Seohyeon chtěla hrozně moc vypadnout. Prostě se odreagovat a přijít na jiné myšlenky. Její otec se měl vrátit až za dva dny a do té doby se hodlala jejich domu a přítomnosti Hyunri vyhýbat co nejvíce to bude možné.
seohyeon
máš chvilku?
kookie
seohyeon! už jsem si myslel, že se neozveš
seohyeon
slíbila jsem to
kookie
ale stejně...
takže přijdeš?
seohyeon
ráda bych, jenže
mám problém
kookie
můžu ti pomoct?
seohyeon
ta modřina nezmizela
není to sice tak hrozný, jako to bylo
ale je pořád dost vidět
Holka si sice umí poradit, jak zamaskovat nejrůznější věci, ale na tohle její make-up bohužel nestačil.
kookie
já něco vymyslím
seohyeon
fakt?
kookie
jo, důvěřuj mi
Což byla zásadní chyba.
"Spolupracuj a všechno bude ok," zamumlal Jungkook potichu, načež se zářivě usmál na Taehyunga a Yoongiho, kteří je oba dva sledovali s dost zvláštními pohledy.
"Seohyeon?" Taehyung nedokázal skrýt své zmatení.
"Nic to není," řekla hned.
"Přesně, není to tak zlé, jak to vypadá," přidal se k ní Jungkook.
"Hádám teda, že jeden z vás mi to určitě vysvětlí," promluvil Yoongi, přičemž jeho tón byl až podivně klidný.
"Samozřejmě. Proč bychom to taky neměli vysvětlit, že jo?"
Seohyeon si moc dobře uvědomovala, že Jungkook tomu nijak nepomáhá a byla naštvaná sama na sebe za to, že se na něj spoléhala.
"Na tělocviku se stávají nejrůznější nehody," pokračoval Jungkook a Seohyeon měla v tu chvíli chuť ho pořádně praštit, protože ona sakra žádný tělocvik v prvé řadě ani nemá.
"Tělocvik," zopakoval Yoongi. "A shodou všech blbých náhod tu nehodu odnesl zrovna její obličej."
"Jo, fakt smůla," pokýval Jungkook hlavou.
"Tak fajn," zamumlal Yoongi. "Když už jsme se teda všichni tak pěkně sešli, mohli bychom si objednat a přestat řešit nehody z tělocviku."
kookie
proč mám pocit, že nám to nevěří?
ČTEŠ
MATCH MADE IN HELL | myg ✔
FanfictionSeohyeon se potýkala s mnoha problémy, které neuměla řešit a možná vlastně ani nechtěla. Čistou shodou náhod potkala člověka, který na tom byl podobně jako ona a možná to byla ta nejlepší věc, co se jim mohla přihodit. Nebo taky ta nejhorší.