Οι αντρες εσπασαν την πορτα κοιταζοντας τους με ενα ειρωνικο βλεμμα ενω εκεινη ηταν ακομα με το λευκο σεντονι και το μολις νεογεννητο μωρο της,καλυψε τον εαυτο της και πειρε μια βαθια ανασα τραβωντας παραπονεμενα την μπλουζα του μπραιαν απο τη ντροπη της ...
Τα ματια του ελαμψαν σε επικυνδινο σημειο κοιταζοντας τους απο την κορυφή εως τα νυχια
Καλυψε την γυναικα του με το σωμα του και γελασε ειρωνικα
"Σε ποιους έδωσα το δικαιωμα η γυναικα μου να ντραπει; η γυναικα μου δεν αισθάνθηκε ντροπη απέναντι μου,δεν την αναγκασα ποτε για τιποτα και τωρα? Μου τραβαει την μπλούζα να την καλυψω επειδη ντρέπεται και δε μπορω να κανω τιποτα....σας μισω ολους!!!! Αθλιοι σας μισω!!!!"
"Δεν έχετε αλλη επιλογη,αν δεν έρθετε θα παρουμε τον γιο σας και την κορη σας μεσα απο τα χερια σας,επισεις ήρθε η ωρα να γνωρισετε τον αντρα που τα προκαλεσε ολα και να του ζητησετε ελεος για να λυπηθει την ζωη σας "
εκλεισαν την πορτα πισω τους ενώ η δεσποινα με γρηγορες κινήσεις αρχισε να βαζει το φορεμα της και παραλληλα τα δακρυα της επεφταν σαν το νερο
Πεταξε διαλυμενη το σεντονι απο πανω της και εριξε το κεφάλι της πισω βάζοντας τα κλαμματα,καμία γυναίκα δεν ηθελε πιεση επανω στην γεννα παρα πονο ξεκούραση και εκεινη δε μπορουσε να την έχει..
Ετρεμε και ειχε ανεβασε πυρετο μα προσπαθουσε να ξεχασει και της ηταν παντελώς αδύνατον,επιασε την κορη της στην αγκαλια της σηκωνοντας την...
Μια κουρασμένη μητέρα γεννάει με αγωνια,αιμα και πολυ βαναυσο πονο το παιδι της,και όταν βγαίνει απο μεσα της το θαυμα της ζωης, ειναι ετοιμη να παραδώσει ακομα και την ψυχη της ..πετυχε την αποστολη της να αντέξει στην γεννα και ηταν ετοιμη να πεθανει δίνοντας λιγο γαλα στο παιδι της για την μητρική του φροντίδα,σαν καθήκον της μάνας είναι να του πει το πρώτο και το τελευταίο του νανουρισμα...μια μανα σκισμενη από μια γεννα,αξιζει λίγο αγάπη και προσοχή για να την ευχαριστησεις γι αυτό που σου προσφερε......
Μα εκεινη δεν ήταν σαν τις αλλες μανες,δεν χαμογελασε δεν ξεκουραστηκε,μονο πονο ενοιωσε,αγιατρευτο πονο....
Σηκωθηκε απαλα μα ενα βογκητο πονου βγηκε απο τα χειλη της οταν ενοιωθε την κοιλια της να ματωνει και να την τραβαει ο πονος,ηταν χειρότερο απο θάνατος
ESTÁS LEYENDO
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ...
RomanceΗταν μια γυναικα που το παρελθόν την εκανε σκληρη,κανενας δε κατάφερε να κοιταξει μεσα της περα απο εκεινον,εκεινον που την σκοτωσε ,δεν την ένοιαζε αν ξημερωσει το αύριο,βαθια μεσα της ευχοταν να πεθανει...