Ders Tavsiyeleri

2.1K 91 11
                                    

~Renkli kalem kullanın.
~Odanızı boyayacaksanız yeşil tercih edebilirsiniz. Ders çalışma isteğini getiriyormuş. Bir de mavi vardı sanırım ama emin değilim. Araştırın derim.
~Post-it kağıtlarını kullanın.
~Hergün düzenli çalışın. İstikrar önemlidir. Çok çalışın demiyorum HERGÜN çalışın.
~Bilmediğiniz konuyu öğrenmek için çabalayın. Gerekirse hocaların peşinde koşun. Ör: Ben 😂
~Sınavları geçmek için değil öğrenmek için çalışın.
~Konuları kendinizce ilginç hâle getirebilirsiniz. Mesela sözel derslerle şarkı yapabilirsiniz. Saçma sapan kodlamalarla ezberleyebilirsiniz. Örneğin coğrafya dersinde rüzgarın 4 aşınım şekli var. Bunlar mantar kaya, yardang, tafoni ve şahit kaya. Kodlama stilim: MYT Ş. Myt kullandığım müzik indirme programı. Ş de şarkı demek. Asla unutmuyorum bunu. Kendiniz kodlarsanız unutmazsınız.
~Odaklanma sorununuz varsa ders çalışma ortamınızı değiştirin.
~Çalışıp başarılı olamıyorsanız çalışma yönteminiz yanlıştır. Kapasitem yok diye bir şey yoktur.
~Kendinizi başkalarıyla kıyaslamayın. Örneğin komşu çocuk 😂
~Sınıfınızda en başarılı kişi kimse kendinize onu örnek alın. Onu geçtikten sonra okulunuzdaki yaşıtlarınızı geçin. En sonuncu basamak da bütün Türkiye.
~Yazın çalışmayı bırakmayın. Her sınıf birbirinin devamıdır.
~Umutlu olun. Olumsuz düşünceleri beyninizden uzaklaştırın ve başaracağınıza inanın.
~Hergün aynı saatte derse başlayabilirseniz başlayın. Aynı saat olursa bir zamandan sonra o saatte ders çalışmak istersiniz. Bilimsel bir şey bu.
~Özet defteriniz olsun bence.
~Hedefiniz olsun. Hedefi olmayan bir gemiye hiçbir rüzgar yardım etmez, unutmayın.
~Okuldan nefret etmek yerine sevin. Okulun size bir zararı yok. Tamamen sizin öğrenmeniz için olan bir şey.
~Matematikten nefret etmeyin. Sevmeye çalışın. En sevdiği ders matematik olan biri olarak bundan nefret ediyorum 😂 Matematiği hiç sevmeye çalıştınız mı? Nefret ettiğiniz derste başarılı olamazsınız.
~Tonguç Akademi'den videolu ders dinleyerek, Şenol Hoca'dan matematik dersi alarak daha da pekiştirebilirsiniz.

Okul Tavsiyeleri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin