Medya: Karelerle Aras & Vera BİRKAN
Bölüm şarkısı : Je T'aime / Befikre
6 YIL SONRA
VERA BİRKANElimi belime koyarak ortadaki manzaraya bir kez daha baktım ve delirmemek için kendimi zor tuttum.
Bu odanın hali neydi böyle?
Sadece 1 saat içinde bu odayı pislik yuvası haline getirmeyi nasıl başarıyorlardı?Derin bir nefes vererek sesimi son gücüne kadar kullanarak bağırdım.
"BARLAS!"
Kuytudan köşeden gelen cılız
"Efendim anne? "Sesi beni güldürmüştü.
"Çabuk buraya gel oğlum. "
Biraz sonra elleri önünde minik adımlarla 6 yaşındaki oğlum Barlas suçlu olduğunu bilerek yanıma geldi.
"Bu odanın hali ne oğlum? Ne tarafa koşayım ben! Bugün misafirimiz var dedikçe siz ısrarla daha çok dağıtıyorsunuz etrafı. "
Kocaman ela gözlerini bana dikerek hararetle konuşmaya başladı.
"özür dilerim anne. Ama ben tek başıma dökmedim ki buraları. "
Kaşlarımı çatmamla tekrar kafasını yere indirmişti.
6 yaşındaydı ama kurduğu cümleler daha büyük olduğunun zannedilmesine neden oluyordu.
"Tek başına yapmadığını biliyorum. Şimdi git o kardeşini de çağır bakayım. "
2 yaşındaki oğlum Beşir'in bugün doğum günüydü ve tüm aile bizde olacaktık.
Barlas doğum günü için giydirdiğim lacivert pantolonu ve beyaz gömleğiyle oldukça tatlı gözükürken lacivert papyonunu eliyle düzelterek bahçeye koştu.
Ben onları beklerken merdivenlerden kucağında minik oğlumla Aras indi.
Oğullarımla aynı kıyafet kombinlerini giymiş olması o kadar hoşuma gidiyordu ki.Yanıma gelerek yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Yine ne oldu canım? "
"Şu odanın haline bak. Paşan ve cimcimen odayı ne hale getirmiş. Birazdan misafirler gelir ben daha üzerimi değiştirmedim ama odaya bak. "Kısık sesli bir kahkaha attıktan sonra
"Hatun. Niye geriliyorsun. Yabancı kimse gelmiyor. Ayrıca çocuklar oynamaya başlayınca yine dağılacak. "Sözünü bitirince pembe tütü elbisesi şimdiden toprak olmuş evimizin minik cadısı kızım Beliz ve Barlas paşa odaya teşrif ettiler.
Beliz 4 yaşındaydı. Babasının prensesiyken aynı zamanda tam bir erkek fatmaydı.
Abisini örnek alıyordu ve bu yüzden bizim onları durdurmamız zor oluyordu.Her ne kadar afacan olsalarda Beliz bana yardım etmek için her şeyi yapan tam bir kız çocuğuydu.
Beliz , pembe elbisesinin kurdelesini eline dolayarak kendini oyalarken suçlarının farkındalardı.
Onlara kızmaya çoğu zaman kıyamıyordum.
Ellerimi kavuşturarak ayaklarımı zemine bir kaç kere vurduktan sonra diz çöktüm ve kollarımı açtım."Gelin buraya. "
Ikiside koşarak bana sarılırken dünyadaki başka türlü bir huzuru istemiyordum. Çocuklarım yanımda olsun ve bana sarılsın yeterdi.
Onları kendimden ayırdıktan sonra saçlarını okşamaya başladım."Bakın çocuklar. Size yetişmeye çalışırken gerçekten oldukça yoruluyorum. Annelik zor ama çok keyifli. Benim yavrularım oldugunuz için çok şükrediyorum ama hem ev hanımı hem de avukat olmak beni biraz yoruyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Farkı
SpiritualBu hikaye bi kızın dünü bugünü ve yarını. Hem yetim hem öksüz bi kız henüz 17 yaşında ömründe tattığı tüm acıları ona unutturacak bi adamla tanışırsa neler olur? Ailesi, arkadaşları ve Aras. Kalbi bu adamı içine hapsedecek kadar geniş mi? 17 yaşın...