Stres Düzeyin Ne?

562 12 80
                                    

Bir önceki paylaşımı okuduktan sonra lütfen bunu doldurun 😊

Rehberlik dersinde bir test yapacaktık bununla ilgili. Son anda karar değiştirip yapmadık, hoca isteyene veririm yapar dedi. Stresli bir insan değilim ama "Bundan ne güzel paylaşım olur." diye düşündüğümdan testi aldım, doldurdum. Yetmedi gidip hocamla konuştum sizin için. Ve sonuç olarak bu testi sizle paylaşıyorum 😅

Her soruyu size uygun olan kelimeye göre numaralandırın. En son tüm sayıları toplayın. Eğer 50'nin üstünde çıkarsa streslisiniz demektir. (Benim 41 çıktı)

4-Her Zaman
3-Sık sık
2-Bazen
1-Hiç

1) Birçok farklı işi kısa zamana sığdırmaya çalışıyor musunuz? (Hiçse 1, sık sıksa 3 yazın. Tüm soruları bu şekilde cevaplayın.) 2) İş aksaklıkları veya gecikmeler durumunda sabırsızlanıyor musunuz?

3) Eğlenme amaçlı da olsa oynadığınız oyunlarda hep kazanmak zorunda hissediyor musunuz?

4) Trafikte kırmızı ışık yanmak üzereyken arabanızla hemen geçmeye çalışıyor musunuz? (Yaya olarak da düşünebilirsiniz.) 5) Yaptığınız bir işte yardıma ihtiyacınız olsa da sormaktan kaçınıyor musunuz?

6) Sürekli olarak başkalarının hayranlığını kazanmak ve saygı duyulma ihtiyacı hissediyor musunuz?

7) Başkalarının işlerini yapma biçimlerini sıklıkla eleştiriyor musunuz?

8) Sıklıkla saate bakar mısınız?

9) Başarılarınızı ve pozisyonunuzu yükseltme konusunda aşırı hırs yaptığınız oluyor mu?

10) Zamanın size yetmediği düşüncesine kapılıyor musunuz?

11) Bir anda birden çok iş yapma alışkanlığınız var mıdır?

12) Sıklıkla gergin veya sinirli hissediyor musunuz?

13) Hobilerinize ve kendinize vakit ayırmakta zorlanıyor musunuz?

14) Çabuk konuşma veya sohbetleri hızlandırma eğiliminiz var mı?

15) Kendinizi geçinilmesi zor biri olarak kabul ediyor musunuz?

16) Arkadaş veya akrabalarınız sizinle geçinmenin zor olduğunu söylerler mi?

17) Birden fazla projede yer alma eğiliminiz var mıdır?

18) Kendinize sıklıkla işinizi bitirme tarihleri koyuyor musunuz?

19) Dinlenmeye ayırdığınız veya boş oturduğunuz vakitlerde kendinizi suç hissediyor musunuz?

20) Kendinize çok fazla sorumluluk yüklediğiniz oluyor mu?

Hocamın dediğine göre 50 altı olanda sorun yok. 50 üstüyse kişiyle konuşacaktı.

Okul Tavsiyeleri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin