TANITIM

547 26 31
                                    

karakter tanıtımı

VERA SOYLU : Esas kızımız. Tesettürü yaşamaya çalışan, yetim ve öksüz olduğu halde hayatının her anının değerini bilen mihrace.

ARAS BİRKAN: Esas oğlanımız. Sert duvarlarının altında yatan şirinliği saklamaya çalışan, Vera gibi yetim ve öksüz prensimiz.

ATLAS SOYLU: Vera'nın haylaz serseri ikiz kardeşi.

CEM SOYLU: Soylu ailesinin en büyük üyesi Vera'nın abisi. Kardeşlerine hem anne hem baba olmuş bir lider.Soylu Reklam Şirketlerinin sahibi.

GÜLŞAH SOYLU: Cem Soylu'nun eşi. Eşine az rastlanır bir yenge.

YİĞİT DEMIR: Vera'nın dayısı .

RÜZGAR SOYLU: Vera'nın ortanca abisi. Atlas'ın ruh öküzü.

ARMAN DEMİR: Vera'nın teyzesinin oğlu aynı zamanda süt abisi. AYD Sanayi Şirketlerinin sahibi.

MERVAN SOYLU:Bir rastlantı sonucu Rüzgarla evlenen Vera'nın diğer iyi yengesi. Vera'nın en yakın sırdaşı.

HANİFE SOYLU DEMIR: Veranin anneannesi. Soylu ailesinin hayatta kalan en yaşlı üyesi.

ZÜBEYDE DEMIR:Vera'nın teyzesi. Arman Demir'in annesi. Soylu ailesinin anne naibesi.

CEYDA SUERLI: Hikâyenin gotik kızı, Vera'nın çocukluk arkadaşı.

HIRA KARAHAN:Vera'nın çocukluk arkadaşı.

LEYAL DURMAZ:Vera Ceyda ve Hira kankalarin 4. üyesi. Pamuk prenses.

HAŞİM YENILMEZ:Aras'ı evlatlık alan Diyarbakır'ın ünlü aşiretlerinden Yenilmezlerin ağası.

MEHPARE YENILMEZ:Haşim ağanın karısı. Hanım ağa.

BARAN YENILMEZ:Haşim ağanın oğlu aynı zamanda arasın en yakın arkadaşı.

BERFIN YENILMEZ: Yenilmezlerin küçük kızı Aras'ın süt kardeşi.

DEVRAN YENILMEZ:Yenilmez ailesinin küçük oğlu. Serseri ve oldukça asi.

ZÜMRÜT BEGDILI:Sonradan çıkacak kötülerimizden. Detaya gerek yok. {Okuyun görün :)}

MERT GÜMÜŞ:Aras ve çetesinin şirin ve haylaz çocuğu.

BATUHAN AYDIN : Aras ve çetesinin obur ama fit üyesi.

SEMİH AYDIN:Batuhan'ın ikizi. Aras ve çetesinin çapkın baby face çocuğu.

YAĞMUR ŞAHRAN:Okudukça nefret edeceğiniz ilk karakter. Şahmaran holdinglerinin sahibi Eran Şahmaran'ın şımarık kızı, Vera'nın baş düşmanı.

PELİN KOROL:Yağmur'un tek arkadaşı. Kötü ama saf kız.

PARS KOROL:Veranin takığı. Yağmurla eş değer kötülükte bir insan. Pelin'in abisi. KOROL hukuk bürosunun veliahtı.

BETÜL DEMIR: Arman beyimizin eşi ( ileriki bölümlerde ) Vera'nın 3. yengesi... Hem yenge hem sırdaş kategorisinden.

Sen FarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin