"Myslím, že by si s tým mala prestať."Pozriem na Brigitte, ktorá nechtami klepká po stole."Nemôžem za to, že ma tá flandra nasrala."Nepríjemne zavrčí a venuje mi pár zamračených pohľadov."Je to tvoja sestra. Nemala by si o nej tak hovoriť."Zamrmlem potichu a opäť sa začnem venovať svojej práci. Brigitte sa odtiahne od stola a nakráča si to von. Len pretáčam očami nad jej nervozitou a snažím si udržať pozitívnu myseľ. Pomedzi tým si otváram niekoľko emailov, ale ten Harryho nenachádzam.
Smutne pozriem na obrazovku počítača po niekoľkých hodinách. Celá znudená a nervózna z pohľadu môjho šéfa. Podchádza ku mne s úsmevom na perách a založených rukách na hrudi."Dnes ste pozvaná slečna Collins."Hlavou kývne mojim smerom a ja mu venujem pohľad zo spodu."Toho som si vedomá."Nahadzujem tak falošný úsmev a prikyvujem mu."Vidíme sa."Ďalej podchádza ku stolu Brigitte a čo si jej šepká. Ona sa len hanblivo usmeje a mne je jasné, že Michael sa jej páči. Pri predstave, že nás šéf pozýva do Brewerie sa mi moc nechce veriť. Musí v tom byť háčik. Zamyslene sa naňho pozriem, pri čom to on zaregistruje. Pozrie na mňa a moje podvedomie sa skrčí do kĺbka, z ktorého sa nechce vymotať."Želáte si slečna?"Pýta sa s úškrnom na tvári. Iba na sucho prehĺtam a venujem sa emailu od Harryho.
Ihneď ho otváram a prezerám si čo si zas na mňa Harry vymyslel.
Ahoj Lauren. Dnes o 17 pre teba prídem. Inak ako sa darí? Šéf ťa neotravuje? pretože to mu darujem. Čo tak si spraviť príjemný večer? Dúfam, že súhlasíš.
PS: Používaj telefón. Neodpisuj mi z počítača.
Zvedavý a nedočkavý Harry Styles, výkonný riaditeľ St&Morgan company.
Len sa zasmejem a netuším či mu mám napísať o tom, že ma Michael pozval na večerný pokec spoločne s ďalšími kolegyňami, ale už keď idú aj tie, bolo by fajn keby mu to oznámim.
Ahoj miláčik, pre tvoju informáciu... mám sa fajn. Brigitte je celý deň nervóznea a to mi na radosti nepridáva. Mimochodom šéf nás pozval na pracovnú kávu. Potrebuje s nami prebrať dôležité veci. Takže pre mňa prídi neskôr. Ideme do Brewerie, keby ťa to zaujíma. Inak prečo mám odpisovať z telefónu?
Udivená a vystráchaná Lauren Collins, účtovníčka a asistentka Michaela Broosa.
So založenými prstami len hľadím na obrazovku a potom na hodiny. Sú skoro štyri, to znamená len jedno. Za chvíľu ideme s Michaelom na pracovnú kávu. Ako zázrakom mi Harry ihneď odpisuje.
Takže miláčik? A vlastne vôbec si sa ma na to nepýtala. Rovno si ma postavila pred hotovú vec. Za to ešte dostaneš po zadku a nepýtaj sa ma prečo! Proste to urob! Posledný krát ťa upozorňujem, používaj telefón Lauren.
Naštvaný Harry Styles, výkonný riaditeľ St&Morgan company.
Čo si to o sebe myslí? Nebude mi rozkazovať do nekonečna. Predsa mám svoj rozum a cez telefón sa mi nechce odpisovať.
Takže naštvaný? To ja som tá vyvedená z mieri. Radšej mi povedz dôvod.
Vytočená a nechápavá Lauren Collins, účotvníčka a asistentka Michaela Broosa.
Mám pocit , že toto nedopadne najlepšie. Zas sa hádame a to nemáme ani dôvod.
Lauren! Prečo musíš byť tak tvrdohlavá. Jednoducho ma poslúchni. Časom ti všetko vysvetlím.
Harry Styles, výkonný riaditeľ St&Morgan company.
Super. Časom znamená u Harryho, zťažka nikdy. Neznášam, keď mi toto robí. Nemôže mi povedať dôvod. Naschvál nebudem používať telefón a potom uvidí, že na mňa toto neplatí."Lauren?"Z myslenia ma prebúdza Brigitte s hlúpym úsmevom na tvári."Tak poď už."Ukazuje na dvere a ja chápem prečo. Michael. "Hneď som za tebou." Rýchlo sa staviam zo stoličky a vypínam počítač. V tom si balím veci do kabelky a vyberám sa von.
Prechádzam na druhú stranu ulice, kde sídli reštaurácia a kaviareň Breweria. Len sa poobzerám dookola a vchádzam dnu. Už od dverí počujem smiech mojich kolegíň a čašník ku mne ihneď pristupuje."Prajete si slečna? Breweria je momentálne obsadená." Pristupuje ku mne a ja ho hneď uvádzam na pravú mieru."Idem za pánom Michaelom Broosom."Ukazujem na veľký okrúhli stôl uprostred miestnosti."Ale Josh, pusti Lauren k nám." Michael sa pri mne objavuje v celej jeho kráse a jemne sa na mňa pousmeje. Čašník sa len vziadli a prikyvuje Michaelovi. V tom ma chytá za boky a ťahá k stolu."Sadni si sem."Ukazuje na miesto vedľa neho.
Potichu sa posadím a kývnem smerom k Brigitte. Ona sa na mňa len zamračí, čo ma dosť znepokojí. "Tak slečny pripime si."Michael zdvíha pohár so šampanským a začne si s každou štrngať. Tak isto aj so mnou a potom prednáša príhovor."Ďakujem vám za vašu snahu a verím, že sa vám podarí túto malú firmu posunúť ďalej." Nakoniec si odpíja z pohára a pri tom ma jedným očkom sleduje."Myslím, že by sme mali ísť."Ozýva sa jedna z kolegýň. Štyri z nich odchádzajú a Brigitte a ja zostávame. Opäť si odpíjam z pohára a zbadám vysokého muža stáť v dveriach. To je Harry. Na sebe má sačko tmavo modrej farby. Vlasy upravené a košeľa bielej farby, ktorá mu tak sekne."Dobrý deň."Zdraví Michaela a ten sa na Harryho otáča. V tom ma Harry obmotáva rukami okolo pása a pritisne si ma k sebe.
"Vy musíte byť priateľ Lauren, však?"Pýta sa s vtipným úškrnom na tvári."To som. Styles."Podáva mu ruku, ale Harry odmieta a nepodá mu ruku za žiadnu cenu."Nepôjdeme už?"Pýta sa Harry šeptom pri mojom uchu. Len mu prikyvujem a pozriem na Brigitte."To už idete? Predsa sa to len teraz začalo."Prehovára nás Michael, ale ak si Harry niečo zaumieni, tak to musí byť."Obávam sa, že ako to začalo, tak to aj skončí. Majte sa."Zdraví ho Harry a ťahá ma smerom von. Ja len stihnem zakývať Bri a vyberám sa s Harrym na chladný vzduch.
"Ty si mu teda natrel." Vydychujem a prehováram, keď konečne sedíme v aute. Harry sa na mňa otočí s plameňami v očiach."Vyzeralo to tak, že ťa tam za chvíľu pretiahne."Zavrčí a štartuje auto."Ale to nie je pravda."Zúfalo rozťahujem pery a v očiach sa mi zablízka. Naozaj si toto Harry myslí? V živote by som ho za nič nevymenila."To je jedno, poďme domov. Som hladný." Dupne na plyn a my sa vyberáme vpred.
Objavujeme sa v Harryho byte. Obaja zo seba skladáme kabáty a vyzúvame si nepohodlné topánky z celého dňa. Okamžite si to nakráčame do kuchyne, kde si ohrievame jedlo a púšťame sa doň. Medzi nami zatiaľ vládne to hnusné ticho, ktoré tak nenávidím. Zas to začína. Nechcem sa s ním hádať. Konečne je môj a takto to musí začať?"Chcel som ti niečo ponúknuť." Prehovorí po chvíli a mne padá kameň zo srdca."Počúvam."Pousmejem sa pri Harryho pohľade do mojej tváre. V tom sa ku mne otáča na barovej stoličke a berie si moje ruky do svojich dlaní."Myslím si, že by to bol veľký krok a tak mi napadlo, či by si sa ku mne neprisťahovala." Po dopovedaní tej vety som si myslela, že zošaliem. Harry ma srdečne presviedča k nasťahovaní sa k nemu.
"Ale čo môj byt? Veď ho mám sotva pol roka."
"Je to jednoduché. Urobíme z neho investičný byt." Pokrčí ramenami, akoby sa nechumelilo."Mám toho veľa."Upozorňujem ho a on sa len nahlas zasmeje. Ten najkrajší zvuk na celom šírom svete."Toho som si vedomí Lauren." Vankúšikmi prechádza po mojich hánkach a to vo mne vyvoláva pocit bezpečia a milovanosti."Tak dobre."Prikývnem so širokým úsmevom na perách a Harry svoje nadšenie tiež neskrýva."Tak a teraz to dojedz."Ukáže na môj takmer plný tanier a ja ho iba počúvnem.
Konečne ďalšia časť! Ja mám dnes úžasný deň. Teda pre mňa je každý deň úžasný, ale bola som v BA po dlhšej dobe s kamarátkami a konečne som sa uvolnila a dokonca sme stretli Expla. Aj keď ja ho moc nepozerám, tak sme dali chillový pokec a som naozaj spokojná. Ešte mi tu len chýba priateľ, ktorý išiel na koncert. Takže snáď všetko bude dobré.
Snáď ste si tento deň užili tak ako ja, keďže je sobota a ja soboty milujem. A určite mi dajte vedieť, aký máte názor na dnešnú časť. Najmä na to, že Harry chce, aby sa k nemu Lau nasťahovala. Ešte vás toho čaká veľa v tomto príbehu :*
YOU ARE READING
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanfictionPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...