*medya yenge Gülşah Soylu*
VERADAN
Eve gelir gelmez hemen odama çıkmıştım. Kimseyi göremeyecek kadar kötü bi haldeydim. Hemen uyumuştum ve şimdi 3 saatlik bir uykunun ardından şiş gözlerle tabletim elimde Aras'ı araştırıyordum. Instagramda baya aktifti. Arabalara zaafi vardı sanırım. Her resmi ya arabalarla ya çetesiyleydi. Bazı fotoğrafları habersiz çekilmişti sanırım ve buna rağmen o kadar doğal ve ulaşılmaz gözüküyordu ki . Ben böyle saçma sapan düşünürken yengem odaya girdi . Ve ben hemen tableti sakladım ama artık çok geçti.
- Vera, canım neyin var . Yemek de yemedin . Hem sen ne sakladın bakayım?
- Ya yenge gerçekten bir şey de kaçsın şu gözünden kaçsın ya.
- Kaçmaz anne gibi oldum ben artık hadi anlat.
Dedi ve yatağımın üstüne oturdu. Evettt dertleşme vol 1.
- Eve geldim hemen uyudum çünkü. Yağmur Pars'ın okula döneceğini söyledi. Ve bi anda tuhaf oldum işte.
- Sende korktun. Korkma bitanem. O Pars sana hiç bir şey yapamaz . Unutacaksın az kaldı. Ne kadar yol katettin . Hayata döndün. Onu bırak sen şu yeni gelen çocuğu anlat. Neydi adı?
- Aras . Niye anlatayım onu. Atlas söyledi hemen de mi? Ağzında dursun bi'şey ama.
-Atlas'ın önüne yemek ver. Her şeyi döker ortaya. Ne yapayım çenesi açıldı bende dinledim.
- Neyini anlatayım?
- Şu tablette araştırdığının o olduğundan bahset mesela. Atlas birbirinize bi değişik baktığınızı söyledi
- Yalan atmış o salak. Yok öyle bi'şey.
- Hadi hadi.
Ve itiraz edemedim tabletimi çıkardım.
Aras hakkında bilmediğim o kadar çok şey vardı ki . Mesela annesi ve babası ölmüş onun da benim gibi. Babasından kalan bi teknoloji şirketinin başındaymış. Baran ile beraber. Ve Türkiye'nin en genç iş adamı unvanına sahipmiş . Vay anasını stalklamanın gücü adına.ARASDAN
Vera . Aklımdan çıkmadı. En son gördüğümde perişandı ve ağlıyordu. Canım yandı. Endişelendim . İlk defa kardeşlerimden başka biri için endişelendim. Atlas'ı aradım durumunu sormak için. Gayet iyi olduğunu söyledi. Ama rahat edemiyorum hala neden ?
Ve merak ediyorum. Hayatımda hiç bir kızı merak etmedigim kadar merak ediyorum . Kimdir ailesi kimdir . Neleri sever.. Neleri sevmez. Bana yardımcı olacak tek bir mecra vardı. Sosyal medya. İnşallah hesabı vardır derken Instagram hesabını buldum . Lan bu ne? Farklı farklı adamlarla resimleri var bunun. Kim ulan bunlar?1 saat sonra
Boynum tutulmuş. 1 saattir telefonun ekranına gömüldüm tabi tutulur. Ama değdi. Bir çok şey öğrendim. Annesi ve babası Vera 6 yaşındayken ölmüşler. 2 abisi var. Yengesi ona annelik yapmış. Ve tabii Atlas ikizi. Bide amcası kuzeni teyzesi ve babaannesi var. Bizim ki gibi bir teknoloji şirketlerine sahipler. Leyla Ceyda ve Hira onun için çok değerli. Çayı manyak derece de seviyor.. Şimdilik bu kadar. Zaten Vera'dan da öğrenirim. Şu andan itibaren Vera'dan uzak durmaya hiç niyetim yok. Sıra o Pars denen herifte. Vera'yı ağlattığına göre ona yoğunlaşmam gerek demektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Farkı
SpiritüelBu hikaye bi kızın dünü bugünü ve yarını. Hem yetim hem öksüz bi kız henüz 17 yaşında ömründe tattığı tüm acıları ona unutturacak bi adamla tanışırsa neler olur? Ailesi, arkadaşları ve Aras. Kalbi bu adamı içine hapsedecek kadar geniş mi? 17 yaşın...