İmkansız Diye Bir Şey Yoktur

2.3K 150 10
                                    

ÖNEMLİ: Sonuna kadar okuyun lütfen.

Bir resimde en önemli olan şey nedir? Renk tonu. Tonlamanın güzel olması gerekir. Peki tonlamayı nasıl yaparız? Gözle. Yani gözümüz olmadan tonlama yapmamız imkansız mı? Hayır. Eşref Armağan adında 'Kör Ressam' diye anılan bir ressam var. Kendisi doğuştan kör ama ünlü bir ressam.

Demosthenes. Kendisi kekeme. Ama buna rağmen dünyaca ünlü bir hatip. Hatip konuşmacı demek. E peki nasıl olmuş bu? Kekeme biri nasıl hatip olabilir? Koşarken şiirler okumuş, ağzında taş varken konuşma denemeleri yapmış vb... Sonra bir gün bunu etrafına duyurma fırsatı yakalamış. Ama o gün malesef ki başarılı olamamış ve herkes onunla alay etmiş. Yılmamış ve yıllarca devam etmiş. Sonunda da başarmış.

Nick Vojicic. Ne kolları var ne bacakları. Ama buna rağmen hayatı o kadar güzel yaşıyor ki... Hayranım bu adama. Kolları ve bacakları olmayan biri ne iş yapabilir ki? Yapabilirmiş işte. Şu anda binlerce hatta belki de milyonlarca insanı motive etmek için dünyayı dolaşıyor.

Agatha Cristin. Dünyaca ünlü bir yazar. İlkokulda yazamıyormuş. E yazamayan biri nasıl yazar olur? Oluyormuş demekki. Demekki imkansız diye bir şey yokmuş.

Bisikleti 2 kardeş icat etmiş. Birinin kolları, diğerinin ayakları yok.

Senin iki gözün, iki kolun, iki ayağın, kalabildiğin bir evin, gidebildiğin bir okulun var. İmkansız dediğin şeylere bir baksana, hâlâ imkansızlar mı? İmkansız diye bir şey yoktur. Sen istedikten sonra her şeyi yapabilecek kapasitede birisin. Asla pes etme.

Okul Tavsiyeleri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin