Medya: Aras Birkan [ diyorum ve susuyorum. Maşallah sidharthıma 😍 ]
NOT: Okuyucularım arasında halam varmış. Ona da selam edeyim 😂nisa1ahmet24 AY SONRA
YAZARDAN
Vera, sağ tarafında bulunan telefonun ahizesini kaldırıp kulağına götürdü.
Sol eli aralarında aslında hiçbir anlam ifade etmeyen cama dayalıydı.Karşısındaki adam onu gülen ela gözleriyle hatırladığı adam değildi.
Saçları iyice uzamıştı. Sağ kulağında siyah bir küpe vardı. Küpenin üzerinde V&A yazılıydı.Buruk bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.
"Iyi misin?"
"Sence?"
"Iyi gördüm seni. Sadece gözlerindeki ışıklar ateşböceklerine kaptırmışlar kendilerini. "
"Gözlerim karanlığa gömüldü . Her neyse. Beni boşver . Sen nasılsın?"
"Hamdolsun. Iyiyim. "
"Sağlığına dikkat ediyorsun değil mi?"
"Ben ediyorum. Ama sen etmiyorsun belliki. Kaç kilo verdin sen?"
"Yemekler güzel değil. Senin yemeklerine benzemiyor. Bende koğuştakilerin zoruyla yiyorum. "
"Söz verdin bana. Unutma. "
"Tamam. Dikkat ederim. "
"Bir sıkıntın yok değil mi? Abim problem varsa koğuşunu değiştirebiliriz dedi. "
"Hayır. Her şey yolunda. Iyi insanlar. Anlaşıyorum bir şekilde. Sen neler yapıyorsun? "
"İşlerin çoğunu toparladım. Şirket normal işleyişinde sadece el altından o adamları arıyoruz. Ayrıca. Devranla konuşmaya gideceğim bugün. Ifadesini değiştirmesi için. "
"Bunu yapma. Seni görmesini istemiyorum. O da hapiste bende. Bırak kalsın. "
"Hayır. O hatasının cezası olarak hapiste. Ama sen suçlu değilsin. Ifadesini değiştirmesi karşılığında onun sözde suçu daha hafif olduğu için hapisten çıkartabilirim. Bunu teklif edeceğim. "
"Bu ne işe yarayacak ki? 7 yıl hapise mahkum edildim vera! Neyi düzeltebilirsin?"
"Bu kadar umutsuz olma. Devran'ın senin aleyhine kullandığı ifadeler cezanı artırdı. "
"Bana nefretinden böyle yapıyor. Hiçbir zaman kardeşi gibi görmedi beni. Sende bu nefreti değiştiremezsin. "
"Sen daha benim yapabileceklerimi görmemişsin. Kaybedecek bir şeyim kalmadı Aras. Tüm kozlarımı kullanırım. Yine de seni suçsuz olduğun halde 1 gün bile fazladan bırakmam burada. Sen bana güven. "Vera, destek beklerken Aras küçük bir tebessümün ardından telefonu kapatıp kendisini bekleyen gardiyanla birlikte koğuşuna döndü.
Aras'ın gidisiyle daha çok sessizliğe gömüldü.
Aras gerçekten onun neler başardığını bilmiyordu. Tüm bu yükler onu zorladığı halde pes etmemesi bile bir başarıydı.Görüşme odasından çıktıktan sonra Avukat Vera Birkan olarak Devranla görüşmeye girdi.
Arasla yüz yüze konuşamıyorken Devranla bu hakka sahip olması adaletsizlikten başka şey değildi.Gri kabanını çıkartıp çantasıyla beraber koltuğun arkasına astıktan sonra Devran'ı beklemeye başladı.
Devran , nasıl bir çukura girdiyse o çukura Aras'ı da almaya çalışıyordu. Ama vera buna izin veremezdi. Devran bunca zaman suçları örtülmüş bir insanken artık cezasını çekmeliydi.Demir kapı açıldıktan sonra önden Devran ve arkadanda bir gardiyan girdi. Gardiyan kelepçelerini çözmeden odanın bir köşesinde beklemeye başladı.
Devran karşısına geçip oturduğunda yüzü dalga geçer gibiydi.
"Vay vay vay. Kimleri görüyorum. Çok sevgili kardesimin karısı, yenilmez ailesinin gelini. Hoşgeldin Vera. Bu gelişini neye borçluyum? "
"Senin gibi bir pislikle sohbet etmeye gelmedim. Sana bir teklif getirdim. Buraya avukat olarak geldim. Aras'ın karısı olarak değil. "Devran, kollarını kavuşturarak geriye yaslandı.
"Pekala. Öyle olsun. Söyle bakalım? Neymiş bu teklif?"
"Bugüne kadar yaptığın pislikler seni seven insanlar tarafından toprağa gömülmüş. Bende sana yaptığın bu pisliği son kez gömme fırsatı veriyorum.
Seni buradan çıkartabilirim. Benim eşime reva gördükleri 7 yıl ceza karşısında senin cezan sadece 3 yıl. Eğer teklifimi kabul edersen. 3 yıl bile kalmazsın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Farkı
SpiritualBu hikaye bi kızın dünü bugünü ve yarını. Hem yetim hem öksüz bi kız henüz 17 yaşında ömründe tattığı tüm acıları ona unutturacak bi adamla tanışırsa neler olur? Ailesi, arkadaşları ve Aras. Kalbi bu adamı içine hapsedecek kadar geniş mi? 17 yaşın...