DAYI ?

79 13 34
                                    

Medya: Leyal Durmaz ve Baran Yenilmez

VERA SOYLU
Göz kapaklarıma doğru giren ışık ve kulaklarıma ulaşan sesler beni uyanmaya zorluyordu. Ben direnirken yukarı kaldırıldım . Biri beni merdivenden çıkarıyordu. Sonrasında yumuşak bir zemine bırakıldım. Burası benim yatağım.
Sesleri ayırt etmek daha da kolaylaşıyordu.
Birisi burnuma doğru keskin kokulu bir şey sürdü. Kolonya sanırım.
Uyumak da istemiyordum uyanmakta. Uyuyunca Aras rüyama giriyordu sadece. Uyandığımda olmayacağını biliyordum. Benim yüzümdendi. Ne kadar kendimi avutmaya çalışsam da olmuyordu. Gerçekler hep acıtırdı zaten.
Güçlü olmam gerekliydi. Bende uyumaya karar verdim.

################################
Gözüme güneş ışıkları girince başla kaçarım olmadığını farkettim. Kaçarak olmuyordu. Ne kadar zamandır uyuduğumu bilmiyordum. Gözlerimi açınca yatağıma yaslanmış uyuyan Atlas'ı fark ettim.
Saçlarını okşadım bir süre. Sonra gözlerini açtı. Istemsizce ağlıyordum bu aralar ve yine ağladım.

"Uyandın vera! Şükürler olsun"
"Uyandım kardeşim. "
"Tam 2 gündür uyuyorsun vera. "
"2 gün mü? En son ne oldu?"
"Umay hanım ile konuştuktan sonra salonda bayıldın. O zamandan beri uyuyorsun "
"Aras? Haber var mı? "
"Dün bir adres geldi elimize . Gittik baktık. Kimse yoktu. Sadece bunu bulduk."
Dedi ve cebinden bir bileklik çıkardı. Bu Aras'ın bilekliğiydi. Iki tane vardı aynasından diye hatırlıyordum. Sağ bileğimi kaldırınca bilekligin tekini gördüm.
"Bu senin bileğindekiyle aynı "
"Evet. Aras'ın bilekliği. "
"Gitmeden sana vermiş olmalı. "
"Aklım almıyor Atlas. Nasıl hala bulunamaz nerede neden bunu yaptı? "
"Senin için vera. Ikinizden biri dönecekti . O da seni seçti. Seni seviyor.."
"Sen ... sen nereden biliyorsun?"
"Sen de onu seviyorsun hatta. Yanlış değil bu. Ikizinim ben anlarım. "
"Bulun onu. Yalvarırım Atlas bulun onu."
"Inşallah. Sana bir şey söylemem gerek."
"Dinliyorum. "
"Pelin ve yağmur. Ikisininde bu işin içinde eli var diye tahmin ediyoruz. Pelinin herşeyden haberi varmış  ."
"Yağmur da zaten Yılanın başı. "
"Aynen öyle. "
"Okula gidelim o zaman?"
"Ne alaka!"
"Okula gidelim hallerine daha iyi bakalım. "
"Acele etme gideriz elbet. Sen dinlende"

Biz konuşmamızı bitirince mervan yengem girdi içeriye.

"Günaydın prenses "
"Günaydın. "
"Daha iyisin değil mi?"
"Sayılır. "
"Bileğin mi?"
"Hayır. Yüreğim"
Yanıma geldi ve ateşime baktı. Sonra elini kalbime koydu.

"O yanar da acır da güzelim. Geçmez o. Teselliyi unut."
"Her gelen makbulumdür."
"Işte bu . Aferin sana . "

Komidinin üstüne duran ilaçlarımı içirdikten sonra kızlar daldı odaya. Hepsi birden sarılance dünyam şaştı. Çünkü üstüme çullandılar. Ben kızlara en başından olan biteni anlatırken. Bahçeden birkaç araba sesi duyduk.

"Kim gelmiş leyal?"
"Bilmiyorum vera. 4 tane siyah araba. Yaşlı bir adam indi şuan da. Aaa adam baran'a sarıldı. Eve girdiler şimdi. "
"Hay Allah. Kim ola ki?"

Biz merak ederken Gülşah yengem içeri girdi.

"Vera iyisin değil mi?"
"Gibi gibi. Neden yenge?"
"Seni görmek isteyen biri var. "
"Kimmis yenge?"
"Haşim yenilmez. Aras'ın üvey babası."
################################

Gelen kişinin şaşkınlığını yaşıyordum hala. Kızlar toparlanmama yardım ettikten sonra koluma girerek aşağı inmeme yardimci olmuşlardı. Bileğimde ki kesik hala iyileşmedigi için topallıyordum. Salona indigimde yengemler kanepelerin arkasında ayakta duruyorlardı. Teyzemler gelmişti. Abimler, Haşim bey zannettiğim adam ve Atlas dahil diğerleri koltukta oturuyorlardı. Evde bir kaç tane de koruma kılıklı adam vardı.
Beni görünce ayağa kalktılar.

Sen FarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin