A vőlegénye, basszus

3.5K 261 4
                                    

Nem tudtam aludni. Egyszerűen képtelen voltam rá, hogy tovább feküdjek. Az órára néztem.
Negyed hét.
Erőt vettem magamon és felöltöztem, majd lementem reggelizni. Olyan lassan telik az idő, amióta nincs velem. Pedig már lassan két és fél éve, hogy otthagytam. Azóta semmi. Nem is keres. Bár... Nem mintha hagytam volna rá lehetőséget. Minden közösségioldalról letiltottam Őt... Egyedül Emma és a szülei maradtak a kapocs, ami valaha összefűzött minket. Emmával majdnem minden nap beszéltem eddig, persze róla soha nem esett szó. Furcsa... Mert egyáltalán nem haragudott érte, hogy felbontattam a szerződést és neki vissza kellett térnie. Nagyon rendes lány... Pont mint Ő volt... Vagy  Ő még mindig az lenne? Nem tudom. Nem is érdekel.
Hm.. Mégegy hazugság.
Azt hiszem egyre többet hazudok magamnak.
- Jött neked valami. - pakolta le anya a leveleket az asztalra.
- Mi?
- Nem tudom. - mosolygott kedvesen és elém tolta az említett tárgyat.
- Nincs rajta, hogy ki küldte. - forgattam, de továbbra is anoním maradt. Kibontottam és egy eléggé elegánsan díszített lap esett ki belőle.
Nem érdekelt.
Felálltam és a mosogatóba tettem a tányért.
- Na mi volt benne? - kíváncsiskodott anya.
- Nem tudom. Nem érdekel.
- Mi az, hogy nem érdekel?! - kapta fel az asztalról. - Szerintem ez egy meghívó.
- Nem megyek.
- El sem olvastad.
- És? Olvasd el, ha annyira akarod.
- Mégha érteném mi van bele írva. - neveti el magát és a kezembe nyomja. - Olvasd fel nekem, kérlek. Engem érdekel mi van benne.

Nem értettem miért nem tudta elolvasni... Aztán.
- Ez magyarul van. - lepődtem meg. Aztán belekezdtem...

Úgy döntöttünk, hogy még szebbé varázsoljuk egymás életét, s e nemes napon,
2020. augusztus 11-én házasságot kötünk.
Szeretnénk, ha Ön és kedves családja osztozna velünk a nap örömeiben,
izgalmaiban és megtisztelnének jelenlétükkel.
Adatok, adatok, adatok.. Gyorsan végigfutottam a felesleges szöveget. Csak az érdekelt kik házasodnak.

Léna és Márk

- Ki a franc az a Márk?! - bukott ki belőlem.
- Na, örömhír? - Kíváncsiskodott anya.
- El sem tudod hinni mekkora... Ne haragudj, de most telefonálnom kell.
~~~~~~
- Levelet küldött. Írt. Mármint nem, de levelet küldött. Meghívót. Házasodik. Miért? Ki a jó franc az a Márk?
- Carlos, mi a bajod? - kérdezte Emma rekedtes hangon.
- Léna. Megházasodik.
- Igen, tudom.
- Miért nem mondtad?!
- Kellett volna?
- Igen!
- Eljösz? - hangjában mintha egy kis remény lett volna.
- Ki az a Márk?!
- Carlos...
- Ki az a Márk?! - kérdeztem indulatosabban.
- A vőlegénye basszus. - nevetett fel kínjában.
- Mióta?
- Hát... Kb 3 hónapja kérte meg...
- Mióta vannak együtt? Nem azzal a szerencsétlennel volt együtt a legutóbb?!
- Tomival? Nem. Vele nem sokkal azután szakított, hogy elmentél. Nagyon ideges volt a srác...
- Kit érdekel Tomi?! Miért nem mondtad ezt eddig?!
- Változtatott volna?

Igaza volt. Eljöttem. Ott hagytam... Ez nem egy buta játék ahol időt kérhetsz..

- Nem... - ismertem be.
- Carlos?
- Tessék?
- Eljösz?

AmigoWhere stories live. Discover now