Ortaokul Tavsiyeleri

571 13 9
                                    

Sizi unuttum sanmayın 😅 En çok 7'lerden ve 6'lardan mesaj alıyorum 😃 Sınıf sınıf tavsiyeler sayfada bolca var, Eylül'de yeniden atacağım 😊 Bu sizin için genel bir yazı olsun dedim ☺

1) "... sınıf zor mu?" sorusu çok geldiğinden ilk buna cevap vermek istedim. Zor değil 😊 Çalışarak yapabileceğiniz konular hepsi.

2) Sevgili işlerinden uzak durun. Şu anda bunun zararını göremiyor olabilirsiniz ama ilerde demek istediğimi anlayacaksınız. Bu konuda yazdığım birçok yazı var. Onlara bakmanızı tavsiye ederim, o zaman neden böyle dediğimi çok daha iyi anlayacaksınız 👍

3) Bitirmiş olduğunuz sınıfı tekrar edin. Eğer konular bittiyse geçtiğiniz sınıfın konularına başlayın. Önceliğiniz bitirdiğiniz sınıf olmalı 👍

4) Küfür ve yalan gibi kötü alışkanlıklarınızı hayatınızdan çıkartın. İlerde sorun olabiliyorlar.

5) Öğretmenlerinize karşı saygılı olun. Nedense ben hep 7'lerin öğretmenlerine küfrettiğini, arkalarından el hareketi çektiğini görüyorum. Ya da ben hep 7'lere denk geliyorum bilmiyorum 😅 Yapmayın etmeyin ya.

6) Kardeşim 7'deyken tüm sınıfına sinir olurdum. Çünkü devamlı iğrenç espiriler yaparlardı, alay ederlerdi, başkalarını aşağılarlardı. Bunlar gibi şeylerden vazgeçin. Siz de bir zamanlar o alay ettiğiniz kişilerin olduğu yerdeydiniz unutmayın bunu.

7) Derslerinizi ihmal etmemeye özen gösterin. 6'daki konular 9'da, 7'deki konular 10'da, 8'deki konular da 10'da geçiyor. Yani lisede bu konular yine karşınıza çıkacak. Şimdiden iyice öğreninki lisede zorlanmayasınız.

8) Şu anda yaptığınız makyaj ilerde cildinizde sorunlara yol açabilir. Ergenlik döneminde sivilceler normaldir. Siz hiçbir şey yapmayıp her sabah ve her gece cildinizi soğuk suyla yıkarsanız geçecektir. Soğuk su cilde iyi gelir ve yüzü temizler. Bolca su için ayrıca. Makyaj sivilce yok etmiyor, sadece üstünü kapatıyor. Bu da ilerde daha fazla çıkmasına sebep oluyor.

Sorularınız varsa yorumda mutlaka sorun 😊

Okul Tavsiyeleri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin