Medya: Mervan ve Rüzgar Soylu 😙💕
Bölüm şarkısı: Sawan Aya Hai ( Arijit Singh)
VERA SOYLU
Mert gerçekten aşık mı olmuştu yani?
Ama peki ya bu kızın neresi deliydi?
Kız bahçede belli bir noktayı izliyor bizde ona bakıyorduk. Bizi fark etmemişti.
O esnada leyal merakına yenik düşmüş olacak ki sordu:"Bu kız Şubat ayında neden gelinlikle oturuyor? "
"Mert. Kardeşim. Deli mi bu kız? Deliyse neresi deli?"
"Peri deli falan değil. "
"Ulan hıyar. Bir açıklama yap o zaman. "Mert ağzını açmıştı ki bahçede bir hareketlilik oldu. Evden bir kadın ve bir adam çıktı. Kadın periye bir şeyler söyleyip onu kaldırmaya çalıştı. Peri ise kalkmak yerine bağırıp çığlık atıyordu. Net söylediği cümlelerden biri "ben deli değilim" idi. Hadi ama genelde deliler böyle söyler.
Kız iyice çırpınınca yanındaki adam cebinden bir şey çıkardı ve kıza batırdı. Bu bir iğneydi. Kız da adamın kollarına yığıldı. Adam da peri'yi kucağına alıp içeri geçti.
Tüm bunlar olurken nutkumuz tutulmuştu. Mert oldukça sinirliydi.
Ama susmaya devam ediyordu.
Daha fazla dayanamayan Aras mert'i ensesinden tuttuğu gibi arabaların yanına götürdü."Anlat lan? Ne oluyor çabuk anlat!"
"O kız deli değil! "
"Bozuk plak gibi tekrar edip durma! Nereden buldun lan bu kızı! "
"Dedemi ziyarete hastaneye gitmiştim. Bağırtılar duydum koridordan. Çıktım baktım. Peri çırpınıyordu. Az önce yanındaki adam öz babası. Kadın da üvey annesi. Peri'ye yardım etmeye çalıştım. Onu sakinleştirdim. Ama ne adamı gözüm tuttu ne de kadını. Araştırdım biraz. Ilk görüşte aşk olabilir belki bilmiyorum. Peri'nin annesi ölmüş. Bir ablası varmış. Ablası da peri'nin az önce üstünde olan gelinlikle intihar etmiş . Sonra yalnız kalmış peri. Üvey annesi pisliğin teki. Kızı uyutmak için ilaç vere vere bu hale getirmişler. "
"Kız artık deli yani!"
"Hay sizin dilinize. Deli falan değil. Ilaçlarla uyutuluyor. Çok saf ve temiz ve sadece yardıma ihtiyacı var. "
"Mert. Anlıyoruz biz seni. Ama ne yapabiliriz ki? "
"Bilmiyorum vera!"
"Kaç yaşında bu kız? "
"Bizimle yaşıt ama okula bile göndermemişler. "
"Elimizden ne gelir ki!"
"Demeyin abi şöyle ! Biz yardım edebiliriz ona!"
"Yapacak bir şey söyle yapalım. "
"Benim aklımda bir şey var aslında. "
"Ne ?"
"Ben bu kızı kaçırayım abi. Sonrada basarım nikahı. Oh mis. "
"Gerizekalı. "
"Ulan bende akıl kârı bir fikrin var zannettim. Akıl yok ki fikir de olsun!"
"Bence mis gibi. "
"Mert. Bak şimdilik bir şey yapamayız. Senin periden haberin olsun yeter. Elbet zaman gelecek. "
"Vera haklı. Saçma sapan fikirler üretme. Yürüyün gidiyoruz. "
"Ama Aras? '
"Yürü dedim. "
"Aşık oldum abi. Sende vera'ya aşıksın. Kendini benim yerime koy. Ne yapardın. "Mert bir anda böyle söyleyince bir tuhaf oldum tabi. Atlas hafif öksürüp tek kaşını da kaldırınca yerin dibine yol aldım yani.
"O nasıl iyi olacaksa onu yapardım. Şimdi sende. Umudunu kaybetme. Gözün üzerinde olsun. Bir açık bulduğunda haberimiz olsun. "
"Tamam. "
"Asma suratını be mert. "
"Tamam batu. Gidelim abi hadi. "
###################ARAS BIRKAN
Galatasaray Fenerbahçeyi şükrü Saraçoğlunda yenecekmiş deseler yine inanırdım da Mert"in aşık olacağına inanmazdım.
Ama gerçekten aşık olmuştu.
Fakat yapabilecek bir şey yoktu.Gece bizim için bittiğinde saat 11'e geliyordu. Evin bahçesine arabayı park edip eve girecekken telefonum çaldı. Arayan numara kayıtlı değildi ama elbette kim olduğunu biliyordum.
"Ne var?"
"Anlaşma şartlarına uyuyor musun kararsız kaldım. "
"Sebep?"
"Vera'dan kolayca ayrılabilmen için ona soğuk davranman daha mantıklı değil mi?"
"Sanane!"
"Hayır ben daha az acı çeksin diye yardım etmeye çalışıyorum. "
"Gölge etme. Yeter!"
"Pekala. "
"Bunun için mi aradın?"
"Hayır. Haber vermek istedim. Ygs'den sonra başlıyoruz haberin olsun. Her şey hazır. "
"Allah senin belanı versin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Farkı
SpiritualBu hikaye bi kızın dünü bugünü ve yarını. Hem yetim hem öksüz bi kız henüz 17 yaşında ömründe tattığı tüm acıları ona unutturacak bi adamla tanışırsa neler olur? Ailesi, arkadaşları ve Aras. Kalbi bu adamı içine hapsedecek kadar geniş mi? 17 yaşın...