πόσο σαγαπω

171 16 2
                                    

Μια ηλιαχτιδα ηλίου διαπερασε από την χαραμαδα του παραθύρου χτυποντας εντονα τα ματια του,αυτό τον έκανες να ξυπνησει χωρίς προειδοποιηση..

Την αντικρισε διπλα του να κοιμάται μπρουμιτα,το κεφάλι της ήταν στραμμενο προς εκεινον,τα ματια της ηταν απαλα κλειστά ενώ κοιμοταν βαθια,και το χερι της το ειχε κατω απο την κοιλια της...

Την σκουντιξε απαλα μα εκεινη δεν αντιδρουσε,ηταν παραδωμενη στον γλυκό υπνο..

"Αγαπη μου ξυπνα.."

Εκεινη για απάντηση αλλαξε πλευρό και συνεχισε να κοιμάται...

"Αγαπη μου σηκω "

Εκεινη μουγκρισε παραπονεμενα και γύρισε με μισοκλειστα ματια προς τα εκείνον

" Τι?"

Της επιασε το χερι απαλά και το εβγαλε απο την κοιλια της

"Η κορη μου,δε μπορουσε να αναπνευσει όλη την νυχτα,την πιεζες με το χερι σου"

"Τι? αλήθεια ?"

Σηκώθηκε και εκατσε καθηστη καθως χαιδεψε την κοιλια της ανησυχη

"Συγγνώμη παιδι μου"

Ο μπραιαν απλωσε το χερι και της ζουλιξε το μάγουλο

"Θα γίνεις καλή μαμα"

"Πάντα ήταν το όνειρο μου να κάνω παιδιά όχι μόνο ένα,θα θελα να ήμασταν μεγάλη οικογένεια,μου αρέσει να ζω σε καράβια θα το προτιμουσα περισσότερο από το να ζω σε ενα σπίτι "

"Ξες γυναικαρα μου εμείς οι δύο έχουμε ίδια ενδιαφέροντα" της ειπε και της εκλεισε το ματι

"Και κάτι άλλο αγαπη μου ,δεν ήθελα να στο θυμίσω μα δε μπορώ να ξεχάσω από που ξεκινήσαμε ,πόσο πονεσαμε "

Το βλεμμα του αλλαξε,σκοτεινιασε..σηκωθηκε αποτομα

"Δεν τον ξέχασα αυτόν τον γιατρό που πήγε να αποκτήσει όσα είχα εγω δικά μου,θα πληρωσει όταν έρθει η στιγμη θα τον κανω σκόνη στο ορκίζομαι "

"Μη Μπράιαν ξεχασε το"

"ΤΙ??? ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΥ ΣΧΕΔΌΝ ΚΆΘΕ ΝΥΧΤΑ ΧΑΡΟΠΑΛΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΆΣ ΒΟΉΘΕΙΑ? ΠΩΣ ΜΠΟΡΏ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΌΣΟ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ? ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ ΤΈΤΟΙΟΝ ΠΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΖΗΤΟΥΣΕΣ, ΠΟΥ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΧΑΡΟΠΑΛΕΥΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΑΘΎ ΥΠΝΟ?"

"Μπράιαν πως έφυγες από εκεί μεσα με τόσους??"

"Τι της κανατε ρε????? Τι της Κάνατε?την πονεσατε?ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ ΣΕ ΜΙΑ ΑΘΩΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΊΠΟΤΑ???"

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ...Onde histórias criam vida. Descubra agora