Siyah noktalardan kurtulmak:
1) Tarçın ve Bal Kullanarak Siyah Noktaları Temizlemek. Bal, doğal bir anti-enfeksiyonal maddedir ve derideki açık gözeneklerden kirleri siyah noktaları çıkarmak için harika bir çözümdür.Bu karışımı hazırlamak için 1 çay kaşığı tarçın ile 1 çorba kaşığı balı karıştırın.Bir macun yapmak için bunları iyice karıştırın ve ilgili bölgelere uygulayın. Parmak uçlarınızla bu macunu ilgili bölgeye dairesel hareketler ile uygulayın - (bu işlemi 3-4 dakika yapmanız yeterli olacaktır).Uygulama işlemi bittikten sonra 1-2 dakika bekletin, daha sonra siyah noktaları kaldırmak için ılık suyla temizleyin.
2) Yumurta Beyazı Maskesi ile Siyah Noktalardan Kurtulun. Yumurta beyazı, ciltteki gözeneklere biriken kirlerin ve diğer gözenek tıkayıcı maddelerin dışarı çıkmasına yardımcı olur; pürüzsüz bir cilt için oldukça etkilidir.Cildinizdeki siyah noktalardan kurtulmak için 2 tane yumurtanın sadece beyazını bir kabın içine aktarın.Yumurta akını kabın içinde iyice karıştırın, daha sonra yüzünüze ince bir tabaka oluşacak şekilde uygulayın.Tamamen kuruyuncaya kadar bekleyin. Kuruduktan sonra, ikinci katman için geriye kalan yumurta beyazını yüzünüze uygulayın.İkinci katmanın da kuruması için 10-15 dakika bekleyin.Ayrıca parmağınızla dokunarak kuruyup-kurumadığını kontrol edebilirsiniz.En üst tabaka mutlaka kuru olmalıdır, buna dikkat edin.Yumurta akı kurudukça cildinizin gerginleştiğini hissedeceksiniz. Yumurta akı kuruduktan sonra siyah noktaları kaldırmak için ılık su ile yüzünüzü yıkayın.
3) Yeşil çay içmek vücudunuz için oldukça faydalıdır, ancak yeşil çayın faydası bununla sınırlı değildir; bu çayı kullanarak cildinizi siyah noktalardan temizleyebilirsiniz.Bir miktar yeşil çayı sıcak sudademleyin ve biraz ılıması için bekleyin, daha sonra pamuk yardımıyla yüzünüze uygulayın.Küçük bir fırça ile yüzünüzü hafifçe ovalayın.3-4 dakika sonra siyah noktaları temizlemek için yüzünüzü ılık su ile durulayın.
(İnternetten alıntıdır, ben yazmadım.)
Umarım faydalı olur :) Kendinize iyi bakın ♡
İSTEKLERİNİZİ BURAYA YAZABİLİRSİNİZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Tavsiyeleri Kızlar
Randomİnstagram: bendensanatavsiye İnstagram sayfamdaki gönderilerin aynısı var burada. Direkt kopyala yapıştır attığımdan bazı yerlerde 'sayfa' kelimesi geçebiliyor 😅 Wattpad'de 200 bölüm sınırlaması varmış. Bu sebeple kitap bu şekilde burada duruyor. B...