Kapitola 3

284 20 0
                                    

Do nemocnice nešla. Místo toho zbytek dne prospala, ignorujíc Hyunri a její falešnou snahu se o ni postarat. Nechtěla její obklady na hlavu, nechtěla od ní jídlo, ani pití. Už jenom z principu. Otec se pak na ní přišel jen na krátkou chvíli podívat, načež během pár minut zase odešel s tím, že musí dokončit nějakou práci, která je jako vždy neodkladná. 

Když se pak druhého dne probudila, nikdo doma nebyl. Jen na jídelním stole na ni čekal lísteček s úhledným rukopisem jejího táty o tom, že se oba, on a Hyunri vrátí pozdě večer či pokud to nevyjde, tak až druhého dne ráno. 

"Aspoň něco," zamumlala si sama pro sebe. Má celý dům pro sebe a nemusí dělat zhola nic. 

Místo snídaně si vzala dva prášky proti bolesti, hlava jí stále bolela, ne, přímo třeštila, zapila je sklenicí vody a vrátila se zpět do postele, kde se rozhodla strávit i další den jejího života. S notebookem na nohou sledovala nové díly jejích oblíbených seriálů, zatímco klidně odpočívala a trpělivě čekala, až nepříjemná bolest odezní. 

Bylo jedenáct odpoledne, když jí zapípal telefon. Myslela si, že je to její táta, kdo jiný by jí taky mohl psát, když svoje číslo nerozdává? Proto zprávu otevřela, aniž by se pořádně podívala na odesílatele.

Neznámé

dnes ve tři u tebe.

Seohyeon nevěřícně sledovala displej jejího mobilu.

Kdo?

Jak? 

Co?

Seohyeon

Prosím?

Neznámé

doučování. 

dneska. ve tři.

"No to určitě." Zamračila se. Co si jako myslí? Že bude skákat, jak si on pískne? Rozhodně ne.

Seohyeon

Ani náhodou.

Neznámé

neptal jsem se na tvůj souhlas.

Seohyeon

I tak ti ho říkám.

Nechci doučování.

Nepotřebuju ho.

Lhala. Samozřejmě, že doučování potřebuje, jenže její ješitnost jí nedovoluje souhlasit. Navíc, kdyby to byl kdokoli jiný, než on. Kdokoli.

Neznámé

hele mám za to slíbenou protislužbu takže mi je vcelku jedno co chceš a co ne.

pokud teda nejsi natolik blbá a chceš radši dobrovolně propadnout než si nechat pomoct.

Seohyeon

Uvědomuješ si vůbec, že mě teď urážíš?

Neznámé

je mi to jedno?

"Zmetek," zamumlala si pro sebe Seohyeon vztekle, načež potichu zaskučela nad náhle zvýšenou bolestí hlavy vystřelující jí do spánků malé jehličky.

Neznámé

takže?

Seohyeon

MATCH MADE IN HELL | myg ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat