Kapitola 8

248 19 3
                                    

Yoongi si frustrovaně povzdechl a Seohyeon nemusela dlouho přemýšlet nad tím, že podle všeho udělala další hloupou chybu.

"Pětkrát dvacet pět není sto, Seohyeon."

"Vždyť já vím," zamumlala.

"No podle toho co jsi tu napsala..."

"Mohli bychom toho už nechat?" nadhodila, přestože neočekávala, že by Yoongi souhlasil, jelikož spolu nebyli víc jak půl hodiny.

K jejímu velkému překvapení se však stal úplný opak.

"Jak chceš." Pokrčil rameny. "Možná to bude i lepší, když tak na to koukám." Nesouhlasně si prohlížel papír s jejími výsledky.

"Netvař se takhle prosím, je mi jasný, že je to celé průšvih."

"Že bys konečně pochopila, co se ti snažím celou tu dobu říct?"

Seohyeon si byla jistá tím, že je na ní ještě pořád naštvaný. Nedivila se mu, rozhodně na něj totiž nebyla nejmilejší, jenže ani on jí neměl co vyčítat. Ano, nemusela si nic nalhávat, nebyla byť i zdaleka tím nejlepším společníkem, jehož byste si mohli přát. Její povaha byla v mnoha ohledech nesnesitelná a vyjít s někým, jako je ona, když zrovna nemá ten nejlepší den, není jednoduché, a možná taky proto je pořád tak moc sama, bez přátel. Yoongi komunikuje podstatně stejným způsobem, co ona a to je právě ten kámen úrazu, oni dva spolu prostě vycházet nemůžou.

"Já to chápu," namítla. "Jen pokud nepropadnu, tak je to v pohodě. Co víc řešit?"

"Moc dobře ale víš, že tohle není jen o známce z matiky."

"A o čem jiném by to mělo být?"

Yoongi si zase povzdechl. "Je mi to jasný. Prostě nehodláš o ničem mluvit."

"Copak?" zatvářila se udiveně. "Snad mi tu teď nenaznačuješ, že bys mě vyslechl. Přiznávám, že to by mě rozhodilo. Tak to nedělej. Beztak ti nemám co povědět."

"Jsi si jistá?"

"Yoongi vážně, o co ti jde?"

"Já nevím. Je něco špatného na tom, že se zajímám?"

"Ne, je to divný." Zamračila se Seohyeon a bez dalších slov si raději začala balit věci.

"Zkus si to projít ještě jednou," vrátil se proto Yoongi tématem zpět k příkladům, které dnes Seohyeon počítala, protože mu bylo jasné, že dál už jejich rozhovor nikam nepovede a ona zmizí jak nejrychleji bude moct.

"Jasně, kouknu se na to."

"Takže se uvidíme zítra?"

"Mhh, jo. Mám do dvou, takže zase tady?"

"Dohodnuto."

"Tak... měj se."

***

ten co mě doučuje

kde jsi?

Sakra, pomyslela si Seohyeon. Zapomněla na Yoongiho.

Události dnešního dopoledne nemohla dostat za žádnou cenu z hlavu a na něco jako doučování si ani nevzpomněla.

seohyeon

Promiň. Nepřijdu.

ten co mě doučuje

proč? co se děje?

MATCH MADE IN HELL | myg ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat