Azt ígértem

3.6K 266 7
                                    

Carlos

Őrültség volt? Felindulásból tettem? Már nem szeretném? Eldobtam magamtól?
Négy kérdés melyek közül csak egy hamis. Hamis és folytogatóan fájó feltevés, hogy már nem szeretném őt. Ahogy az a senkiházi nyomult rá... pusztán azért, hogy engem idegesítsen. Nem bírtam. Egyszer volt erőm a számomra legfontosabb személy szemébe hazudni... Annak a szemébe, aki a világot jelenti... Vagyis... jelentette számomra. Ha jellemezni tudnám őt, azt mondanám  ő az a lány, aki a nap első sugaraként érkezik a földre és félve érinti azt. De ha már kellően megerősödött, a legnagyobb melegséget fogja nyújtani a föld legridegebb részeinek. Amikor Magyarországra érkeztem biztos voltam benne, hogy ez is egy olyan hely, mint ahonnan jöttem. Unalmas, tömeg lányok, akik majd omladoznak értem. Erre... Ott ült ő az első padban. Csak egy futó pillantást vetett rám és azt is úgy, mintha tudná mekkora szemét is vagyok igazából. Abban az egyetlen pillantásban a létező összes lány utálata benne volt, akit kihasználtam. Millió utálkozó tekintet egy rideg szempárban.

"
- Ülj le oda. Léna mellett van még egy hely. - Mondta kedvesen a tanár, ám a lány már közelsem bizonyult ilyen kedvesnek. Elfordult. Nem volt kíváncsi rám.
- Chio. - próbáltam oldani a feszültséget egy laza mosollyal. Tudom, hogy jól nézek ki, basszus!
- Csá. - dörmögte. Még csak rám se nézett.

Megfogadtam, hogy nem adom fel. A ridegsége kíváncsiságot ébresztett bennem ezért tovább próbálkoztam.

- Carlos vagyok. Carlos Sanches.
- Léna.
- Gyönyörű név, princesa.
- Tessék?! - úgy nézett rám, mint aki rögtön rosszul lesz tőlem.
Elővette a telefonját és inkább azt a szart nyomkodta. Basszus. Hallottam, hogy mindenki rólam dumál erre ő zenét hallgat. Jól van princesa. Te kezdted!
- Az órán figyelni kéne.
- De engem nem érdekel az óra. - morogta. Lehet megvan neki...
- Elveszem a telefonod. - morogtam ő pedig megforgatta a szemét.
- Azt próbáld meg. - nevetett fel.
"

Az a nevetés nyitott kapukat előttem. Tudtam, hogy nem fog sokáig figyelmen kívül hagyni. Éreztem. Ugyanakkor ott volt egy "mi van ha?" érzés.
A folytonos ellenszenve és makacssága pattintott szikrát a szívemben..
Azt ígértem neki, hogy örökké vigyázni fogok rá, azt hogy mindig ott leszek neki. A franc se gondolta, hogy Tomiért fog rohangálni. Úgy szalad hozzá akár egy kölyök kutya a gazdájához.
Ennyire férre ismertem volna? Szeretett valaha is?

AmigoWhere stories live. Discover now