Medya ATLAS SOYLU:)) Varuncugumussss
VERA SOYLUYeni Öğrenci arkadaşlarımıza her şeyi tanıttıktan sonra onları bizim arkadaşlarla tanıştırmak için kantine götürdüm. Bence çok iyi anlaşırlar. Yani anlaşsalar sevinirim. Neden sevinmeyeyim? Kantindeki herkesle tanıştılar. Ve tahmin ettiğimden daha iyi anlaştılar. Güzel güzel oturuyorduk ki güzel Allah'ımın belası olmaz ama belası diyebildiğim o yılan damladı. Yağmur.
: Oooo yeni arkadaşlarımız gelmiş. Vay anasını tahminimden daha iyiler.
Ceyda: Yağmur! Hadi gülüm uza
Yağmur: Ceyda biraz arkadaş canlısı ol benim gibi . Sadece tanışmaya geldim. Merhaba arkadaşlar ben Yağmur Sahran.
Aras: Biz bu okulda tanımamız gereken herkesi tanıdığımızı düşünüyorduk. Sen okulun neyisin? Ya da dur biz anladık zaten.
Aman. Ne demek istedi o? Yağmura laf soktu. Aras beye +1 puan.
Yağmur: Önyargılı olma bence çok iyi anlaşırız ileride.
Aras: Sağol bizim senin gibilerle iletişimimiz yok.
Pelin: Hadi gidelim Yağmur.
Yağmur: Bir dakika Pelin. Vera? Çoktan ağına düşürdün mü yoksa ?
Vera: Bana baksana sen ? Beni kendinle karıştırma. Git gözümün önünden.
Atlas: Yağmur kardeşimden uzak dur. Defol şuradan.
Yağmur: Gidiyorum ama çok sevinecginiz bi haber vereyim. Vera. Pars yakında burada.
Ve cam kırıklarının sesi içimde duyuldu. Daha fazla yakamazdı ki Yağmur canımı bunca yıl benimle uğraşmaktan hiç vazgeçmediği halde onu umursamadım onun gibi olmadım. Ama Pars. Beni yıkabildiği tek konuydu. Pars Pelin'in abisi.
Aslında büyük bizden. Ama sınıfta kala kala. Bizimle aynı devreden. Bir zamanlar Pars'ı sevdiğimi zannederdim. Ve tabi onunda beni sevdiğini . Sonrasında Pars'ın beni kandırdığını ögrendim. İleri gittiginde o anıları hatırlamak korkunç. Kendimi kapattım. Tesettürlü değildim. Tesettüre girdim. Daha dikkatli olmaya başladım. Ama şuan Pars'ın yeniden sınırlarımda olması. Beni korkutuyor.
Atlas: Eğer o Pars denen it Vera'nın 5 metre yanına yanaşsın... Bak ben ona ne yapıyorum.
Aras: Kim bu Pars?
Vera: Hiç kimse. Pars diye biri yok . Ve sen Yağmur bu sefer beni yıkamazsın . Git o Pars'a de ki. Ondan korkmuyorum. Yalnız değilim .
Yağmur: Biliyor musun ? Bu sözlerini sana hatırlatacağım. Şimdi git ve abilerine anlat ve ağla.
Vera: Gitmek istiyorum. Lütfen gidelim. Ders boş zaten Atlas eve gidelim.
Atlas: Tamam gidiyoruz . Beyler kusura bakmayın. Vera'nın hassas noktası.
Aras: O iyi mi ?
Bir anda ağlamaya başladığımın farkına varamamıştım. Aras gerçekten endişeli gözüküyordu . Gözleri çakıl taşlarına benziyordu . Ve endişeyi gördüm. Onun yanında bile güvende hissetmeye başlandığımı farkettim. Ne oluyoruz ?
Atlas: Soru sormayın. Ben anlatırım size sonra. Kusura bakmayın tekrar.
Atlas kollarını omuzlarıma sardı ve arabaya bindik. Eve gidip uyumam gerekiyordu. Çünkü uyuyunca geçerdi. Yani ben öyle biliyordum. Ama uyuyunca hiçbir şeyin geçmeyeceğini ileride anlayacaktım.Merhaba arkadaşlar medyada benim çok sevdiğim bir film ve şarkısı var . Dinlemenizi tavsiye ederim:)))♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Farkı
SpiritualBu hikaye bi kızın dünü bugünü ve yarını. Hem yetim hem öksüz bi kız henüz 17 yaşında ömründe tattığı tüm acıları ona unutturacak bi adamla tanışırsa neler olur? Ailesi, arkadaşları ve Aras. Kalbi bu adamı içine hapsedecek kadar geniş mi? 17 yaşın...