Ολοι στραμμενοι με κουκουλες τον περιμεναν την βαρκα στην οποια θα εφερναν εκείνον τον τραυματισμενο θανασιμα αντρα,τον μετεφεραν και καθησαν γυρω απο την φωτια με ενα μοχθηρο χαμόγελο..
Ο αρχηγος τους θα ζωντανευε ξανα με ενα και μονο φάρμακο που ειχε φτιαξει ο ίδιος ώστε εαν γινοταν κάποιο ατυχημα να δοκίμαζαν να τον φερουν ξανα στη ζωη...
Τον εβαλαν σε εναν βραχο και καθως του έκαναν ραματα γυρω απο το βαθυ κόψιμο του λαιμου του,το κεφάλι του ήταν ολοασπρο σαν φάντασμα,η καρδια του ηταν νεκρη και η ψυχή του σίγουρα ηταν κάπου μακρια καθως μονο παγωνια μπορουσες να νοιωσεις
Ο λιαν εβγαλε την μια και μοναδικη σύριγγα που ειχε φτιαξει εκεινος ο γιατρος και τον καρφωσε με φορα στο στηθος αδιαζοντας ολο το περιεχόμενο ,μα ακομα τιποτα..
"Κυριε γιατί δε ξυπνάει ? Πεθανε για παντα? Χωρίς εκεινον χαθηκαμε"ειπε μια νεαρη σε ηλικια νοσοκομα
"Λιζα εσυ ησουν το δεξί του χερι σε οτι και να εκανε,σου είχε αφήσει μια επιστολή θυμασαι?εκει σου εγραφε τι μπορεις να κανεις"
Απλωσε το χερι της στη λευκή της ποδια και εβγαλε το γραμμα εξω
"το εχω εδω ειναι!!" Ειπε η ξανθια νοσοκομα
"Διάβασε τι λεει"
"Αγαπητοι μου φιλοι και συνεργάτες,για να διαβάζετε αυτη την επιστολή σημενει πως ισως εχω περάσει τις πύλες του Αγιου Πέτρου, ισως και να μην μου αξιζει γιατι ειμαι κακός και δε μετανοιωσα για οσους βιασμους και φονους εκανα..οπως ξέρετε πολύ καλα μια γυναίκα και εναν αντρα ειχαμε στόχο και περισσότερο εκεινη....δε πρεπει να γιατρευτει κανεις απο τους κρατουμενους απο το παρελθον και οπως ξερετε πηγα να την βρω να την σκοτωσω με τον χειρότερο τροπο αλλα δε τα καταφερα...αυτή η ένεση ειναι ενα πείραμα που ειχα δοκιμάσει σε ενα τρωκτικο και καταφερα να το φερω πισω στη ζωη και πετυχε...."
DU LIEST GERADE
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ...
RomantikΗταν μια γυναικα που το παρελθόν την εκανε σκληρη,κανενας δε κατάφερε να κοιταξει μεσα της περα απο εκεινον,εκεινον που την σκοτωσε ,δεν την ένοιαζε αν ξημερωσει το αύριο,βαθια μεσα της ευχοταν να πεθανει...