*medya Arman Demir*
VERADAN
"Ee anlatsana kızım sen öyle dedikten sonra Aras ne dedi"
"Bi sakin ol Leyal anlatıyor işte kız"
"Ne var Ceyda ya . Bizim canım [Imtribute12 ] kankimiz ortağımız ilk defa aşık olmuş kendini aşmış. Karışma ya"*Hira*
"Tamam Hira anlatıyorum. İşte ben öyle dedikten sonra o da şok oldu tabi . Sonra ben domatese dönmüş bir şekilde hemen sınıfa kaçtım yani. Öyle"
"Ayh yuh . Sana yuh . Hiçbir şey yapmadın sonra konuştun konuştun yok kapılar yok bilmem ne ve sonra kaçtın öyle mi?"
"Ne yapayım Leyal . Öyle gerekti"
"Şaşıracaksınız ama ben Ceyda Suerli ilk defa Leyal'e hak veriyorum pes artık"
"Ayh susun yeter tamamm oldu işte bi kere "Yaklaşık 1.30 saattir Arasla konuşmamızı canım arkadaşlarıma tekrar tekrar anlatıyordum . Ve her seferinde aynı tepkiler . Pozisyon şu: odam da yatağımın üstünde dördümüz önümüzde her türlü abur cuburla oturuyorduk . Ve şuan bu evde kapı dinleme adeti oldukça yaygın olan bir adet Atlas vardı.
"Tamam kızlar ya daha da üstüne gitmeyin kızın . Level atlamışlar zaten "
"Ben dediydim bunlar yakışırlar dediydim . Ama ben ki Yozgatlı Hirayım ( Imtribute12 ortağımm) ben hissediyorum dediydim "
"Kızlar sessiz lütfen Atlas evde "
"Ayh o Atlas da . Şuna bulalım birini bizle dolaşıyor her an çocuk ya. Yapıştı"
"Hiracığım bak hele bak tek derdimiz o olsun. Asıl bundan sonra ponçik çiftimiz için ne yapabiliriz onu düşünelim"
Derkeeen yengem seslendi .
"Veraaaaa . Arman geldi aşağıya gel"
Ve sihirli kelime . Arman geldi. Yaaa ama ben Armancığımı yerim ki. O ki dünyanın en perfect kuzeni ve süt kardeşi. Bir sanayi devi . Daha fazla düşünürsem ve konusursam Armanı karşılayamam dedim veeee yastıkları firlattigim gibi önüme bile bakmadan aşağı koştum.
"Armaaaannnn . Armancığım . Aslında Arman değil armağannnn"
"Vera yavaş kızım yavaş"
"Ama Cem abicim Arman gelmiş nasıl yavaş olayım"
Armanı gördüğüm an oturmasına firsat vermeden boynuna atladım.
"Vera boğuluyorum . Vera lütfen"
"Arman gelmiş hoş gelmiş. Ama bu zamana kadar Arman neredeymiş . Neden arayıp sormamış "
"Tamam dur oturayım . Anlatacağım"
"Hadi anlat Arman hadi"
"Arman değil Arman abi "
"Tamam canım kuzenim süt kardeşim Arman abicim. Oldu mu"
Ayhh ben kızları unuttum . Aah onlarda burdalarmış zaten . Aman kendimi kaybettim .
"Hindistandaydim uzun zamandır. Şirketin yeni şubesini orada açtım biliyorsunuz . Orada ki işlerim anca bitti "
"Ayh olsun canım hoşgeldin"
"Yeminlen şu kız bana şöyle davranmıyor . Ben ki öz abisi rüzgar. Yok sevdiremedim "
"Çok ayıp ben sizide çok seviyorum ama bak bu çocuk teeee Hindistanlardan gelmiş"
"Size bir sürü hediye getirdim . Ama evdeler yollarım onları sonra . Hindistan'dan selamlar olsun"
"Ayh hadi olsun"
"Ha bu arada. Yarın Hindistan baş konsolosluğunda bir yemek var . Oraya davet edildim . Vera benimle gelmek ister misin ?"
"Şaka . Hindistan konsolosluğu en sevdiğim gelirim tabi"
"Bende gelirdim de işim gücüm var"
"Gelme Atlas . Bir şeyden de eksik ol . Ben abicimle gideceğim gelme"
"Bende kaçak gelirim"
"Lan oğlum bi dur be !"VERA SOYLU
Armancığım benim içime deli soruları saldiktan sonra gitti tabi . Çünkü teyzem bekliyormuş çünkü teyzoşum oğlunu özlemiş. O gidince kızları da Atlas eve bırakmıştı. Ve saat gece 1.30 du ama bu garibin gözüne uyku girmiyordu . Neden çünkü ben ne giyeceğim ? Hayir pazara çarşıya gitmiyorum koskoca Hindistan Başkonsolosluğu. Ve hayalim yani . Belkide hiç gitmediğim Hindistan'a ilk adım. Kafamda bişeyler oluştu aslında . Şey diyorum saree tarzinda bi elbise giysem . Kültürü yansıtır hoş olur.
"Veraaaa yat uyu artık yarın okul var "
Evet okul gerçeği neden yüzüme vuruyorsunuz?
"Tamam Rüzgarcığım yatıyorum"
"Veraaaa namazını kıl öyle yat"
"Mervancığımmm çok ayıp ediyorsun. Kıldım ben namazimi"
Hayir yani ne diye bağırıyorlarsa aşağıdan yukarıya . Hem o Atlas niye kılmıyor namazlarını ? Yanacak vallaha yanacak . Ayhhh ne de uykum geldi hadi geceniz heyre kalsın.ARAS BIRKAN
"Günaydın Arascığım"
"Günaydın Yaprak hocam"
Bu kadın imtihan sebebi . Arascığımmış Babanın oğluyum zaten . Sinirliyim bu sabah dokunmayın bana . Vera da gelmedi zaten .
"Ortak uykulusun sen sanki kahve getireyim? "
"Yok Baran. Solumdan kalktım. Atlası aradınız mi ? Niye gelmediler hala . 5 dk kaldı dersin başlamasına. "
"Knk şimdi girdiler okula ama . Killandiracaksin Atlası her sabah arıyoruz"Vera okula geldi . Evet Vera okula geldi . Ama şuan 6. Dersteyiz ve vera benden köşe bucak kaçıyor. Beden dersine katılmadı sırf ben salonda basketbol oynuyorum diye. Coğrafya hocasına soru sormaya gelmedi ben soruyorum diye ve en arka sıraya oturdu kendini kapattı. Hayır yani ben anlamıyorum ne yaptım bu kıza? Aha kantine gidiyor sanırım. Ee tabi sabah çayını içmeyince öyle gidersin kantine Vera hanım . Eee ben ne yapıyorum tabiki bende kantine iniyorum .
"Vera beklesene biraz"
"Evet iiii ne vardı Aras?"
"Ne vardı? Neden benden kaçıyorsun sabahtan beri Vera?"
"Kim kaçıyor senden? Ben? Ne alakası var?
"Evet kaçıyorsun . Yoksa dün konuştuklarımızdan dolayı mı? "
"Hayır yani evet gibi Hayır"
"Ben anladım pişmansın"
" Ya tabiki hayır ne alakası var o nerden çıktı? Yani şey ben sadece . Bak öyle kelimeler söyleyebilecek rahatlıkta bir kız değilim öyle de yetişmedim . Utanç var . Tanımadığım birine yani işte..."
"Tanımadığın birine mi? Gerçekten kullandığın en mantıklı kelime bu mu Vera? Pekala o zaman bu "tanımadığın kişi"seni daha fazla rahatsız etmesin"
"Hayır Aras bak yanlış anladın!"VERA SOYLU
Hah çok güzel oldu . Süper saçmaladım . Tanımadığın biri ne kızım ya . Kısa yoldan utandım desene . Üzdün çocuğu kırdın kalbini yıktın Kabeyi çok güzel! Amanınn saat 6 olmuş 1 saat sonra Arman gelip beni alacak ama ben hala hazır değilim.
Yengemin arkadasindan sipariş ettiğim saree şeklindeki elbisemi giyip şalimi da hijap olarak örttüğümde hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Farkı
SpiritualBu hikaye bi kızın dünü bugünü ve yarını. Hem yetim hem öksüz bi kız henüz 17 yaşında ömründe tattığı tüm acıları ona unutturacak bi adamla tanışırsa neler olur? Ailesi, arkadaşları ve Aras. Kalbi bu adamı içine hapsedecek kadar geniş mi? 17 yaşın...