Aras'tan:
Bu kızın okul başkanı olduğu bir dünyada yaşamak istiyorum artık. Ne güzel şeysin sen. Esmer tenin. Kahverengi gözlerin. Başörtün ve yürüyüşünle. Oho oho. Aras kendine gel. Eridin oğlum kaymak gibi ne oluyor?
Vera: Merhaba arkadaşlar ben Vera okulumuzu size tanıtmak için görevlendirildim. Aynı zamanda okul başkanıyım.
Semih o içimden kırmak gelen elini uzatarak: Merhaba hanımefendi Semih ben. dedi ve o da ne? Semih'in eli havada kaldı.
Vera: Memnun oldum ama tokalaşmıyorum.
Semih hıyarı kaldı tabi. Kalırsın öyle koçum. Ama ne güzel bakıyor bu kız.
Mert: Aras
Aras: Ha?
Mert: Aras!
Aras: Ne var oğlum?
Mert: Kızın içine düştün yavrum hadi çık da tanıt kendini.
Aras: Mert!
Mert: Bende seni seviyorum.
Aras: Öhöm ben Aras Birkan. Bu da Mert Gümüş."
Mert: Teessüf ederim. Karşiim. Beni çok yanlış tanıttın.
Vera: Sen grubun yaramaz çocuğusun sanırım.
Mert: İzin verin ben kendimi tanıtayım. Merhaba yengecimmm. Ben eros ve şuandan itibaren çakralarımın ve 6. hissimin verdiği yetkiye dayanarak okumu Aras karşiim ve sana atıyorum. Zira bu elektrik tedaş da bile yok.VERADAN
Vera: Pardon?
Aras: Yok saçmalıyor. Mert kafanı kırarım abisi
Mert: Siz hep beni susturun zaten aha şuraya yazıyorum evlenir bunlar
Vera: Sil onu ordan ya yazma öyle yazılmaz her şey.
Ne diyorum ben? Asıl bu çocuk ne diyor. Şirin çocuk dedik bağrımıza bastık dediği lafa bak. Yok elektrikmis yok evlilikmiş. Tamam Aras birazcık yakışıklı olabilir. Tamam çok yakışıklı olabilir. Evet baya yakışıklı. Ama nerden çıktı bunlar. Neyse. Taviz yok.
Vera: İsterseniz size okulumuz son sınıf öğrencilerini ilgilendiren kurallardan ve etkinliklerden bahsedeyim.
Baran: Tabii seni dinliyoruz.
Vera: Öncelikle okulumuz akademik sportif ve sosyal başarılarına çok önem verir. Son sınıf öğrencileri için 1 numaralı misyonu, üniversiteler kazanmamız. Ama yapamamız gereken başka aktivitelerde var. Ve biz çok eğlenerek yaparız. Mesela son sınıflar kendi aralarında bi kura çekerler. Millet Kurası. Hangi millet kurada çıkarsa okulumuzda o milleti ağırlarız. O millete ait her şeyi yaparız ve bu organizasyonlara konsoloslar gibi önemli insanlar katılır.
Batuhan: Çok çok enteresan ama eğlenceli olabilir.
Vera: Gerçekten eğlenceli olur zaten. Başka erkek - kız olmak üzere basketbol tenis ve futbol takımlarımız vardır. Liseler arası müzik yarışmasına katılırız. Şimdilik aklima gelenler bunlar.
Aras: Yeterli zaten
Vera: Ha ayrıca üniversite demişken. Kolejimizin sahibinin bir de ayni isimle kurduğu bir üniversite var. Çoğu mezunlarımız orada okur. Sorusu olan?
Hepsi prens görmüş cinderella gibi kaldılar.
Vera: Güzel. Sınıflarınız hakkında bilgi vereyim. Baran Aras ve Mert 12tmA Şubesi. Batuhan ve Semih 12mf A Şubesi.
Mert: Sen hangi sınıftasın yenge aanım?
Vera: Nerden çıktı bu yenge hanım da değil yenge aanım ? Neyse. 12tmA şubesindeyim ben.
Mert: Ehi ehi. Aynı sınıftayız kanka. Ben Vera'yı çok sevdim.
Aras: çok da sevme
Vera: Efendim?
Aras: Yok bir şey
----------------------MERHABA. ŞUNU BELIRTEYIM KI BÖLÜMLER HAZIR. SINAVLARIM BASLAMADAN HİKAYE DE ILERLEMEK İSTİYORUM. O YÜZDEN BAZI ZAMAN ATLAMALARIMIZ OLUNCA MAZUR GÖRÜN . ASIL HİKAYE KISIMLARINA HENÜZ GELMEDIK ÇÜNKÜ. MAZUR GÖRÜN .
MEDYADA KIZIMIZ VERA VAR . ÖRNEK OLSUN DIYE KOYMAK ISTEDIM. BEN BEĞENDIM AMA YINEDE BENIM AKLIMDAKI VERA DAHA SADE TABIKI . SIZI KISITLAMAK ISTEMIYORUM . BEN YAZAYIM SIZ HAYAL EDIN . OYUNCULAR KONUSUNDA BEGENMEDIGINIZ KISIMLARI DEGISTIRMEK SİZE KALMIS .
YILDIZIMIZA TIKLAMAYI UNUTMAYALIM
SEVILIYORSUNUZ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Farkı
SpiritualBu hikaye bi kızın dünü bugünü ve yarını. Hem yetim hem öksüz bi kız henüz 17 yaşında ömründe tattığı tüm acıları ona unutturacak bi adamla tanışırsa neler olur? Ailesi, arkadaşları ve Aras. Kalbi bu adamı içine hapsedecek kadar geniş mi? 17 yaşın...