Kukkad

355 19 11
                                    

9.sınıf olarak girdiğim şu sıralar son sınıf olduğum okulun ilk günü. Şaka. Okulun ilk günü yaz tatilinin son günü kadar kötü bir günü neden sizlere anlatayım. Normal bir okul günü sadece okul daha yeni başladı o kadar. Aman Allah'ım YGS'ye az mı kalmış?Bir dakika daha geçti. Hayır tabiki inek bir öğrenci değilim. Neyse. Ben Vera. İleriki bölümlerde beni daha iyi tanıyacaksınız. Ama biraz daha çeneme verirsem okula geç kalacağım. Ve şu anda affedersiniz ama kapıma hayvan gibi vuran bi Atlas var. Allah'ım neden benim Atlas gibi bir ikizim var? 3 abiyle neden Atlas?
- Ne var Atlas?
- Elinin körü var. İki saattir bağırıyoruz kızım? Okul var okul.
- Atlas ?
- Ne ?
- Haydi çık. Çık git şuradan haydi geliyorum. Sabah sabah güne seninle başlamak ya.
- Eee akıllıya bak. Sen hayata benimle başladın kızım :)
- Bende ona sövüyorum zaten.
- Yav he he
Gitti. Şu çocuk beni deli ediyor ama seviyorum şapşalı. Yine konuşuyorum.
Yaklaşık yarım saatlik kahvaltı faslından sonra Atlas'ın bebeğiyle okula gitmek üzere yola çıktık. Normal insanlar gibi servisle değil Atlas'ın bebeğiyle. Amaaan arabasıyla yani. Tam okula giriyordum ki karşıdan koşarak gelen Hira dengemi bozdu.
-Günaydın Veraa!
-Günaydın canım hayırdır?
-Çok ayıp ben Ceyda miyim ? Her zamanki halim.
-Tamam da çıkar ağzındaki baklayı. 17 senelik arkadaşımsın. Haydi anlat ne oldu?
- Haberleri duymadın mı? Bugün okula başka bir kolejden 5 kişi geliyormuş
- Yaa kimmiş onlar ?
- Hepsi de çok yakışıklıymış.
- Onu mu sordum Hira ?
- Hee şey . Çete gibi bir şeylermiş. Ama iyi çocuklarmış. Bizimle aynı yaştalarmış.
- Peki tamam bundan bize ne? Hoşgelmiş sefa gelmişler.
Cümlemi bitiremeden nöbetçi öğrenci Yaprak hoca ve müdürün beni çağırdığını haykırdı. Gerçekten haykırdı. Ne kadar da görevini ciddiye alan bi öğrenci. Amann ne güzel (!)

MÜDÜRUN ODASINDA

Geriliyorum. Geriliyorum. Derin nefes al. Evet sakinim
- Buyrun hocam beni çağırtmışsınız?
- Gel Vera. Belki duymuşsundur bugün okulumuza 5 yeni öğrenci nakil oldu başka bir kolejden. İki saate okulda olurlar. Onlara okulu senin tanıtmanı istiyorum.
- Ama neden hocam ?
- Çünkü sen okul başkanısın. (söylemeyi unutmuşum yüzüme vuruldu evet ben okul başkanıyım)
- Peki hocam nasıl istersiniz.
- Bu öğrenciler bizim için önemli Vera. En iyi şekilde karşılayacağından eminim. Çıkabilirsin.
- İyi günler hocam.

Hadi ama tüm okulun konuştuğu o özel (!) Öğrenciler benim sorumluluğumda ne demek!? Kim başkan yaptı bu okula beni?

Aras'dan
- Kanka?
- Ne var Mert?
- Daha çok yolumuz var mı?
- Yeter lan sabahtan beri kaçıncı sorusun? Gidiyoruz dedik ya.
- Tamam lan.
Nerden çıktı bu yeni okul. Ben eski okulumda gayet duvarlarımla mutluydum. Şimdi yeni okul ve meraklı vıcık vıcık bir sürü insan. Ama gitmezsek olmaz neden çünkü Haşim ağamızın kesin emri.
- Geldik mi Batuhan? Burası mı?
- Aynen kanka. Burası.
Hadi bakalım başlıyoruz.
Arabadan inip okulun ultra büyük bahçesine geçtik.
- Bu mu yani?
Semih: Ne oldu kanka?
Aras: Kimse karışlamayacak mı bizi? Ne bileceğiz hangi sınıftayız? Nasıl bir okula geldik?
Baran: Aras! Başlama hemen kardeşim. Birisi geliyor bak,
Şuanda bahçede bize uzaylıymışız gibi bakan bi sürü yaratık vardı. Tabiki yakışıklıyız.
Düşüncelerimi topuklu ayakkabıları minicik eteği ve dekolte bluzuyla öğretmen demeye bin şahit bir boya küpü böldü.
- Gençler. Siz yeni öğrenciler olmalısınız . Ben okulun müzik öğretmeni aynı zamanda müdür yardımcısı naibesi Yaprak hocanız.
- Memnun olduk hocam. Ben Aras Birkan. Bunlarda arkadaşlarım Baran Batu Semih ve Mert.
- Hoşgeldiniz okulumuza . Sizi bugün ben ağırlamak isterdim ama maalesef çok meşgulum. Size okulu okul başkanımız gezdirecek. Ah işte o da geliyor. Sonunda!
Yaprak hoca kapiya dönünce hepimiz o tarafa baktık. (Yazar notu: student of the year'ın meşhur şarkısı "Kukkad" eşliğinde dinlemenizi öneririm.)
Ne biçim okul başkanı lan bu? Kafamda kukkad mı çalıyor bana mı öyle geliyor?

Sen FarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin