Το πόδι της πατησε στα εδαφη της γαλλιας,ο καιρός ήταν βροχερος ενώ εκανε παρα πολυ κρύο,δεν ήταν σίγουρη για το ποιο δρόμο θα έπρεπε να ακολουθήσει. .
Εκλεισε τα ματια της,γευτικε τον αερα ακουσε τον ήχο της ατμόσφαιρας και προσπαθησε να θυμηθει που ακριβώς να Περπατησε η αγαπη της??μήπως τον χτύπησαν άσχημα??? Η ακόμα χειρότερα...μηπως τον ....σκότωσαν???
Πεθενω σε χρειάζομαι δεσποινα γυρνα σε μενα
Τα ματια της ανοιξαν διαπλατα,το βλεμμα της τον έψαξε μα δεν τον βρηκε πουθενά,γυρισε το κεφαλι της πισω και ειδε τον συν να την κοιτάζει με ενα παραξενο βλεμμα
"Αν θες βοηθησε με να τον βρω αλλιώς φυγε συν,πάρε τον δρόμο σου και αφησε με"
Εκεινος κατεβασε το κεφάλι του λυπημενος ,γεγονός που την εκανε να πιστέψει πως θα τα αντιμετωπίσει όλα μονη της...εσφιξε τα χερια της σε γροθιες
"Μπορω να το κανω,μπορώ και μονη"
Εκανε να φυγει όταν ενοιωσε το χερι του να την τραβαει πισω,γυρισε ξαφνιασμενη
"Μπορει να σε θέλω δική μου αλλά θα το κανω επειδή σε αγαπω,και δε θέλω να μαραζωνεις που τον εχασες,ομως πρεπει να το πιστέψεις πως κανενας δεν μένει ζωντανός από τα χερια τους,πιθανόν να έφυγε Δέσποινα "
Εκλεισε τα θολωμενα ματια της τα οποία γεμισαν με δάκρυα..
Δακρυα που δε θα αφηνε ποτε κανεναν να τα δει πέρα από εκείνον...Ελευθερωσε το χερι της απο τον συν και έφυγε μπροστά,ψάχνοντας ένα σημαδι μήπως ανακαλύψει που ακριβώς τον έχουν..
Τα ματια της έπεσαν σε μια παλιά ταβέρνα,φτιαγμένη απο καφέ παλιά τοιχώματα...
Ανοιξε τη πορτα και μπηκε μεσα το ίδιο και ο συν που την ακολουθουσε,κοιταξε για λιγο γύρω της,απαλα κερια να στολιζουν κάθε τραπεζι σκοτεινα,κατι που πρώτη φορά την εκανε να μη τρομαξει καθόλου,μεγάλοι άντρες με σκοτεινό βλεμμα γεμάτο μίσος βλεπωντας μια γυναίκα μονη και απροστατευτη,μυαλά γεμάτα καθόλου καλές διαθέσεις,στην σκεψη αηδιασε..
Η μυρωδιά του τσιγάρου τρυπισε τα ρουθουνια της και περασε στα πνευμονια της που απο πριν παλευαν για αερα,ακόμα χειρότερα...
Κοιταξε ολους μπροστά της με ενα αγνό βλεμμα ουδέτερο,μη θέλοντας να προκαλέσει γιατί η κατάσταση ήταν φανερα δύσκολη,εκατσε στο μπαρ, η κοπέλα ήρθε να την εξυπηρετησει όταν κάτι άλλο της τραβηξε την προσοχη..
YOU ARE READING
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ...
RomanceΗταν μια γυναικα που το παρελθόν την εκανε σκληρη,κανενας δε κατάφερε να κοιταξει μεσα της περα απο εκεινον,εκεινον που την σκοτωσε ,δεν την ένοιαζε αν ξημερωσει το αύριο,βαθια μεσα της ευχοταν να πεθανει...