Το μυαλό της τις εδινε τα πατήματα να κάνει επικυνδινα πράγματα,καθε δευτερόλεπτο που περνουσε γυρνουσαν οι φωνές μεσα της,σημαναν συναγερμο να κάνει κάτι να μην τον αφησει έτσι να μη φυγει,μη της φυγει ξανα ,μη πεθανει!!!! ΜΗ πεθανεις μπραιαν σε εχω αναγκη!!
"Εγω μπραιαν θα θυσιαστω για σενα ήθελα να σε σώσω μοναχα, σε αγαπησα" του ψιθύρισε καθως κρατούσε κόντρα το μαστιγιο ακόμα στα χερια της
Τα ματια του ανοιξαν απαλα ,προσπαθούσε να διαβάσει τα χειλη της που με πονο μαρτυρουσαν τον ηρωισμο της,την θυσία της,θα πεθενε για εκείνον όπως πέθανε εκεινος χίλιες φορές για εκείνη!
Ηξερε πως όλα μέσα σε αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα που με υπερηφανια κοιτουσε το ταλαιπωρημενο πρόσωπο του θα χάνονταν σε μια μόλις ημέρα,αυτό την καθιστούσε νεκρη,μονο η σκεψη πως θα έλεγε ναι σε εναν άλλον αντρα ,που θα αφηνε κάποιον να την αγγιξει χωρίς να νοιωθει αγαπη να μεγαλώσει τα παιδιά που τόσο αγαπούσε χωρίς να είναι παιδιά από τον καρπο ενως ερωτα ,ηξερε πως θα έρθει το τέλος ..
Μα,έπρεπε να το κανει για εκείνον που τοσο πολυ αγαπούσε,όλη αυτή η ταπεινωση την εκανε ειδη να νοιωθει εξαντληση και το αιμα της που έτρεχε σα νερό δεν την βοηθούσε,όλα γυρνουσαν άσχημα και δε μπορουσε να κάνει τίποτα γι αυτό..
"ΜΗ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΕΤΕ ΣΤΑΜΑΤΉΣΤΕ ΜΗ!!!"
Ειπε καθως ειδε τα αγρια βλέμματα του βασιλιά που ειχε μεινει έκπληκτος και άφωνος από αυτό που έβλεπε,ποσο μάλλον ο Τζορτζ που ειχε θολωσει και έβλεπες στα ματια του μίσος!!!
"ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΓΩ,ΘΑ ΣΕ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ ΤΖΟΡΤΖ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ "
ο βασιλιας κοιταξε με νοημα τον Τζορτζ και του χαμογελασε πονηρα,με ενα του βλεμμα το μαστιγιο χαλάρωσε και εκεινος σχεδόν αναισθητος επεσε στην αγκαλια της...
Η δεσποινα ξεσπασε σε λιγμους καθως τον κρατησε με λυπη για τελευταία φορά στα χερια της ,του φιλησε το κεφάλι καθως τον γέμισε με το αιμα της,το δικο της αιμα που επεσε με αγαπη στο εδαφος και πονο..
"Τελειωσε αγαπη μου τελείωσαν όλα,αυτός ο κόσμος δεν είναι για εμας ζούμε ένα ψέμα,ονειρεψου αγαπη μου,άκου τη φωνη μου που με πονο θα σε ζητάει κάθε νυχτα ,ακόμα σαγαπαω και ξέρω πως θα θυμωσεις μα έτσι ήθελα να στο δειξω θα θυσιαστω για σενα θα σε σωσω επειδή σε ενα τετοιο κόσμο σαν αυτόν δεν αξίζει να ζούμε "
Οι δημιοι τον επιασαν από τα ποδια και τον εσειραν μέχρι το καραβι μπροστά τους...
DU LIEST GERADE
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ...
RomantikΗταν μια γυναικα που το παρελθόν την εκανε σκληρη,κανενας δε κατάφερε να κοιταξει μεσα της περα απο εκεινον,εκεινον που την σκοτωσε ,δεν την ένοιαζε αν ξημερωσει το αύριο,βαθια μεσα της ευχοταν να πεθανει...