Kapitola 14

219 15 0
                                    

Byl pátek a Seohyeon měla za to, že to přece jen bude dobrý den. Rozhodně se totiž neplánovala s Yoongim sejít a byla ráda, že ho za celý den ani jednou nepotkala. Možná, že předevčírem přece jenom vtipkoval a to, že se dnes setkají kvůli matice, nemyslel vůbec vážně, jelikož zůstal další den zalezlý doma s bůhví jakými problémy, se kterými se přece jen potýká, přestože nahlas to nepřizná. Kdyby nebylo toho, čemu všemu ji včera vystavil a že odcházela akorát naštvaná, nejspíš by se dál snažila zjistit, co se děje, ale věřila tomu, že tak zlé to být vzhledem k okolnostem nemůže.

Jenže její domněnka, že pátek přece jen bude v pohodě, se rozplynula v jedné jediné chvíli. Kdo se o to postaral? Její matikář.

"Jsem rád, že můžu říct, že se tvé známky zlepšily. Ne podstatně, ale zlepšily. Každopádně abych tě mohl nechat projít, budeš si muset napsat ještě jeden velký test zahrnující látku celé poloviny roku."

Seohyeon v ten moment měla co dělat, aby se nerozbrečela zoufalstvím.

Proč.

"Je to nutné?" zeptala se.

"Je, Seohyeon, ale věřím, že to pro tebe nebude problém, když si to všechno projdeš."

"Fajn. Každopádně chci, abyste mě na příští rok přeřadil ze skupiny pro pokročilé jinam."

"Pokud si to přeješ..."

"Ano. A co se týče toho testu, kdy že bych si ho měla napsat?"

"Za týden."

Týden.

Su-per.

Buďto se bude spoléhat na štěstí, že to prostě nějak dá, když si k tomu sedne sama, nebo bude muset překonat svou hrdost a poprosit Yoongiho, aby jí pomohl, protože jinak se moc nespoléhá na to, že sama od sebe by u učení vydržela sedět déle než hodinu, což za přítomnosti Yoongiho zvládá, protože jí nedává žádnou jinou možnost.

Jenže potom včerejšku... Ne, pořád neměla náladu na to ho vidět. Navíc, když by ho teď požádala o pomoc, rozhodně by si nenechal ujít příležitost k tomu, aby si z ní mohl utahovat a aby ji mohl provokovat. Mimo jiné došlo na jeho slova, když jí říkal, aby neměla předčasnou radost, že něčemu podobnému, jako je tenhle test, se nevyhne.

Bože, když se tohle všechno dozví, nebude s ním k vydržení.

seohyeon

Yoongi...

ten, co mě doučuje

?

seohyeon

ještě než vysvětlím, o co jde

byla bych opravdu moc ráda, kdybys mi slíbil

že si necháš všechny poznámky, které tě napadnou, pro sebe

ten co mě doučuje

co se děje?

seohyeon

nejdřív mi to slib

ten co mě doučuje

asi to není jen nějaká maličkost, co?

seohyeon

jak se to vezme

každopádně mám velmi dobrou představu toho, co se bude dít
a já vážně potřebuju tvou pomoc

ten co mě doučuje

jde o matiku, že jo?

žádné obavy, pamatuju si, jak jsi se včera vehementně bránila tomu, že se dnes sejdeme

změnila jsi názor?

seohyeon

ale ne dobrovolně!

ten co mě doučuje

když to říkáš...

seohyeon

Yoongi, prosím. Mám psát test z celého pololetí, a jestli to nedopadne dobře, neprojdu.

pomůžeš mi?

ten co mě doučuje

kde je najednou ta snaha, abych ti slíbil,
že si z tebe nebudu utahovat?

seohyeon

asi je mi to víc jedno, než to, jestli propadnu.

ten co mě doučuje

:)

seohyeon

!!!

ten co mě doučuje

:D

seohyeon

¡¡¡

ten co mě doučuje

tuto kryptickou zprávu už nezvládám rozluštit

seohyeon

prosíím

ten co mě doučuje

seohyeon, fakt.

co si to o mně myslíš?

jasně, že ti pomůžu

seohyeon

❤️

***

Všechny ty dny byly jako ticho před bouří. Alespoň takhle to Seohyeon přišlo, protože i když se s Yoongim učila každý den, obešlo se to bez jakýchkoli provokací a Seohyeon se bála toho, že to nakonec stejně přijde a zničehonic to bude zase ten stejný Yoongi, který jí leze na nervy.

"Až skončíš, napiš mi."

"Jo, napíšu," odkývala, myšlenkami ale úplně někde jinde.

"Hned," dodal Yoongi.

"Ano, napíšu ti hned, jak odejdu ze třídy," zopakovala netrpělivě. "Je to jenom můj dojem, nebo jsi víc nervózní než já?"

"Je to jenom tvůj dojem."

"Tak díky za podporu."

"Běž už radši. Ať nepřijdeš pozdě."

Byl předposlední týden do konce školního roku a Seohyeon si to rozhodně nechtěla nechat zkazit tím, že by neprošla z matiky. Nejenže by naštvala samu sebe, Yoongiho podle všeho taky, ale to, co by ji čekalo doma... Hyunri už tak jako tak hledala jakoukoli záminku, aby jí mohla znepříjemnit život a její táta si zase zakládal na tom, aby měla dobré výsledky ve škole, a když tomu tak nebylo, bylo pochopitelně zle.

Takže jo, musí ten test napsat alespoň na nějakou úroveň. A pak už to bude všechno jedno.

"Na test budeš mít čtyřicet pět minut. Nezapomeň, že musíš zaznamenat všechny postupy, kdyby jsi nedošla ke správnému výsledku, neměl bych ti pak ani co uznat. Hlavně nijak nezmatkuj, jak máš ve zvyku. Děláš jen zbytečné chyby. Je něco, na co by ses chtěla zeptat?"

Seohyeon pokroutila hlavou.

"Dobře. Tady je test. Čtyřicet pět minut ti právě začalo. Hodně štěstí."

MATCH MADE IN HELL | myg ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat