Ya Hayallerim Gerçek Olmazsa?

444 11 1
                                    

Ya hayallerin gerçek olursa?

Olaya bir de böyle bakmak gerek.

Nedense hep olumsuz düşünüyoruz. Oysa atladığımız çok önemli bir şey var, beynimiz. Biz beynimize ne dersek o ona inanıyor ve onu gerçekleştirmek için çalışıyor. Eğer yapabileceğinize inanıyorsanız yapabilirsiniz. Fakat yapabileceğinize inanmıyorsanız daha başlamadan kaybetmişsiniz demektir.

Eğer gönül rahatlığıyla "Ben elimden geleni yaptım." diyebiliyorsanız ve buna rağmen olmadıysa hayırlısı buymuş demektir. Bazen biz A yolunu çok doğru görürüz ama oysa B yolu bizim için daha hayırlıdır. Her şeye rağmen olmadıysa sebebi budur. Bunu bu sene yaşayarak çok daha iyi anladım. Eminim ki bir gün başınıza geldiğinde siz de anlayacaksınız.

İstedikten sonra her şeyi yapabilirsiniz. İmkansız diye bir şey yoktur. Onca insan sizin hayal ettiğiniz hayatı yaşıyor, olmak istediğiniz yerde. Siz neden onlardan biri olamayasınız ki? Neden olmasın?! Şu ana kadar hiç çalışmamış olabilirsiniz, ortalamalarınız berbat olmuş olabilir. Ama unutmayın ki önemli olan nasıl başladığınız değil nasıl bitirdiğinizdir. Eğer hâlâ çalışmazsanız kötü bitecek. Fakat eğer şimdi, elinizde bulunan imkanlarla çalışmaya başlarsanız yepyeni bir sona ulaşabilirsiniz 👍 Her şey sizde başlar ve sizde biter.

Okul Tavsiyeleri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin