Zase se omlouvám že, to trvalo tak dlouho ale, jiná už asi nebudu.
Harry druhý den prošel svou knihovnu. Nic, nenašel ani zmínku o Adamovi Bellovi. Tily se ho snažila povzbudit, ale Harry věděl, že bloudí v bludném kruhu, musí na to jít jinak, otázka je jak, a k tomu všemu ho tlačí čas. Lidé jsou čím dál víc ovlivňování, stačilo se podívat do novin. Člověk, co nikdy neublížil ani mouše, teď napadl svojí ženu, protože mu naservírovala studenou večeři, a když se ho potom Bystrozorové ptali, proč to udělal, nedokázal jim to rozumně vysvětlit. Ať to bylo, jak chtělo, rozhodně se po kouzelnické společnosti spustil chaos a Harry to musí zastavit. Jediné, co ho napadlo, jak to vše aspoň na některých místech pozastavit, byl modrý prach. Měl dva pytle v trezoru, ale nemohl je rozprášit on, tím by moc modrého prachu klesla. Musela to být kouzelná bytost. Nikdo jiný ho nenapadl, než jeho věrná skřítka Tily, která se toho zhostila s radostí. Společně vymysleli, kde to rozpráší, první pytel byl jasný, musí se rozprášit na ministerstvu. Tam se přeci ovšem rozhodovalo. Druhý pytel byl trošku větší oříšek, Harry se rozhodoval mezi Bradavicemi a Příčnou ulicí. Nakonec zvítězily Bradavice.
Modrý prach pocházel od víl, které se schovávaly v Zapovězeném lese, lidem se ukazovaly pouze tehdy, když jim něco dlužily a Gabrielovi dlužily opravdu hodně. Nebýt jeho, tak přišly o svou královnu, to on jí tehdy jako jediný dokázal uzdravit.
Když po nich chtěl tuto protislužbu, tak měly výhrady, ale nakonec ty pytle naplnily po okraj.
***
Tily se vrátila ze své cesty. Podrobně mu vylíčila, kde všude modrý prach rozprášila. Teď museli jen čekat, až prach postupně zabere, naštěstí zabírá velmi pomalu, takže Bell nepojme žádné podezření, že se něco děje. Harry by dal ruku do ohně za to že, první, kdo se z toho všeho dostane, bude Severus s Brumbálem a ti, co mají aspoň půlku mozku funkční. Bohužel to nebudou všichni, ale to nevadí. Jeho moc nad ostatními začne slábnout a to Harrymu prozatím stačí.
***
Neuběhly ani dva dny a začala ho pálit hůlka v rukávu, což bylo jasné znamení, že se mu někdo vloupává do domu po Siriusovi a ten někdo je Brumbál a svolává starou partu. Fénixův Řád opět vyráží do akce, a jelikož i s tím Harry počítal, dal pro ten případ do domu, tedy přesněji řečeno do kuchyně, různá opatření. V Siriusově domě se odehrávaly v minulosti všechny schůze řádu. Nebylo to fér, ale jinak to nešlo. Harry potřeboval vědět, co budou mít v plánu a to zjistí jedině přes Nakukovací zrcátko. Jeden z vynálezů Weasleyových než je donutilo ministerstvo stáhnout z trhu. Harry byl jediný, který měl možnost to zrcátko koupit, jelikož byl spolumajitelem obchodu. Měl proto právo na první prototyp, nikdo se nikdy nedozvěděl, že jedno Nakukovací zrcátko zůstalo a to ani dvojčata ne. Přesto že vše bylo chytře vymyšlené, tak pokud Harry chtěl to zrcátko dát do domu, musel přijít ještě spár vychytávkami. Například, aby se mohl hýbat obraz v zrcátku podle potřeby sledovatele. Potom ho musel zneviditelnit a také začarovat tak, aby se nedalo vystopovat. Teď, když bylo vše, jak mělo, se Harry pohodlně usadil ve své pracovně do křesla a začal odposlouchávat přes zrcátko.
Obraz byl v první chvíli rozmazaný, ale rychle nabíral na kvalitě a zdálo se, že právě včas. První, co dokázal zaznamenat, byl velký dubový jídelní stůl a lidé, kteří se kolem něho začali usazovat.
***
„Albusi, proč si nás svolával, válka už je přeci dávno za námi."
Molly Weasleyová byla zmatená, doufala, že už se nikdy neobjeví ředitelův fénix se vzkazem, že se mají sejít všichni na obvyklém místě.
ČTEŠ
Tři Úkoly
FanficHarryho Pottera všichni známe, ale co když se po válce s Voldemortem, místo něj vyhřívá na výsluní obávaný profesor lektvarů? To, že je Harry nyní pro všechny zjizvená, nežádoucí osoba mu však dává v soutěži Tří úkolů určitou výhodu. A jak do toho v...