Dôležitý popisok, prosím prečítajte si ho (dole)
Harry
Sobota, 21:00
S tvárou v dlaniach mi nedá premýšľať nad rozvodom, ktorý opodstatnene chce vykonať Lauren. Sám sebe som si zle priznával vinu, ktorú som učinil voči nej. Neublížil som len jej, ale aj naším deťom a nášmu manželstvu predovšetkým. V tej chvíli mi to prišlo iné, mal som pocit, že Elisabeth našla vo mne, to čo som práve potreboval.
Lauren sa skôr venovala deťom a musím uznať, že je skvelou matkou. Vždy som to vedel. Nikdy som sa však nepozrel do hĺbky mojej duše. Nepozrel som sa na to, čo bolo zlé, čo bolo dobré. Temné myšlienky mi nedávajú spávať už týždeň od dňa, kedy sa to všetko zvrtlo.
Zrazu sa myknem, keď na svojom ramene ucítim teplú ruku.
"Harry, nemal by si toľko pracovať."Pozriem na mladú a bezstarostnú tvár Justina. Jeho ustaraný výraz poznám hneď na míle ďaleko. Vždy je jeho výraz úprimný. Preto je to môj dobrý kamarát."Nemôžem inak. Nechcem na to už myslieť."Zachrapčím a pozriem sa von oknom cez obrovské okno na blikajúce svetlá ulíc."Zájdeme do baru, porozprávame sa."V tom mi náhle pokladá kľúče od môjho auta do dlaní a ja mu len mysliac prikývnem."Potrebuješ zo seba striasť tie veci čo sa okolo vás dejú."Pomaly sa staviam na moje slabé nohy a spoločne si razíme cestu z kancelárie.
Sadám si za bar spoločne s Justinom, ktorý nám objednal dva poháriky whiskey. Obaja sme to dali na ex a pozreli sa na seba."Hovor."Nenápadne na mňa ukáže prstom a ja si len zťažka povzdychnem." Čo ti mám povedať? Som idiot? Nezaslúžim si ju? To máš kurevskú pravdu. Kurva!" Chytím sa za hlavu, ktorá ma už bolí od rána a mne to leze už na nervy. Je mi to všetko tak ľúto, ale neviem ako to napraviť. Musím ju nechať vychladnúť a popremýšľať o tom, aj keď to bude chvíľu trvať." To hej. Nezaslúžiš." Justin potichu prehovorí tak, že to ledva počujem. Hudba v bare nie je príliš nahlas čo mi priveľmi vyhovuje. Za našimi chrbtami sa zjaví obraz ženy, ktorá si to k nám kráča."Ahojte, páni."Mrkne na nás a rukou sa dotkne môjho chrbáta.
Len si vydýchnem a skloním pohľad na prázdny pohár."Vypadni."Zavrčí na ňu Justin, čo ma prekvapí."Čo si to povedal?" Urazene sa spýta blondína."Že máš kurva vypadnúť a nájsť si niekoho iného na trtkanie." Jeho slová ma šokojú a ešte chvíľu sa mi prehrávajú v hlave. V živote som tohto chlapa nepočul tak nadávať."štetka."
"Harry. Pozri." Začne a ja mu venujem pohľad. Som v koncoch a svet okolo seba vnímam minimálne."Veľa si mi o nej hovoril, o vašom manželstve. Myslím si, že to zruší. Bavil som sa s ňou o tom."
"Akože bavil?" Zamračím sa na svojho kamaráta, ktorý mi zjavne podkopal nohy."Hovorila mi, že sa chce rozviesť a ja som Lauren pomohol." Mierumilovne a najmä potichu ku mne prehovorí. Ja sa však celý napnem a začnem sa na neho pozerať úplne inak."Ty hajzel! Vďaka tebe sa so mnou chce Lauren rozísť!" Zakričím a mám chuť mu jednu vraziť. Prudko sa staviam z barovej stoličky a mierim si to von."Harry! Kurva, stoj! Nie je to tak. Potrebovala papiere a mne to prišlo fér. Ublížil si jej ako muž, ktorého celým srdcom milovala a vyzerala tak strašne, nebola to ona. Nebola to tá krásna Lauren so žiarivým úsmevom cez celú tvár. Bola zničená, akoby.... Harry."Prudko zastavím v strede parkoviska a v tom mi to docvakne. Presne aj ja som o nej tak rozprával. Všímal som si ju, ako vyzerá a ako sa chová, keď bola nesvoja, všimol som si to."Ako sa opovažuješ za mnou ešte ísť? Kurva, drž sa od mojej manželky ty hajzel. Ona je moja a tvoja nikdy nebude! Rozumel si? Ja som ti veril a ty si sa zamiloval do mojej manželky!"Vyplujem mu do tváre a on na mňa len čumí a stojí na mieste, akoby sa nič nestalo."Prepáč Harry, nechcel som to."V tom sa otáča na odchod. Zostávam stáť na mieste ako obarený. Nedokážem tomu uveriť.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanficPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...