Ketten egyben

4.8K 274 5
                                    

Egyszerűen fantasztikus volt a vacsora. Carlosnak megismertem egy új és egyben lenyűgöző oldalát. Anya éppen kiment a mosdóba, amikor a spanyol hozzám hajolt.
  - Nagyon izgató ez a ruha.
  - Magadnak köszönheted. Te választottad. - vigyorogtam.
  - Tudom, de már bánom.
  - Miért?
  - Nem foglak tudni elengedni, anélkül hogy meg ne kapnálak legalább egy kicsit. 
  - Próbálkozni mindig lehet. - kuncogtam mire meglepve nézett vissza rám a pimaszságom miatt.
  - Soha nem próbálkozom. A dolgok mindig elsőre összejönnek. - villantott rám egy kaján mosolyt, mire egész testem bizsergésbe kezdett.
Nem sokkal később kihozták a desszerteket. Én vanília fagyit kértem. Amikor a kanalat a számba vettem próbáltam játszani a mozdulatokkal. Carlos tekintetét végig magamon éreztem amikor lassan kihúztam a kanalat a számból.
  - Hm. - nyögtem föl. - Ez mennyei. Olyan... - sóhajtottam. - Jó.
Megfeszítette állkapcsát. Szemei még sötétebbek lettek a vágytól. Óvatosan kibújtattam a lábam a magassarkúból és ágyékához vezettem. Nagyon óvatosan megböktem az érzékeny területet. Carlos lassan sóhajtott egyet. Rám emelte tekintetét. Beharaptam az alsóajkam és próbáltam a legártatlanabb arckifejezést produkálni.
Megcsörrent anyu telefonja.
  - Oh ezt fel kell vennem. Ne haragudjatok. - rohant el.
  - Princesa. Mire véljem ezt? - kérdezte morogva. - Nem illik nyilvános helyen felizgatni.
  - Talán pont ezért teszem.
  - Remélem tisztában vagy vele, hogy képes vagyok akár itt helyben, az asztalon magamévá tenni.
  - Izgató ahogy ezt mondod.
  - Valóban?
  - Igen.
  - Akkor gyere.
  - Hová?
Felálltunk. Azonnal megfogta a kezem és a mosdók folyosójának irányába kezdett húzni. Megálltunk a férfi wc ajtaja előtt.
  - Várj meg itt. - suttogta.
  - Mi? Miért?
  - Csak maradj. - adott egy lágy csókot ajkaimra aztán gyorsan bement. Pár pillanat múlva visszatért és szó nélkül berántott majd egy fülkébe húzott.
  - Ez a férfi wc. - sutogtam.
  - Tudom. - vigyorgott. - De van egy kis problémám. - kezdte lehúzni a nadrágját. - Amin segítened kéne.
Lehajtotta a wc tetejét majd rá ültetett. Egy egyszerű mozdulattal lerántotta az alsóját és... Ott volt..
  - Én ezt nem kis problémának nevezném. - nyeltem nagyot.
  - Aranyos ahogy ezt mondod. - morogta majd lágyan megcirógatta az arcom.
  - A férfi wcben meg pláne, mi?
  - Na, maradj csöndben. - nevetett fel. 

Lágyan a hajamba markolt és merevedésére húzott.  Óvatosan rámarkoltam és húzogatni kezdtem, mire válaszul egy eréjes nyögést kaptam. Apró puszikkal hintettembe erekcióját majd a számba vettem. Carlos kis simította a zavaró hajszálakat az arcomból majd lassan lejjebb nyomta a fejem. Már a torkomban volt, de még mindig nem értem le a tövéig. Alig kaptam levegőt. Pár másodbercre elhajoltam tőle, de közben kezeimmel kényeztettem. Nyögései egyre szaporábbak lettek.
  - Már nem kell sok. - suttogta és megsimogatta a fejem, mint egy kutyának, aki jól végezte dolgát. Nem tudtam, hogy ezt sértésnek vagy bóknak vegyem e inkább, de abban a pillanatban nem érdekelt. Csak ő számított.
Számba vettem és fokozatosan újra fokozatosan egyre lejjebb mentem. Carlos a hajamba markolt ám egy pillanatra gyengült szorítása. Biztos voltam benne, hogy most fog elmenni. Visszább húztam a fejem épp csak annyira, hogy csak egy kis része legyen a számban. S már jött is a kellemesen meleg érzet. A számba élvezett én pedig azonnal lenyeltem.
Hallottuk, hogy nyílott a mosdó ajtaja. Az érkező a mellettünk lévő fülkét választotta. Carlos eltette szerszámát és gyorsan felhúzta a nadrágját. Adott egy apró puszit a számra. Ujját a szájára tette jelezve, hogy maradjak csöndben én pedig vigyorogva bólintottam. Carlos kilépett a fülkéből majd kinyitotta az ajtót és szétnézett. Intett hogy menjek utána.
Senki nem vette észre, hogy ketten jöttünk ki. Visszasétáltunk az asztalunkhoz ahol anya már izgatottan várt.
  - Hát ti?
  - Mosdóban voltunk. - hebegtem.
  - Ketten egyben? - kérdezte azonnal anya.
  - Nem. - vágtuk rá egyszerre.

AmigoWhere stories live. Discover now