Za zwykłym porankiem kryje się nowy dzień. Dzień, który może zmienić całkowicie nasze życie. Ale co niektórzy wiedzą o życiu ?? Myślicie, że życie to tylko szkoła dla młodych i praca dla starych ??
Podziwiam wszystkich, którzy tak sądzą, bo kompletnie nie znają życia..
Ja jestem Rosalie ale spróbuj mnie tak nazwać, a wybiję ci wszystkie zęby. Rose wystarczy, a teraz powiem o co chodzi z tym wejściem.. Jakieś 17 lat temu na świat przyszła mała księżniczka.. tak serio to urodziłam się ja. Wychowywana całe życie przez dwóch mężczyzn walczyłam o wszystko.. łazienka, telewizor.. Łatwo nigdy nie było, ale dawałam radę, bo mimo wszystko kocham ich najbardziej na świecie Mój pierwszy mężczyzna to Christopher a dokładniej mój ojciec.. mój były ojciec. Mniej więcej 3 lata temu zginął chroniąc mnie i mojego brata.. A co do brata jest nim nie jaki Colin (lat19) mega do mnie podobny czasami się zastanawiam czy nie jest moją siostrą bliźniaczką. Co do mamy.. Nie lubię o niej wspominać. Tak właściwie nie rozmawiam o niej z nikim tak jest lepiej mniej bólu i łez mniej wspomnień.. Chociaż jakie ja mogę mieć wspomnienia z nią? Kiedy sama ją zabiłam ?!
Na moje nieszczęście jest to prawda choć wielu ludzi mówi, że nie. I tak wiem, że to moja wina nie powinno mnie być na tym świecie. Każdemu byłoby łatwiej, a na pewno jej.
Po tych jakże żałosnych wspomnieniach wróćmy do szarej rzeczywistości.
Żeby się ,,odstresować" mam wiele sposobów, ale chodzi tu głównie o to, aby nie czuć pustki.. czasem gram na gitarze, czytam albo po prostu jeżdżę. To moja pasja adrenalina, której czasem brak. Tak mam 17 lat i jeżdżę autem dziwne, nie dla mnie albo przynajmniej mojego życia. Wychowywałam się z ludźmi niebezpiecznymi wrogom, przyjaznymi rodzinie. Kiedy mój ojciec zniknął wszystko po nim odziedziczył Colin.. ludzi, papiery, władzę ... gang.
Ale czy to dziwne ??
Jest pierworodny chociaż czasem myśli gorzej niż dziecko.. Co do gangu tak to istnieje. Zdziwieni ? Ja nie gdybyście wiedzieli ilu ludzi tak żyje. Wracając do tematu.. całe życie w ten sposób. Jako jedyna dziewczynka w ich ,,bazie '' , a moim domu nie było łatwo ale zawsze wiedziałam że mam na kogo liczyć.
Myślę, że nikogo nie będzie dziwić, że inni ludzie znają mnie jako normalną dziewczynę. Żelazna zasada to nie ufaj nikomu. Tak też jej stosuję..
Lecz wszystko zmienia się kiedy pewnego dnia pojawia się inna osoba w moim ,,normalnym" życiu..
CZYTASZ
You wasted his chance 1&2
RomanceI część ,,Z: Oj skarbie.. - bawi się pistoletem jedną ręką a drugą zawija pasemko moich włosów - Wiem, że mnie pragniesz - przygryza płatek mojego ucha R:Mylisz się - kłamię.. ale cóż ledwo się powstrzymuję Z: Ja się nie mylę'' Rose czyli ko...