MEDYA : UMAY SOYKAN VE KARTAL BIRKAN 🙈
Selam gececiler... bitiriyoruz artık yavaş yavaş. Topluyorum tezgahı. Bu bölüm biraz daha sakin. Yıldıza dokunalım lütfen 🌟Sizi seviyoreeem 💖VERA BİRKAN
Şaşkınlıktan neredeyse kaldırımla bütünleşecek ağzımı kapattıktan sonra karşımda duran adama yeniden baktım.
Bu adam oydu. Yerde ararken gökte bulduğumuz adam. Kartal Birkan. Aras'ın öz babası.
Umay annem nefret dolu bakışlarını adamdan eksik etmeden koluma asıldı.
"Hadi gidelim Vera. "
Kartal bey önümüze geçti.
Kafamı hafifçe arkama çevirdiğimde merakla bize bakan abimleri gördüm. Onlara her şeyin yolunda olduğunu anlatan bir işaret verdikten sonra önümde kopmak üzere olan 3. Dünya Savaşına yeniden çevirdim gözlerimi."Umay bekle! Konuşmamız gerek!"
"Ben konuşmak istemiyorum. "
"Dinlemek zorundasın o zaman. "
"Seni görmek bile istemiyorum. Cehennemin dibine kadar yolun var!"Umay annem bir taraftan Kartal bey bir taraftan beni çekistirirken bu olaya el atmam gerektiğini anladım.
"Anne. Bir dakika lütfen. Sana az önce anlattım. Ama bir kez daha senden duymak istiyorum. Bu adam kim?"
"Bak Veracım. Karşımızda durup uzaktan adama benzeyen ama içi küf dolu bu zalim maalesef oğlumun babası. Aras'ın babası. Kartal Birkan. Hadi şimdi gidiyoruz. "Onu durdurdum. Kartal bey elimize gelen bir fırsattı. Ve kesinlikle tepemezdim.
"Anne. Onun yardımına ihtiyacımız var. Aras, onun yüzünden hapiste. Ve onu kurtarabilecek tek kişi o!"
Bu adam ve yaptıkları insanlık çizgisinden çoktan aşmışken kendimi telkin etmeye çalışıyordum.
Kartal bey benim sözlerimden umut kırıntısı bulmuş olmalı ki susmadı."Ben savaşı kurtarmak için herşeyimi feda ederim "
Umay anne çılgına dönmüş gibi ellerini salladı. Bense Savaş'ın kim olduğunu düşünüyordum.
"Oğluma öyle seslenme! Sen onun sadece biyolijik babasısın. O bu ismi kullanmıyor. Senin lanetinle verdiğin bu ismi oğlumun ismi olarak kullanma. Onun adı Aras!"
Aras'ın diğer isminin hatta gerçek isminin Savaş olduğunu öğrenmek beni ilk anda şok etsede yaşananlardan ötürü hemen alışmıştım.
Başlayacak olası bir kavgayı engellemek için araya girdim."Bakın Kartal bey. Size bir şeyleri açıklama gereği duymuyorum. Yıllar önce nasıl bir çukurdaysanız oğlunuzu ve eşinizi feda etmişsiniz. Gözünüzü bile kırmadan. Ama sizin günahlarınız beni ilgilendirmez. Ben sadece eşimi oradan çıkartmak istiyorum. Ve kendinizi feda edecek olsanız bile buna mecbursunuz. Sizden ne istenirse istensin Aras'ı kurtarmak sizin borcunuz. Ve borcunuzu 2 gün içinde ödemeniz gerek. "
"Biliyorum Vera. Her seyden haberim var. Yıllar önce büyük hatalar yaptım. Ama telafi edeceğim. Bunları burada konuşmayalım. Benimle gelin. Evimde konuşalım. "
Itiraz etmedim. Çünkü gücüm yoktu. Ama Umay anne itiraz etti.
"Bizi öldürmeyeceğinden nasıl emin olalım ? Senin gibi bir adama neden güvenelim ki?"
Kartal bey Umay annenin ellerini kendi ellerinin arasına aldığında bende liseli çiftlerin aşklarına doğru yol alan bu manzarayı izliyordum.
"Sana nasıl zarar veririm Umay? Bunu nasıl düşünürsün?"
Umay anne ellerini birden çekince Kartal bey hüzün dolu gözlerini yere indirdi.
"Sakın bana dokunmaya kalkma! Sakın! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Farkı
SpiritualBu hikaye bi kızın dünü bugünü ve yarını. Hem yetim hem öksüz bi kız henüz 17 yaşında ömründe tattığı tüm acıları ona unutturacak bi adamla tanışırsa neler olur? Ailesi, arkadaşları ve Aras. Kalbi bu adamı içine hapsedecek kadar geniş mi? 17 yaşın...