Εικόνες ευτυχίας κατεκλησαν το μυαλό της ,καθώς δε μπορουσε να πιστέψει αυτό που μόλις της ανακοίνωσε ο καπτεν της ....
Σκεφτηκε πως αυτό θα ήταν δύσκολο να συμβεί,ενας καπετάνιος δεν νοιαζοταν για γάμους ούτε για οικογένεια,μα εκεινος δεν νοιαστηκε ποτε να κλέψει πάρα μόνο να βοηθήσει τους φτωχους ανθρώπους
δε μπορουσε να πιστέψει στα αυτια της αυτό που μόλις είχε ακούσει.."Τι? Ξαναπεστο μπραιαν "
"Προκειμενου ότι είσαι δικια μου,εισαι η γυναίκα μου,και είσαι πάντα δίπλα σε εμένα θελω να σου κάνω μια σοβαρή πρόταση,θελω να μαθεις την κάθε λεπτομερεια μεσα μου,θέλω να ξέρεις τα παντα για μενα ,οταν ο κόσμος ολόκληρος να με κατηγορησει ενώ είμαι αθωος και καταδικασμενος εσύ να μη πιστέψεις κανεναν, να ξέρεις την αληθεια και πάνω από όλα κουβαλάς το παιδι μας δε μπορώ να σε αφησω έτσι "
Εκεινη τον πλησιασε περισσότερο κολωντας την μυτη της επανω στη δικια του
"Εάν δεν ήταν το παιδι δε θα με παντρευοσουν?"
Περασε μια τουφα απο τα μαλλια της πισω απο το αυτι της και της χαμογασε αγνα
"Αργα η γρήγορα θα σε έκανα να είσαι οπότε πάλι θα σε Παντρευομουν "
"Θα με έκανες?"
"Θες να δεις εδώ το πως?"
"Πρωτα θα σε παντρευτω και μετά θα δω πράξεις "
Τα ματια του ανοιξαν διαπλατα και η καρδιά του κοντεψε να βγει απο την χαρα του
"Δηλαδή δέχεσαι???"
"Σε αγαπησα μπραιαν παραπάνω από τον καθένα,εισαι ο πατέρας του παιδιού μου,για να γίνεις σημενει πως σε αγαπησα πάρα πολύ δυνατά "
Την πλησιασε σε απόσταση αναπνοής όταν ξαφνικα ακουσε ενα βογκητο πονου εξω απο τη πορτα του,ευθεις την καλυψε από πίσω του και τραβηξε το αστραφτερο σπαθι του μεσα απο τη θήκη της ζώνης του αντικριζοντας την αντανακλαση του...
Βγαίνοντας εξω απο την πορτα το αιμα που έβαψε το ξύλο τον εκανε να γλιστρησει και να πεσει κάτω δυνατά με τα γόνατα κανοντας τον να του ξεφύγει μια σιγανη βρισια από τα χειλη του...
"Μπράιαν??"
Η δεσποινα τον αγγιξε απαλα απο τους ωμους
"Μεινε μεσα και θα σου πω ποτε θα φύγουμε αγαπη μου "
"Μα.."
"Σε παρακαλώ για μενα"
Εκεινη με βαρια καρδια τον υπακουσε και εκλεισε την ξύλινη πορτα πισω της ...
YOU ARE READING
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ...
RomanceΗταν μια γυναικα που το παρελθόν την εκανε σκληρη,κανενας δε κατάφερε να κοιταξει μεσα της περα απο εκεινον,εκεινον που την σκοτωσε ,δεν την ένοιαζε αν ξημερωσει το αύριο,βαθια μεσα της ευχοταν να πεθανει...