NİKAH

83 10 0
                                    

Medya: Vriti çifti. Benim de HirAt' ım.
Ben çok yakıştırıyorum Kriti ve Varunu.
Resimde : Nikahta Atlas ve Hira 💕

HIRA KARAHAN
Ceyda'nın evindeki mutlu telaş harikaydı. Oradan oraya koşturmak ilk defa bizi yormuyordu.
Gece kızlarla eskiden olduğu gibi hep beraber kalmış aynı yatakta dördümüz sarılarak birlikte uyumuştuk. Ceyda'nın kardeşi Mirza eniştesi Semihle gidince evde kız partisi yapmıştık.

Her şey aceleye gelmişti.
Hem de Vera'yı sakinlestirmek zordu.

Hiçbir şey hazır değildi aslında.
Gülşah abla butiğinden Rüzgar abiden habersiz Vera için bir elbise göndermişti.

Aynı gün isteme ve nişan töreni olacağı için üzerimizdeki yük daha fazlaydı.
Onları mutlu görmek bizi de mutlu ediyordu.

Elimdeki pastanın kremasını sürdükten sonra dolaba bıraktım.
Elimin lezzeti böyle tatlı şeylerde daha çok ortaya çıkıyordu.

Içeriden gelen süpürge seslerinden fark edilmeyen kapı sesini bir tek ben fark etmiş olacağım ki üstümdeki askılı pijamaya aldırmadan kapıya koştum.

Kapıyı açıp karşımda Atlas'ı görmemle üzerimdeki kıyafetlerin uygunsuzluğuna baktım ve askılıktan aldığım hırkayı kollarıma geçirdim.
Atlas gözlerini bedenimde arsızca gezdirdikten sonra gözlerime kilitlendi.

Yalnız dizime gelen geceleğime çare yoktu.
Keşke kapıyı başkası açsaydı.

Elindeki poşetleri işaret ederken yüzüm sertti.

"Ne vardı? "
"Böyle mi çıkıyorsun kapıya bacaya? Ne kılık bu?"
"Sanane arkadaşım. Evet böyle çıkıyorum. "
"Her neyse. Al poşetleri. Vera istemisti. Ona getirdim. "

Poşetleri eline dokunmamaya dikkat ederek aldım ve yere koydum. Kapıyı ayağımla iteklerken bir anda kapıyı açtı ve beni tek hareketle kapıyla arasına çekti.

"Ne yapıyorsun sen?"

Ben ona çemkirirken umursamıyordu bile.

Gözü yüzüğüme takılırken parmağımdaki bu nişan yüzüğünden bir daha utandım.

"Atlas. Git buradan. "
"Evlenecek misin onunla? Neydi adı? Ha. Ceyhun. "
"Bunu neden soruyorsun?"
"Cevap ver!"
"Evet . Evlenicem. "
"Neden?"

Boşluğundan faydalanıp o mevkiden kaçınca konuştum.

"Çünkü bende mutlu olmak istiyorum artık. Ve Ceyhun bana değer veriyor. Aldıysan cevabını git artık! "

Elimle kapıyı gösterirken direniyordum. Bakışlarımı yere sabitledikten sonra o da gitti.

Beni de yine kederlerimle baş başa bıraktı.

########

Üstümdeki elbiseyle Ceyhun beni görse kesin kızardı. Çünkü elbise ona göre çok uzundu.

Ceyhun değişik bir insandı. Yani ona göre benim dikkat çekmemden hoşnut oluyordu. Sosyeteye gelin olmanın bazı zorlukları vardı .

Onunla evlenmek istiyor muydum? HAYIR
Kalbim hala "Atlas " diye bağırarken onunla evlenemezdim. Ama Atlasla da olmazdık. Beni sevmiyordu bile.

Makyaj aynasının önündeki Vera'nın eşarbına tutturduğum kelebek desenli tokayı sabitlediğimde onu aynaya döndürdüm.

"Melek gibi oldun arkadaşım. Aras sana tekrar aşık olacak "
"Gerçekten mi?"
"Evet. Şu güzelliğine bak. Maşallah"

Leyal etnik desenli elbisesiyle telaşla içeri girip misafirlerin geldiğini haber verdi.

Vera'nın titreyen ellerine uzanarak heyecanını almaya çalıştım.

Sen FarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin