Chapter 11

1.4K 129 37
                                    

Ubehlo niekoľko dní od našej spoločnej noci.Počas tých dní som si vybalovala veci, pracovala a rozprávala sa s Caroline, ktorá u mňa prespala najmenej dvakrát.

Mali sme dievčenské jazdy a ja som sa jej snažila vynahradiť dni, ktoré som ju zanedbavala. Taktiež som si uvedomila veľa vecí, Harryho bezpodmienečne milujem nech sa deje čokoľvek.

Najväčší problém mi však robili narodeniny Care. Spoločne s Liamom sme jej plánovali oslavu týždeň pred jej dňom. Pozvali sme mnoho ľudí a samozrejme pozvánku prijal aj Harry. Rozhodla som sa pre ďalší dôležitý krok v mojom živote, povedať mu čo k nemu cítim. To čo sa všetko udialo a rôzne zážitky.Spýtať sa ho na moje promócie.

Liam kráčal vedľa mňa a tak ako ja, hľadal darček pre Care."Ja ti neviem.Nič mi nenapadá."

"Je tu veľa pekných vecí, to len ty si vyberaví."Postrčila som ho a on len pokrútil hlavou. "Čo tak toto?"Zastavili sme pri výklade zlatníctva a ja som ukázala na prvý prsteň, ktorý mi padol do oka."Čo ak povie nie?"Spýtal sa s obavami v hlase a pozrel na mňa s obávajúcim pohľadom."Žartuješ? Ste spolu štyri roky a neustále o tebe básní."Šokovane som nadvihla obočie a rozhodila rukami."Tak tento?"Prstom ukázal na zlatý prsteň s veľkým kameň uprostred."Rozhodne." Usmiala som sa na svoj odraz. Presne ten prsteň vystihoval Care.Bol ako správeny pre ňu.

"Inak musím ti niečo povedať, len aby si nezostala šokovaná."Prehovoril Liam po dlhšej dobe ticha.Prsteň bol už kúpený a my sme sa chystali domov."Čo tým myslíš?"Nechápavo som skrčila obočie a pozrela na jeho profil tváre."No poslal som pozvánku aj Harryho frajerke."Ani na mňa nepozrel.Celá šokovaná som zastala na mieste a rozhodila rukami.Chcela som na Liama nakričať, nakoniec som to však rozdýchala."Ja viem, ale myslel som, že keď spolu chodia, tak by bolo fajn konečne spoznať ju."

"No to by teda bolo."Ironicky som zaganila a zastala pri maminom aute, ktoré som mala stále požičané.Ešte pár dní a vrátia sa."Ešte si rozmyslím, či prídem."S úškrnom som za sebou zabuchla dvere a naštartovala malý čierny Golf.

Spokojne som sa mohla večer vyvaliť na gauč. Avšak mi na um prišiel zas Harry. Idiot. Povzdychla som si, keby len vedel, ako ma trápi. Chová sa občas ako totálny magor, ale nemôžem sa ho pustiť. Jednoducho to nejde.

Nemohla som ho vypustiť z hlavy. Zaplavoval moje myšlienky. Nebolo by dňa, kedy som na neho nemyslela, ale určitým spôsobom som si to užívala. Ten večer som mala zarytý riadne v pamäti. Jeho nežné dotyky, vlhké pery a ten pocit vzrušenosti.Spoločne sme zažívali niečo neuveriteľné.

Bol deň D.Teda aspoň pre Caroline. S Liamom sme sa rozhodli, že Care rozhodne prekvapíme a nepovieme jej o oslave a ani o prekvapení. Takže Hailey mala jedinú úlohu, vziať ju na nákupy. Nič netušiaca Caroline sa mi pozdávala viac.

Po rannej hygiene a upravení som zišla dole do garáže a nasadla do auta, kde som sa ešte upravila v zrkadle. Na prezlečenie som si vzala tiež nejaké veci. Predsa sme museli ešte vyzdobiť ich dom.Posledný krát som sa skontrolovala v zrkadle a mrkla na hodiny v telefóne. Mala som kopu času a to znamenalo jedno, stíham všetko. Nemusela som byť aspoň v strese, ďalší plus.

Auto som odparkovala na obrubníku a pozrela sa na malý dom Caroline a Liama. Bol tak útulný od doby, kedy sa tam nasťahovali. Bol im predsa súdený. Pamätám si na deň, kedy sme tadiaľto prechádzali s Care v aute a ju tento malý dom uchvátil. Bol opustený a pred pár rokmi slúžil skôr ako chata a teraz je z neho domov.

"Tak konečne. Máme málo času."Vyhŕkol na mňa Liam s plnými rukami."Máme času dosť."Ukludnila som ho a vzala si pár vecí z jeho rúk."Dúfam, že nebudeš na oslave v legínach.Chcem ju požiadať o ruku."Upozornil ma s obavami v očiach."Priniesla som si pár vecí na prezlečenie."

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang