for you I have to risk it all..

82 4 3
                                    

"Ποια ειναι αυτη η γυναικα? Και γιατι μου ζητησες να αλλαξουμε προορισμο?"

Τα ματια του μπραιαν ανοιξαν διαπλατα βάζοντας το δαχτυλο του μπροστά στα χειλη του ..

"Σσσς τζοσεφ θα μας ακούσουν,ειναι η γυναικα μου και θέλω να παω να την βρω,φοβαμαι πως κινδυνευει"

"Ειναι πολυ ομορφη,ειναι και τόσο καλή οσο δείχνει?" Του ειπε ενθουσιασμενος

Ο μπραιαν γελασε απαλα στην θυμηση της

"Ειναι περισσότερο,για μενα ηταν ενας αγγελος που κατεβηκε απο τον ουρανό και με βρήκε,με εβγαλε απο τον Βουρκο,δε μπορω να μεινω με σταυρωμενα τα χερια τους ακουσα,θελουν να σκοτωσουν το παιδι μας εσυ τι θα εκανες?"

........................................................................

"Ρεβ!! Έτοιμο το φαγητό ελα να φας γιε μου "

Ο ρεβ ηρθε τρεχωντας να φαει το φαγητό του και η δεσποινα μεταφερθηκε μεχρι τον καναπε καθως ο ιδρωτας εσταζε απο πανω της

"Μαμα καλα εισαι?"

"Απλα ποναω και τα ποδια μου εχουν μελανιασει πολυ και σπανε οι φλεβες,πλησιάζει η ώρα..πιστεύω αν ηταν εδω ο πατερας σου θα ήταν καλύτερα "

Ο ρεβ αφησε το πιρούνι του στην ακρη του πιατου και εφτασε κοντα της πεφτωντας μπροστά στα γόνατα της και φιλωντας τα

"Ειμαι εγω ομως εδω μαμα,δε πρεπει να νοιωθεις φοβο θα προστατεψω και εσενα και την αδερφή μου "

Η δεσποινα του χαιδεψε τα κοκκινα μαγουλα του

"Το ξερω γιε μου πως μας προστατευεις, απλα μου λειπουν τα χαδια του και ειναι ασχημο να θες να εισαι σε μια αγκαλιά η οποία ειναι κομμάτια,μου λειπει τοσο πολυ..φοβάμαι πως θα ξεχασω την φωνη του και δεν θελω να τον σβήσω απο μεσα μου ποτε"

Τα ποδια του πατησαν στο πατρικό του εδαφος οπου γεννηθηκε και μεγάλωσε,ετρεξε με την ψυχη στο στόμα να την βρει..

Η δεσποινα εσμιξε τα φρύδια της καθως ενοιωσε ενα σφιξιμο στη καρδια

"Ισως ο μπαμπας σου να μην είναι και τοσο μακρια μας"

Μεταφερθηκε μεχρι το παράθυρο οταν κοιταξε καποιους άντρες με μαυρα να την πλησιαζουν απειλητικα,εκανε μερικα βηματα πισω και ετρεξε να κλειδώσει την πορτα οταν...

"ΑΝΟΙΞΕ ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ"

"ποιοι ειστε εσείς? Αφήστε μας ησυχους εχω τα παιδια μου μη μου δημιουργείτε προβλήματα "

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant