(Medya Mervan Soylu)
Vera'dan:
Evde yoğun bir ilgiyle karşılaşınca hemen odama kaçmıştım. Ama bu kaçışından midem zararlı çıkmıştı ki akşam yemeğini kaçırınca fena acıkmıştım. Mutfağa inerken evimizin bir üyesi olan ama sesini nadir duyduğumuz Mervan ablanın odasının önünde buldum kendimi. Mervan Rüzgar abimin karısı idi . Ayrı odalarda kalıyorlardı . Hiçbir iletişimleri yoktu . Bundan 4 ay önce abim evlendim deyip Mervan'la çıkagelmişti . Hiçbirimiz ne olduğunu anlamamıştık tabi . Öğrendiğimize göre Mervan'ın babası ile abim çok yakınlarmış Mervan'ın babası ölmeden önce kızını abime emanet edince. Tek çare evlilik olmuş . Dayanamadım ve kapıyı çalıp içeri girdim.
"Mervan sen gir demeden ben girdim ama "
" yok Vera gel otur "
" ben yemek yemedim de sen de aç mısın diye şey ettim"
"Yemek yedim ben . Sen iyi misin ? Gülşah abla bişeyler anlattı ama"
" iyiyim ben . Ben başka bişey soracaktım"
"Tabi canım sor"
"Birine aşık olmaya başladığını nasıl anlarsın? ( öhom cekilin yazariniz anlatsın:))
"Ben bilmiyorum ama yani ne bileyim. Onun yanında güvende hissedersin mesela . Sıkı sıkı sarılmak istersin sonra. Geçtiği yollar izler sana belli eder kendini . Ondan başkasına gözün değsin istemezsin . Gökyüzü bir başka mavi olur mesela . Bunun gibi . "
"Sen peki abime karşı böyle hissediyor musun ?"
"Biz abinle anlaşmalı olarak evlendik Vera . Babam ölünce kimsem kalmadı benim . Elde yok avuçta yok . Babam Rüzgar'dan bahsederdi hep ona emanet etti son nefesinde . Kendi ayaklarımın üstüne duruncaya kadar Mervan soyluyum . Ne zaman düze çıkarsam o zaman ayrılacağız . Söz verdi rüzgar. Sağolsun yardım eder bana . Çift nikahlı kocam nasıl olsa . Saygım var lakin aşk . Aşk bizim için uzaktır. "
"Üzgünüm. Baban içinde uzaklar için de . Ama ikinizde güzel olan bişeyler var . "
"Sonu olan güzel şeyler mutluluk getirmez Vera"
"Sen ne diyorsan odur. Ama isteğim vardır senden . Küçük bir şey. Abimi mutlu etmeye çalış olur mu ? Böyle odalara kapanma yani . Bizde seni mutlu etmeye çalışırız. Aileyiz biz . Ama sende abimi üzme. "
"Haklısın. Babamın yasindan bu hallerim . Yoksa kocamdır Rüzgar. Saygım ve görevlerim var ona karşı. Borçluyum hemde . Elimden geleni yaparım. Merak Etme. "
"Teşekkür ederim. Neyse ben gideyim artık"
"İyi geceler canım"
"İyi geceler Mervan abla"
Aşk neydi gerçekten . Kiminle gelirdi. Bugün olanlar . Arasın benim için yaptığı herşey . O Pars manyağını karşısına aldı. Günler önce endişeyi gördüğüm gözlerinde bugün korkuyu gördüm saldırgan bir kurt gördüm. Bana dokunduğu an kalbimin tuhaf atışları hala onu düşünüyor olmam . Bunların hepsi tesadüf olabilir mi ? Sürekli yanımda olmasını istemem . Onunlayken tıpkı abilerimin yanındaki gibi güvende olmam . Hayra çıksın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Farkı
SpiritüelBu hikaye bi kızın dünü bugünü ve yarını. Hem yetim hem öksüz bi kız henüz 17 yaşında ömründe tattığı tüm acıları ona unutturacak bi adamla tanışırsa neler olur? Ailesi, arkadaşları ve Aras. Kalbi bu adamı içine hapsedecek kadar geniş mi? 17 yaşın...