..

307 27 0
                                    

Ο ηλιος ελουσε το παράθυρο τους καθως Ξεπροβαλε στον ουρανο,ο μπραιαν ξύπνησε πρωτος και γύρισε καλύτερα το κεφάλι του ωστε να μπορει να την βλέπει...

Τα μαλλια της σαν πεπλο επανω στο κρεβάτι,απλωσε το χερι του και της χαιδεψε το μάγουλο απαλα...

"Ξυπνα μικρη "

Δεν εδειχνε να αντιδραει ,τιναξε τα μαλλια της στον υπνο της και αλλαξε πλευρό κανοντας τον να χαμογελάσει...την αγγιξε ξανα απαλα στον ώμο

"Ξυπνα αγαπη μου ελα,έχουμε δουλειές "

Επιασε το μαξιλαρι και το εβαλε επανω στο κεφαλι της μουρμουριζοντας

"Λίγο ακόμα ,ειμαι κουρασμένη "

Χαμογελασε απαλα καθως εβαζε τα ρουχα του οπως και οπως την σηκωσε στην αγκαλια του και την εβαλε στο μπανιο ριχνοντας χλιαρο νερο επανω στο κορμι της κανοντας την να ανοιξει σιγα σιγα τα ματια της...

Εβαλε τα μαλλια της μπροστα της και κατέβασε το κεφαλι της παραπονεμενα, γυρισε στα πλαγια το κεφαλι του κοιταζοντας την παραξενεμενος

"Τι εχεις ερωτα μου? Θες μήπως παρεα??" Της ειπε κλείνοντας της το ματι και χαμογελώντας πονηρα

Σηκωσε το κεφάλι της και το χαμόγελο της φωτισε το νυσταγμενο πρόσωπο της..

"Θεεελω" ειπε με μια παιχνιδιαρικη φωνη

Εβγαλε τα ρουχα του και εκατσε μεσα μαζι της,την γυρισε με την πλατη, την κολλησε πανω του και την ετριψε με ενα απαλο σφουγγάρι το οποιο ειχε ενα αφρολουτρο που την ελουσε με τριαντάφυλλα..

Εκατσε καλύτερα στην αγκαλια του παραδομενη και το στήθος του ανεβοκατεβαινε σαν τρελο,πεταχτηκε πανω πριν ξεπερασει τα ορια του,πριν την κανει δικια του ξανα και χαθει μαζι της σε ενα ονειρο ,επρεπε να συγκρατησει τον εαυτο του μα την αγαπουσε τοσο πολυ που ηθελε να αναπληρωσει ολο τον νεκρο χρονο που περασε μακρια της..

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ...Where stories live. Discover now