Συγγνώμη που αργησα...

163 14 3
                                    

Η πορτα χτυπησε απαλα κανοντας τον να την σφιξει περισσότερο στην αγκαλια του

"Τρελενομαι στην ιδεα δεν το αντεχω να σε αφησω με κάποιον είναι επικυνδινος και αν συμβει κατι??"

Η πορτα ξαναχτυπησε κανοντας τον να χτυπήσει δυνατά το ξύλο του κρεβατιου

"ΤΏΡΑ ΈΡΧΟΜΑΙ ΤΖΟΡΤΖ " ειπε εκεινη

"Μπράιαν θέλω να φυγεις δε θα αντέξω στην ιδεα να ζήσω σε εναν κόσμο που δεν θα υπαρχεις εσύ θέλω να παντρευτεις μια γυναίκα που σε αγαπάει και να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα "

Τα φρύδια του εσμιξαν με απορία

"Δη δηλαδή μου λες να σε αφησω??? Στα αλήθεια το εννοείς?"

Γυρισε το βλεμμα της αλλου

"Φυγε πριν σπασω μπραιαν δε θελω να σε δω νεκρο φυγε"

Της εσφιξε τα μαγουλα κανοντας την να τον κοιτάξει

"Θα σε πάρω από εδώ ακους? Στο ορκίζομαι δε θα περάσεις άλλη νυχτα εδώ,θα κάνω ένα σχέδιο δε θα ζεις άλλο εδώ μέσα κρατήσου λίγο ακόμα "

"Τι?? καταλαβενεις τι λες?? Αν στην προσπάθεια σου να με σωσεις εσύ πεθανεις τι θα κανω εγω? "

"Θα είσαι ελεύθερη θα έρχεσαι στο τάφο μου και θα μου αφήνεις ένα λουλούδι θα μου λες πως πέρασες και μέχρι τότε θα έχεις αγαπήσει κάποιον,θα λες στο παιδι μας πως ο μπαμπας του παλεψε στα αλήθεια για αυτο"

"ΠΩΣ ΘΑ ΑΦΉΣΩ ΕΓΩ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ ΝΑ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ? ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΌΤΙ ΤΟΣΟ ΕΎΚΟΛΑ ΔΙΝΟΜΑΙ ΕΓΩ? ΑΝ ΣΚΟΠΕΎΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΘΈΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΑΚΟΥΣ?? ΑΛΛΙΩΣ ΦΥΓΕ ΚΑΙ ΜΗ ΞΑΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΣΕ ΜΕ ΕΔΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ"

"δεσποινααα ανοιξε μουυυυ!!!!" Φωναξε ο Τζορτζ

Την κοιταξε γεμάτος νοημα και βγηκε εξω απο το παράθυρο,εκεινη πειρε μια ανάσα και ανοιξε την πορτα

"Τι θες Τζορτζ?" Του ειπε καθως αγγιξε κουρασμένα το κεφάλι της

Εκεινος την εσπρωξε πισω και εκλεισε την πορτα

"ΚΑΝΟΝΙΚΆ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΏΤΗ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΓΆΜΟΥ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛΕΙΠΕΣ ΣΕ ΈΨΑΧΝΑ ΠΑΝΤΟΥ ΔΕ ΝΟΜΊΖΩ ΝΑ ΘΕΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΔΕ ΘΑ ΈΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΑΛΛΑ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ "

από την ένταση επεσε λυποθιμη μπροστα του και ξύπνησε σε ενα κρεβάτι με μια γρια γυναίκα απο πανω της που την κοιταξε εντρομη,παρατηρησε πως το φορεμα της ήταν αρκετά ψηλα,ενοιωσε μια εντονη ντροπη και το κατεβασε αμέσως..

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ...Where stories live. Discover now