Yeni Okulda İlk Gün

637 17 0
                                    

Zamanla her şeye alışılır 😊 1. sınıfta da yeni bir okuldaydınız ama alıştınız. Şimdi de böyle olacak.

İki olasılık var: Ya herkesle aniden arkadaş olacaksınız ya da size alışmaları gerekecek. Daha anlaşılabilir olması için detaya iniyorum.

Mesela 5'lerin ve 9'ların işi kolay çünkü herkes yeni. (Sınıfı karma olan herkes için de geçerli bu) Durum böyle olunca herkes arkadaş bulma derdinde oluyor ve kolayca arkadaş ediniyorlar. Bir anda tüm sınıf kankanız olabiliyor 😂 Geri kalan kişilerde size sınıfın size alışma süreci var. 10. sınıfta yeni bir okuldaydım ya ben, ilk dönem boyunca çoğu kişi bana hayaletmişim gibi davrandı. Edindiğim arkadaşlar oldu ama özellikle erkekler tarafından yok sayıldım, hiç gelmemişim gibi davrananlar oldu. Mesela dil anlatım dersinde sunum yaptı herkes. Benim sunumumu doğru düzgün dinlemediler. İkinci dönem sunumun içinde geçen bazı şeylerin aynısını söylerek yeniden sunum yaptım. Bu sefer pür dikkat dilediler ve izlediler. Çok şaşırmıştım 😅 Sunumu daha da geliştirerek tüm okula sunum yapmıştım. Orda salonda hiçbir ses çıkmamıştı, tek benim sesim duyuluyordu. Orda da çok şaşırmıştım 😂😂 İlk dönem ciddiye alınmayan ben ikinci dönem çok ciddiye alınmıştım.

Bahsetmek istediğim şey bu 😃

Başka bir örnek: İlk dönem resimde dereceye girdim, törende ödül verdiler bana. Kendi sınıfım pek alkışlamadı. Bunu farkeden sınıf öğretmenim derste alkışlatmıştı hatta. İkinci dönem sınıfımdan biri gelip bana "Sen hiç dereceye girdin mi?" diye sormuştu... 😶

Yeni okul kötü bir şey değil. Yeni arkadaşlar edinip farklı düşünceler göreceksiniz, ne güzel işte 😃 Zamanla her şey yoluna giriyor zaten 😊

Okul Tavsiyeleri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin