sivilcelerinizi Asla Sıkmayın

Bu dürtü insana cazip gelir ve zaman zaman bunu yapma ihtiyacı hissedebilirsiniz, fakat bu başvurabileceğiniz en kötü yoldur ve çok da sakıncalıdır. Bunu denediğinizde sıkılan yer iltihaplanarak skar oluşumuna sebebiyet verir ve bölgedeki bakteriler yayılarak, yüzünüzün sivilcesiz olan kısımlarına istila eder.

(İnternetten alıntıdır, ben yazmadım.)

Umarım faydalı olur :) Kendinize iyi bakın ♡
İSTEKLERİNİZİ BURAYA YAZABİLİRSİNİZ

Okul Tavsiyeleri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin