Chapter 25

1.2K 101 26
                                    

Pomaly vystupujem z auta a naprávam si pri výstupe sukňu. Nakoniec posielam Harrymu vzdušnú pusu a kývam mu od hlavných dverí, ktoré vedú do firmy. Dnes idem presne na čas a to vďaka Harrymu. Ochotne ma vzal ráno do práce. Dokonca sme stihli prebrať to, že by som si vyslúžila auto. Takže toho sa nemôžem dočkať. Aj keď nechcem aby ho kupoval on. Potrebujem sa s ním o tom ešte porozprávať. Bude to naozaj zložité, pretože keď si myslí, že vlastní firmu, ktorá sa len rozrastá, tak že mi bude kupovať len tie najlepšie a najdrahšie veci sveta. 

Musím len pokrútiť hlavou nad jeho tvrdohlavosťou. Ale nemôžem sa tým viac zaoberať. Jednoducho si sadám za svoj stôl a nikde nevidím Brigitte. Prekvapí ma to, ale napriek tomu verím, že sa tu čoskoro objaví s tým jej hrejivým úsmevom. Zatiaľ si z tašky vyberám fľašu vody a telefón, ktorý si odkladám na stôl. K tomu ešte vyťahujem zakladač s dôležitými zmluvami a otváram si emaily. Všetky mi prídu viac menej nepotrebné, ale napriek tomu ich preposielam Alexandrovi. Až keď idem stlačiť odoslať si uvedomujem, že Alexander tu už nie je. Mal by ho zastúpiť Michael Broose, ak si dobre pamätám. Ihneď vymazávam adresáta a radšej sa pozriem smerom k stolu Brigitte, kde si akurát odkladá veci."Ahoj."Zdravím ju a ona mňa tiež."Tak ahoj. Po dlhej dobe sa vidíme. Vyzeráš oddýchnuto."Ukazuje na mňa a ja sa len prihlúplo usmejem."To aj som, čo ty? Užila si si dovolenku?"

"Neviem či sa to dá nazvať dovolenkou. Ponáhlam sa. Akurát sme mali stretnutie v zasadačke s novým šéfom. Je neskutočne sexy."Rukami rozhadzuje do všetkých strán a pri tom sa bláznivo usmeje."No to určite."Neveriacky sa zasmejem."Naozaj. Inak kanceláriu má tam."Ukáže na druhú stranu miestnosti. Tam už nie je malá presklenená miestnosť. Jednoducho chcel mať asi viac súkromia."Keď ho uvidíš, tak ti padne sánka."Rozplýva sa nad ním a sadá si za stôl."No ale šup, máme prácu. Potom môžme skočiť na obed."Mrkne na mňa a ja sa len usmejem nad jej bláznivou náladou.

Prichádza mi email od Harryho a ja si rýchlo nakliknem na môj účet a čítam si to.

Máš dobrý deň? Čo ten váš šéf? Inak prezeral som si tvoju prácu, ktorú ti ešte minulý mesiac Alexander zadával. Vyzeralo to veľmi dobre. Myslím, že by si bola skutočne dobrá účotvníčka u mňa. Nezabudni, že pre teba prídem presne o piatej.

Udivený a veľmi hrdý Harry Styles, výkonný riaditeľ St&Morgan company.

Iba sa usmejem nad tou predstavou. Nemohla by som u neho pracovať. Potrebujeme svoj osobný priestor aspoň na nejaký čas a mimo to by ma Harry obťažoval a zvádzal. Nikto by nechcel, aby sa niečo také dialo na pracovisku.

Takže udivený? Predsa od prvého momentu si vedel, že som veľmi výnimočná a múdra. Ja by som mala byť tá, ktorá je hrdá. Vybudoval si niečo neskutočné. K tomu, že by som u teba mohla pracovať poviem jedno - nie! Neustále by si ma zvádzal a predsa niečo také nechceš, tvoj personál by ťa nemusel brať vážne, takto u teba majú aspoň rešpekt.

Vedomá a vysmiatá Lauren Collins, účtovníčka a asistentka Michaela Broosa.

Len sa usmejem na obrazovku. Toto ma skutočne baví."Tak ideme?"Pýta sa ma Brigitte, ktorá sa akurát pozerá na hodinky, ktoré zdobia jej ruku. Len jej prikyvujem a obliekam sa do kabátu. Spoločne schádzame schody a zdravíme naše kolegyne."Mohli by sme ísť do Brewerie. Varia tam perfektne a Michael vybavil, aby sme tam dostávali zľavu. Takže môžeme chodiť na obed.Máme hodinu, takže času kopec."Vysmiato rozpráva a kráča pri mojom boku."Je to tam."Ukazuje na naozaj elegantne vyzerajúcu reštauráciu. Určite tu nebudú predávať hamburger za päť dolárov.

Sadáme si k oknu, kde je pekný výhľad na mesto. Čašník k nám ihneď pribieha a my si objednávame lososa so šalátom a kaviárom. V bruchu mi už neskutočne škrká a ja z toho začínam byť nervózna."Tak povedz mi o tvojej dovolenke viac."Bri vrhá na mňa zvedavý pohľad. Ja sa len nadýchnem a vypustím."Nebolo to nič extra. Väčšinu času sme strávili u mojej mami a ocka. Takže celé Vianoce sme boli len tam v mojej starej izbe. No a na Nový rok sme si spravili bláznivé trojité rande s našimi priateľmi. Po novom roku sme chodili len do reštaurácií a prechádzať sa. Jeden druhému sme sa venovali a neustále pozerali filmy a ležali."

"Tak to boli skvelé prázdniny. Ja som bola v Nemecku u môjho otca spoločne so sestrou a bratom. Na Nový rok sme boli zase tu s mamou. Ale užili sme si to. Rodinné problémy sa do toho zamiešali, ale nakoniec sa to vyriešilo." Iba jej venujem malý úsmev a uhýňam rukov, aby čašník mohol položiť naše jedlo na stôl."Ďakujeme."Poďakujeme naraz a na tom sa spolu zasmejeme.V tom si odkrojíme kúsok z lososa a ochutnávame ho spoločne s kaviárom, ktorý mi prekvapivo chutí.

"Lauren?"Vrhá na mňa Brigitte prekvapivý pohľad a hlavou ukazuje nenápadne na jeden zo stolov."To je on. To je Michael."Zašepká a ja nedokážem uveriť vlastným očiam. Myslím, že Alexander hovoril, že Michael bude starší než on. Lenže je to úplny opak. Hranatá čelusť a modré oči, ktoré sa stretávajú s tými mojimi. Nehovorím o jeho perfektne upravených vlasoch a obleku, v ktorom vyzerá skvelo. Vyráža mi dych, že miesto Alexandra sem dali jeho."Ospravedlňte ma."Počujem ako prehovára k staršiemu pánovi a Jamsovi od nás.

"Slečna Crawford a slečna Lauren Collins? Správne?" S mojím menom sa nepríjemne pohrá na jazyku a ukáže mi jeho stovatový úsmev."Správne."Jednoducho odpovedám zatiaľ čo Brigitte len mlčí a usmieva sa."Môžem si k vám prisadnúť?" Pýta sa a znovu sa na mňa usmeje pri čom si prehrabne jeho čierne vlasy. Určitým spôsobom mi tento muž naháňa hrôzu."Iste."Ukážem na zostávajúcu stoličku na ktorú si okamžite sadá a pozrie na naše prázdne taniere."Dúfam, že vám chutilo. Varia tu skvelo. Tak ako sa vám páči v práci ako oficiálnej zamestnankyni?"Pýta sa s bradou vo vzduchu a ja sa len uchechtnem pri čom na mňa prekvapivo zazrie.Idiot. "Zrejme úžasne. Inak by som tu ani nebola."Prehovorila som a cítila, ako dusno tu zrazu je."Inak pozývam vás na kávu. Chcem vás spoznať."Mrkne na mňa pri čom sa Brigitte len zamračí a ja spoločne s ňou. Naposledy nám venuje pohľad a sadá si naspäť na svoje miesto."To bolo divné."

Ahojte! Ako sa máte? Čo víkend? Ja osobne nemám rada nedele a dnes mi je ešte zle, takže sa naozaj nemám čím chváliť. Ale snáď si aspoň vy užívate voľný deň.

A samozrejme aby som nezabudla, tak konečne tu je nová postava a to Michael. Čo naňho poviete? Ako chlapa s vysokým sebavedomím a sexepílom si ho viem dokonale predstaviť.

Nezabudnite mi napísať vaše názory, som na ne neskutočne zvedavá 🙌🙌🙌🙏💗

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt