DELI KIZ

82 10 0
                                    

Medya:Ahsen Gümüş

VERA SOYLU
Aisha nın bebeğinin babasının dayım olduğuna adım gibi emindim zaten. O mucize haberi almamızdan beri 2 gün geçmişti. O akşamdan beri hepimiz aisha'nın üzerie titriyorduk. Dayım ise gün boyu suratını asıp oturuyordu. Buna sebepde baba olmaya hazır olmadığını söylüyordu. Ama ona soran yoktu ki!
Şimdiyse terasa çıkmış yengemler ve mervan ablayla oturuyorduk. Evet mervan abla hitabını almak istemiş aishada haliyle yenge olmuştu.
Teyzem ve anneannem güne gitmişti. Bizim de mutfakts hazırlık yapmamız gerekirken biz çekirdek çıtlıyorduk.
Cem ağabeyim zafar bey ve Aras için bir görüşme ayarlamıştı. Bu görüşme sıradan bir iş görüşmesi değildi.
Zafar bey'in dağ evinde bir mangal partisi yapılacaktı ve bizde ailecek katılacaktık.
Düşüncelerimi telefonumun sesi bozdu.
Ekranda Aras'ın ismini gördüğümde şaşırdım açıkçası. Çünkü biz telefonda neredeyse hiç konuşmazdık. Mervan abla uzanıp telefonun ekranına bakınca arayan ismi görüp gülerek kenara çekildi.
Tabi ki heyecanlanmadan (!) Telefonu açtım.

"Efendim?"
"Nasılsın? "

Hay sesini sevdiğim ya. Telefonda bile o sesi başka.

"Iyiyim . Sen?"
"Bende iyiyim. "
"Allah iyilik versin. Bir şey mi oldu?"
"Ne zamandan beri görüşmüyoruz?"
"4 gün oldu neden?"
"Eksik. 4 gün 18 saat 43 dakika oldu?"
"Saydın mı?"
"Seni özledim. "

Yanaklarıma hücum eden kırmızlık teeee kız kulesinden görünürdü eminim.

"Bende"
"Ne bende?"
"Söyletme! Anladın sen. "
"Bir gün söyleyeceksin. "
"O gün geldiğinde görüşürüz. "

Erkeksi kıkırtısı kulağıma ulaştığında gözlerimi kapattım. Bir an önce şu telefonun kapanması gerekiyordu.

"Şimdi ellerini boynuna götür ve orada dokunduğun metalik eşyanın ne olduğunu söyle. "
"Bir kolye. Bir dakika bir dakika. Sen nasıl kendinden bu kadar eminsin? Belki takmadım"
"Hissettim. Paket eline geçtiği an alıp taktığına emindim. Haksız mıyım? "
"Haklısın. Bay ukala. "
"O kolyenin ne anlama geldiğini. .."
"Biliyorum. "
"Peki ne düşünüyorsun?"
"Allah kerim. "
"Işin var sanırım. Olanları duydum.  Bir kuzenin oluyormuş. Hayırlı olsun. Çok sevindik biz. "
"Yarın için hazırlık yapacağız. Amin. Teşekkürler. Yarın herkes tam takım geliyor değil mi?"
"Tabiki. Görüşüyoruz yarın. "
"Tamam. Hadi görüşürüz. "
"Vera bir şey sormak istiyorum. "
"Tabi"
"Bu zafar beyin oğlu. Sameer arohi khan. Nasıl biri?"
"Iyi birisi. Bizden 1 yaş büyük. "
"Pekala. Yarın tanışırız zaten. Hadi allaha emanet. Seni seviyorum. "
"Hadi Aras. Allaha emanet hadi. "

Telefonu kapattıktan sonra yengemler manidar gülüşleriyle bana bakıyordu.   "Ne? Ne var?"
"Yok bir şey. "
"Gülmeyin o zaman. "
"Sustuk. "
"Hadi kalkın çok iş var. "

Ellerimizi silip tabakları ve dökülen çekirdekleri tabağa koyup ayağa kalktık. Asiha ayağa kalktığı an bir anda iki büklüm oldu. Derin  derin nefes alıyordu. Onu hemen puflara oturtturup nefesinin düzene girmesini bekledik.
"Aisha iyi misin?"
"Iyiyim."
"Endişelenme canım. Bu ayda kasılmalar normal "
Diyen Gülşah yengeme şaşkınlıkla baktık. Haklıydı bebek henüz 1 aylıktı. Ama bunları nereden biliyordu.

"Bakmayın öyle. Doğurmamış olsam da 3 çocuk büyüttüm. "
"Nasıl oldu yenge? Yani nasıl bir his. Yanlış anlama ama nasıl hissettin?"
"18 yaşındayken evlendik biz. Zordu. Nevin annem de cihan babam da harika insanlardı ama zordu. Bir kaç sene çocuğumuz olmayınca doktora gittim. Orada öğrendim. Daha 20 yaşındaydım. Çok istedim. Biz evlendigimiz yıl doğdunuz siz vera. Iki minik çocuk. Ne tuhaf değil mi? Çocuğum olmadığından sizleri büyüttük biz nevin annemle. Siz 6 yaşıdayken onlar vefat edince sizi büyütürken tek kaldım ben. Daha önce defalarca söyledim cem'e . Benden boşan dedim. Baba olma hakkın var . Ben bu hakkı sana veremem dedim. Kabul etmedi. Evde 3 çocuk var dedi. Vera Atlas ve Rüzgar. Onlara annelik yap dedi. Sonradan farkettim . Haklıymış. Ben sizi hiç bırakamadım. 17 yıl oldu. Koskoca 17 yıldır bu evde sizlerleyim ben. Sadece doğurarak anne olunmaz bana göre. Ben annelik yaptım size. Hiç bir zaman ayrı kalamadım. Iste bu yüzden biliyorum ben çocuklarla ilgili her şeyi. "

Sen FarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin