👧5 yemek kaşığı zeytinyağı
2 adet yumurta
BoneEvde sürekli kullanmadığınız bir kaba 5 yemek kaşığı zeytinyağı ve 2 adet yumurtayı birbirine karıştırıp saçınıza fırça yardımıyla sürünüz. Boneyle saçınızın her yerini hava almayacak şekilde kapatınız. Sürdükten 20 dakika sonra saçınızda boneli bir şekilde bekletiniz. Daha sonra bol suyla durulayıp saçınızı kurutunuz.
👧3 yemek kaşığı zeytinyağı
2 yemek kaşığı bal
BoneEvde sürekli kullanmadığınız bir kaba 3 yemek kaşığı zeytinyağı ve 2 yemek kaşığı balı birbirine karıştırıp fırça yardımıyla saçınıza sürün. Boneyle saçınızın her tarafını hava almayacak şekilde kapatınız. Sürdükten 20 dakika sonra bol suyla yıkayıp durulayınız ve saçınızı kurutunuz.
👧Duştayken saçınızı iyice yıkayın ve 1 kahve fincanı limon suyunu saçınıza masaj yaparak fırça yardımıyla sürünüz. Saçlarınızı 10 dakika sonra bol suyla yıkayıp durulayın. Bu kürü 2 hafta aralıklarla yapın.
👧1 su bardağı portakal suyu ve 1 yemek kaşığı balı bir kapta karıştırarak saçınız şampuanla yıkadıktan sonra fırça yardımıyla masaj yaparak sürün. 10 dakika bekledikten sonra bol suyla yıkayın.
👧1 adet muzu çatal ile ezin ve 1 çay kaşığı badem yağını dökerek karıştırın. Fırça yardımıyla saçınıza masaj yaparak sürün ve 10 dakika beklettikten sonra bol suyla yıkayıp durulayın.
👧Derin bir kapta 1 yemek kaşığı bal ve kahve fincanı sütü iyice karıştırın. Fırça yardımıyla saçınıza masaj yaparak sürün ve 20 dakika bekletin. 20 dakika sonra saçınızı şampuan ile yıkayınız ve durulayın.
👧Derin bir kapta 1 yemek kaşığı zeytinyağ, 1 yemek kaşığı bal, 1 tatlı kaşığı tarçın, 2 adet yumurta ve 1 tatlı kaşığı badem yağını dökerek karıştırın. Fırça yardımıyla masaj yaparak saç diplerinizi sürünüz. 15 dakika sonra şampuan ile yıkayıp durulayın. Bu karışımı haftada 3 kez uygulayabilirsiniz.
(İnternetten alıntıdır, ben yazmadım.)
Umarım faydalı olur :) Kendinize iyi bakın ♡
İSTEKLERİNİZİ BURAYA YAZABİLİRSİNİZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Tavsiyeleri Kızlar
Randomİnstagram: bendensanatavsiye İnstagram sayfamdaki gönderilerin aynısı var burada. Direkt kopyala yapıştır attığımdan bazı yerlerde 'sayfa' kelimesi geçebiliyor 😅 Wattpad'de 200 bölüm sınırlaması varmış. Bu sebeple kitap bu şekilde burada duruyor. B...