Yeniden Başlamak

392 11 0
                                    

Bir şeye yeniden başlamanın zorluğunu biliyorum, henüz yeni yaşadığım bir olaydır bu. Tam toparlanıp eskiye döndüğüm zamanda sizinle bu gönderiyi paylaşmak istedim ☺

Beni az çok tanıyorsunuz. Canlı yayınlarıma katıldıysanız daha da çok tanımışsınızdır. Benim için her şeyden önce mutluluk gelir. Ben kalbimle hareket ederim, beynimle değil. Arada beynimi de dinlerim evet ama bana mutluluk getirmeyecekse dinlemem. Okula hep bir yolculuk gözüyle baktım. Benim için okul "Beni hayallerime ulaştıran yol" demekti, hâlâ da öyle. Bu sebeple okulda da mutluydum. E mutlu olduğum için istekliydim. Bir de okuluma aşık biriydim. Hepsinin birleşiminden neşeli, enerjik, istekli, azimli Yaren oluştu 😅 Bu ilkokuldan beri hatta anasınıfından beri böyleydi. Okula hiçbir zaman ağlayarak veya istemeyerek gitmedim.

Taa kii 10. sınıfa gelene kadar. 10. sınıfım berbat ötesiydi. Yazıyla kolay yaşamakla zor 1 sene geçirdim orda. Okuldan nefret ettirdiler, ders çalışmayı bıraktım. Yere düştüm. Hatta ne düşmesi, kelimenin tam anlamıyla yere çakıldım ben. Okuldan kaçtım baya. Devamsızlığım sınıra kadar geldi. Notlarım aşırı derecede düştü. Hep kendimi toparlamayı denedim ama olmadı. O okuldayken toparlanamıyordum.

Bir gün okuduğum kitapta (hangi kitaptı hatırlamıyorum) şöyle bir cümle geçti: "Manzarayı ne kadar değiştirirsen değiştir camın kirliyse sonuç değişmez." O kadar etkilendim ki bu cümleden... Sorun okulda değil, bende dedim. Tam da o gün bir şey oldu ve disipline gitme derecesine geldim. Saçma sapan bir mevzuydu. Okulum bir şey için zorluyordu herkesi, gitmeyenler disipline gidecekti. Yani okulum tehtit ediyordu. Benim de o gün başka bir işim vardı ve gidilmesi gereken yer evime baya uzaktı. O gün sinirle eve gittim ağladım. Denilen yere de gitmedim, bir sorun da olmadı. Ama o gün okulun böyle bir şey yapması düşüncemi tamamen değiştirdi. Beni değiştiren, isteksizleştiren tamamen okuldu! Ve ben o okulda devam ettiğim sürece mutsuz olmaya, ruh gibi dolanmaya, derslerim mahvolmaya devam edecekti.

11'de değiştirdim okul. İnanın bana tamamen eski Yaren'e döndüm. Okul değişimiyle kendimi öyle bir toparladım ki. Yeniden doğdum sanki.

Biliyorum,size de yeniden başlamak

DEVAMI YORUMDA

(Ben bunları instagramdaki sayfamdan alıp paylaşıyorum, yorumlar kopyalanmadığından durum bu oldu 😅)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ben bunları instagramdaki sayfamdan alıp paylaşıyorum, yorumlar kopyalanmadığından durum bu oldu 😅)

Okul Tavsiyeleri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin